Dat heeft mijn moeder gehad, heel vervelend als je dat hebt. Aangezien ik er ook aanleg voor heb probeer ik mijn rug nooit te forceren.quote:
Ben je goed in eendenkattepult?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je snapt me niet denk ik. Ik kan me niet in de gevoelens van anderen inleven en kan me moeilijk in anderen verplaatsen enzo, maar ja ik heb dat heel mijn leven al enzo. Is daarnaast wel zo dat ik door die beperking andere dingen weer wel goed kan.
Lol, dat in een topic vragen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:18 schreef Zandman030 het volgende:
Hey marokaanse kip, wanneer gaan we nou msn'en enzo?
Ik troll niet als ik dat zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ben je goed in eendenkattepult?
Wij hebben een msn connectie jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Lol, dat in een topic vragen.
Wat kan je wel goed dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Je snapt me niet denk ik. Ik kan me niet in de gevoelens van anderen inleven en kan me moeilijk in anderen verplaatsen enzo, maar ja ik heb dat heel mijn leven al enzo. Is daarnaast wel zo dat ik door die beperking andere dingen weer wel goed kan.
Weet nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:18 schreef Zandman030 het volgende:
Hey marokaanse kip, wanneer gaan we nou msn'en enzo?
Dus je bent er goed in?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik troll niet als ik dat zeg.
je bent mijn tegenpool dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Marrokaansekip, ben je al hosselbaar?
Jij bent helemaal niet gevoeligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
je bent mijn tegenpool dus
en nu ga ik slapen.
Meisjes hosselen op FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Marrokaansekip, ben je al hosselbaar?
moeilijk hé, lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet gevoelig
Meh, het analyseren van dingen, filosofie, zowel het bestuderen van filosofische uitgangspunten door filosofen als Nietzsche en Hegel als het zelf filosoferen, me verdiepen in muziekgeschiedenis, specifiek de popmuziekgeschiedenis, onderzoek doen naar complottheorieën, nadenken over de psychologische werking achter motieven van mensen, oftewel, ik gebruik graag mijn hersens.quote:
Niks mis mee, doe ik al jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |