SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DGK_Tegengas op 22-08-2011 23:42:49 ].
Nou ik laat er geen traan om.... misschien een van die hardcore fans hier van hem...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier weer verder... Ik verwacht een hoop gejank...
Als Daggy genomineerd wordt gaat zij er meteen uit, anders wordt het waarschijnlijk één van de 2 nieuwen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrees dat Jacqi het volgende slachtoffer gaat worden, maar blij dat Steve weg is
nominatie is morgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Als Daggy genomineerd wordt gaat zij er meteen uit, anders wordt het waarschijnlijk één van de 2 nieuwen...
Ben alleen benieuwd wanneer ze nou moeten nomineren...Had dat toch echt vandaag verwacht...
De nominaties morgen? OK, bedankt... Ik ben benieuwd wie het zijn...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef trollie67 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 augustus 2011 23:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nominatie is morgen
ook ing heeft een kans op nominatie..ze staat nu op plaats 4 en op de chat in duitsland elke dag ongeliefder..vanmiddag de vraag aan rayo met welke 4 hij in de finale wou,en inge zat er niet bij....rede....alltijd dat gemekker,de luiheid...
ik gok op de achterkant van Cosquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is dit nu weer ......![]()
[ afbeelding ]
quote:Bewohner, durch Steves Auszug in der gestrigen Liveshow, seit ihr nur noch zu siebt im Haus.
Big Brother sperrt daher absofort das gelbe Schlafzimmer. Alle Bewohner die zur Zeit noch
dort schlafen, werden sich auf die noch verbleibenden Betten im blauen und roten Schlafzimmer
verteilen. Packt jetzt umgehend eure persönlichen Sachen und Kleidung aus dem gelben
Schlafzimmer zusammen und bezieht eure neuen Schlafplätze. - Big Brother
On Topic: Inge gaat de SZ binnen en zegt tegen Daggi: Ik vraag me af waar mijn post blijft.quote:Wie wir schon gestern in der Liveshow erfahren haben, wird heute die reguläre Nominierung stattfinden. Durch das Blitzvoting und den Auszug von Steve wurde es auf Dienstag verschoben.
Aber Achtung, RTL II gab via twitter bekannt:
"Wir noch einmal – die Nominierung wird in der Tageszusammenfassung und nicht im Livestream zu sehen sein. Im Livestream gibt es am Nachmittag eine andere schöne Aktion".
Wer also heute Nachmittag Zeit und Lust und dazu noch die Möglichkeit hat, den Livestream zu verfolgen, könnte heute Nachmittag mit einer Überraschungsaktion unterhalten werden. Die restlichen Zuschauer können sich auf die Tageszusammenfassung freuen. Da werden wir auch erfahren, ob der Nominierungsschutz von Jaquelina noch Gültigkeit besitzt. Cosimo ist von der Nominierung ausgeschlossen und kann nicht gewählt werden.Wir werden natürlich von beiden Ereignissen wie immer zeitnah berichten und wünschen viel Spaß
Bron: http://www.twitlonger.com/show/cj552qquote:Big Brother ist ein Premium-Format. Auch in Deutschland könnte das so sein. Mit dieser Staffel haben sich RTL II und Endemol aber keinen Gefallen getan. Möchtegern-Promis usw. haben dem Format geschadet. Das legendäre und bei den Fans so beliebte Matchfield wurde eingestampft. Konsequenz: Kindergartenmatches während der Liveshows a la Eierlaufen die nach 2 Min schon vorbei waren. Das Staffelmotto "The Secret" wurde zur Witznummmer, die Bewohner haben sich faslt alle Secrets gegenseitig verraten. OHNE Strafe von BB befürchten zu müssen, BB war in dieser Staffel lasch wie nie. Auch der Strafbereich war eine Witznummer. Ich verfolge BB immer sehr intensiv, habe Sky 24 Stunden live. Aber auch ich als eingeschworener BB-Fan, der das Format immer wieder verteidigt hat, muss sagen, dass die 11. Staffel die schlechteste von allen war. Damit haben sich RTL II und Endemol keinen Gefallen getan. Auch gibt es kein zweites Format im TV, was so wenig auf die Zuschauerwünsche hört, wie BB. Gestern gab es die mit Abstand beste Liveshow der Staffel, leider hat man sich aber in den letzten Wochen die Zuschauer mit miserablen Shows, langweiligen Ideen usw. verärgert. Die Quittung kommt jetzt. Man wird sich in München sicher schon ein paar Mal geärgert haben, die Staffel verlängert zu haben. Wenn man das Format "Big Brother" in Deutschland etwas liebevoller behandeln würde, dann würde es auch laufen. Leider hatte man zuletzt den Eindruck, dass da nur Dilletanten am Werk waren.
Best wel mee eens met dit commentaar, alleen ik vond gisteren nu niet bepaald de beste liveshow ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef beequeen het volgende:
Behoorlijk kritisch commentaar, maar oh zo waar.
[..]
Bron: http://www.twitlonger.com/show/cj552q
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef beequeen het volgende:
Behoorlijk kritisch commentaar, maar oh zo waar.
[..]
Bron: http://www.twitlonger.com/show/cj552q
Vond de uitzending van gisteren prutswerk. Geliebte Matchfield....quote:Gestern gab es die mit Abstand beste Liveshow der Staffel,
Ingrid zoveel als mogelijk zwart maken, dat doet hij al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Ingrid dat die de achterbakse kritiek van Leon zo aantrekt.
Als die Leon echt een vent was geweest dan ging ie los op Cosimo, Daggy en op Steve toen die nog in het huis was. Maar meneer heeft iets teveel outside information dus gaat ie los op de schijnbaar populaire Ingrid. Ik snap niet dat juist hij populair is bij het Deutsche Publikum.
Ja, ik ben ook stomverbaasd.quote:
zouden ze dit afgesproken hebben? elkaar allemaal nomineren....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook stomverbaasd.
Jaqui noms Benny.
Tsja, kijk de polls en dit is een winnaar voor het belgebeuren.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef trollie67 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 augustus 2011 23:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nominatie is morgen
ook ing heeft een kans op nominatie..ze staat nu op plaats 4 en op de chat in duitsland elke dag ongeliefder..vanmiddag de vraag aan rayo met welke 4 hij in de finale wou,en inge zat er niet bij....rede....alltijd dat gemekker,de luiheid...
Ja maar pas op, Rayo doet dat niet zomaar. Dan moet er echt een reden voor zijn wil hij echt op haar stemmenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond Rayo eigenlijk het meest verassend ......
Inge is süss, maar niet achterlijk. Rayo ziet dat ook wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef DjinN het volgende:
Ja maar pas op, Rayo doet dat niet zomaar. Dan moet er echt een reden voor zijn wil hij echt op haar stemmen
Aan dat reclamedingetje te zien welquote:
Dat zou wel heel verrassend zijn. Ik geloof er niks van.quote:
Precies, vooral omdat Daggi Rayo iets van 4 keer genommed heeft. Daarom denk ik dat het doorgestoken kaart is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Rayo niet op Daggy heeft gestemd, dan hadden we vier genomineerden
gehad en waren zijn kansen zeker gestegen ----> Daggy eruit.
wie staat er bovenaan nu ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, kijk de polls en dit is een winnaar voor het belgebeuren.
nu ze gevoelsmatig ook naar huis wil omdat ze het eten mistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inge is süss, maar niet achterlijk. Rayo ziet dat ook wel.
ik vind haar helemaal niet meer suess. Ik vind haar eerder steeds valser en gemener worden de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nu ze gevoelsmatig ook naar huis wil omdat ze het eten mist![]()
suessigheiten...freunde...wordt ze irritant...dat stelde ik al meer als een maand geleden..je kan je niet alltijd als zoet suikerspinnetje oor doen...op een moment broekelt de fassade..kijk maar de tzf terug...hoe geniepig ze kon lachn als val weer iets va plan was...maar niemand waarschuwen...ze is echt niet so suess...
vond ik al gelijk..ik zei in het begin al..ze heeft zo een heel leuk koppie..maar hrinnert mij aan die poolse uit mijn produktitijd...die komen bescheiden binnen en als ze eerst mal getrouwdt zijn worden het draken met hele hoge eisens en voor al rothumoren...,en nee..ik ben ben geen oostblockhater.of anders..heb er zelf een beste vriendin aan overgehouden..maar zelf die zei toen:vertrouwe ze niet..als ze niet naar de zin krijgen worden het echte krengen...dus...ik heb nooit wat gehad met die inge..vond dat chocoladegedoe niet suess maar irritant...rayo geen idee....Al gun ik het leon,benny en rayo,zelf cosi..die is wel achterlijk met zijn taal...maar toch heeft die mooie eigenschappen en aanzichten wat vriendschap en zo betreft...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet meer suess. Ik vind haar eerder steeds valser en gemener worden de laatste tijd
Ja Leon heeft z'n werk goed gedaan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niet meer suess. Ik vind haar eerder steeds valser en gemener worden de laatste tijd
die sterkheid zie je nu alleen nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja Leon heeft z'n werk goed gedaan..
Mensen wilden Ingrid graag als suß zien en dat is ook een rol waar BB haar in gedrukt heeft. Ik heb het idee dat mensen maar moeilijk kunnen accepteren dat zij eigenblijk een veel sterkere vrouw is dan ze dachten.
Ik vind dat Rayo mag winnen. De enige die het spel speelt zonder gemene en achterbakse spelletjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
die sterkheid zie je nu alleen nietik ben zo ver dat ik denk..laat cosimo maar winnen....misschien omdat hij ook italiana is..maar zijn aansichten voor vriendschap en zo...al is het met fouten,mag ik wel...
jep..rayo ook wel...al is dat ook met zekerheid niet zo een engel...en benny mag van mij ook..die is gewoon gek grappig leuk.wat rayo betreft..je kan je alltijd engelachtig voor doen..kijk inge....misschien houd hij het alleen langer vol...maar dan mag ik hem meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat Rayo mag winnen. De enige die het spel speelt zonder gemene en achterbakse spelletjes.
Het is misschien wel de grootste schijnheil, past goed bij z'n achterbakse 'maatje' Leon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind dat Rayo mag winnen. De enige die het spel speelt zonder gemene en achterbakse spelletjes.
Dat geloof ik echt niet. Rayo is een mens mens en in mijn ogen de enige echte optrechte samen met Cosi. Waarom wordt het spel nu pas gespeeld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef akveor het volgende:
Het is misschien wel de grootste schijnheil, past goed bij z'n achterbakse 'maatje' Leon.
ahhh neeee.....ik hou niet van dat nederlandse kring gedoe...maar ik ben ook dan wel een aparte duitse italiaanse....ik wens je toch een hele fijne verjaardag toe..al is het alleen...maar hoop dat je dan morgen een nooie dag hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Rayo is een mens mens en in mijn ogen de enige echte optrechte samen met Cosi. Waarom wordt het spel nu pas gespeeld?
Ik haak af, mijn ik wens je vier ik verder in mijn eentje. Fijne avond allemaal.
Zak in de stront Leon.quote:o-ton leon: "ich könnte viele Leute hier runterbuttern -- aber ich bin weiter als die und tu es nicht"
ooooh je bent jarig!! van harte!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet. Rayo is een mens mens en in mijn ogen de enige echte optrechte samen met Cosi. Waarom wordt het spel nu pas gespeeld?
Ik haak af, mijn verjaardag vier ik verder in mijn eentje. Fijne avond allemaal.
jaa/...cosi is geen wordenwonder...dom..maar echt wel oprecht..ik mag hem wel..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik haak af, mijn verjaardag vier ik verder in mijn eentje. Fijne avond allemaal.
Owwww jarig, nog van harte BQ!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
kan raar gaan zoiets ... ze kunnen zomaar uit een reflex los laten ... heb dat vaker gezien bij de BB USquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Ingrid het eerste opgeven, gevolgd door Benny, dan Rayo .....
[ afbeelding ]
Okay, hoe lang duurde het daar voor iemand de auto dan won ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef snetje het volgende:
[..]
kan raar gaan zoiets ... ze kunnen zomaar uit een reflex los laten ... heb dat vaker gezien bij de BB US
Zeker, mooie opdracht. Biedt wat perspectief voor de nacht .....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef akveor het volgende:
Mooie opdracht... kunnen ze de auto ook echt winnen?
Dan zou die bovenop het prijzengeld komen of zelfs 2 auto's winnen?
Dus ze kunnen 2 auto's winnen in theorie.quote:Der Rollos zum Garten öffnen sich und die Bewohner erwartet ein brandneues Auto der Marke „Kia“. Ebenfalls ist ein Anhänger im Garten zu sehen mit der Aufschrift „Curry-Rackete“ (offensichtlich der Sponsor des Autos).
Aufgabe ist es nun, ununterbrochen eine Hand an dem Auto zu behalten. Dabei darf nur aufrecht gestanden werden. Ein ausgeschiedener Bewohner darf den anderen am Auto Wasser bringen.Etwas anderes darf dabei nicht zu sich genommen werden. Es darf sich nicht am Auto angelehnt werden. Toilettengänge sind ebenso untersagt. Gewinner ist, wer als letztes mit mindestens einer Hand das Auto berührt. Dieser darf das Auto nach Big Brother mit nach Hause nehmen. Ebenso läuft diese Aktion unabhängig von dem Auto das es im Finale für einen Bewohner zu gewinnen gibt.
Jaquelina lässt durchblicken, dass sie den Wagen gerne haben möchte. Cosimo hat angst vor den Wespen im Garten und befürchtet das er deswegen recht zeitig ausscheiden muss. Rayo will alles geben und im wahrsten Sinne bis zum Umkippen stehen bleiben.
Denk dat Leon en Cosimo wel fanatiek zijn. Wanneer er nog een paar staan dan wordt je vanzelf fanatieker want een auto laat je toch niet zomaar schieten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het gevoel echter, dat dit geen uren gaat duren ...![]()
dat was voor een plek in de finale ... je kan beter rustig blijven staan ipv. zoveel te bewegen en zingen want dan heb je eerder kans dat je je hand even vergeet ... daar duurde het meestal uren lang...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, hoe lang duurde het daar voor iemand de auto dan won ?
voor zon auto poep ik zelfs nog in mijn broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef akveor het volgende:
Owww het is al eens eerder gedaan in BB DE;
http://www.naanoo.com/artikel_335.html
Een gast had zelfs in z'n broek gepist...
2e BB US... de laatsten waren die rechts onderin en de dame erboven met rode blouse aan ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook wel eens de variant gezien dat ze zolang mogelijk in de auto moesten blijven zitten. Weet alleen niet meer bij welke BB dat was...
Oh die met Dr. Will... Maar ik heb ook een herinnering van BB NL met die roodharige Diana die sjaggo in die auto zat en het al na een paar minuten opgaf... Maar misschien zit ik nu een paar BB's door elkaar te halen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef snetje het volgende:
[..]
2e BB US... de laatsten waren die rechts onderin en de dame erboven met rode blouse aan ...
[ afbeelding ]
Volgens mij zal niemand uiteindelijk nee tegen een prijs zeggen en heeft ook nog nooit iemand gedaan. Uiteindelijk is het toch mooi meegenomen. Net als deze opdracht... je bent er toevallig toch...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef snetje het volgende:
toch gaat het nu met zon opdracht wel opvallen dat al diegenen die altijd beweren er niet voor het geld te zitten nu wel even het langst gaan volhouden omdat ze toch wel die auto willen hebben...
Had ik er al eentje goed, de volgende die opgeeft is Ingrid of Rayo ....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
Benny en Daggy geven meteen op.
[ afbeelding ]
Ik ga voor Jacquelina.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had ik er al eentje goed, de volgende die opgeeft is Ingrid of Rayo ....
Ach, die 2 hadden het toch niet gewonnen, daar zijn ze niet rustig genoeg voor. Die kunnen niet zo kalm blijven als bijv. Rayo en Leon...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gaan echt nog wel spijt krijgen, dat ze een auto hebben laten schieten voor een CurryWurst .......![]()
[ afbeelding ]
zo is ze altijd al geweest ..haarzelf dus en niet irriquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat is die Ingrid opeens zwaar irritant .....
[ afbeelding ]
euh .. recept graagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef trollie67 het volgende:
al moet ik 3 maanden linzensoep eten...alles beter als patat...en die slappe worst......tja...het is het sausje wat het doet...ik maak hem hier zlf..origineel...iedereen is er gek van...ik zelf vind er geen reet aan als moffi
Patat erbij hoeft van mij ook niet, maar op een broodje met lekker veel ketchup...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef trollie67 het volgende:
al moet ik 3 maanden linzensoep eten...alles beter als patat...en die slappe worst......tja...het is het sausje wat het doet...ik maak hem hier zlf..origineel...iedereen is er gek van...ik zelf vind er geen reet aan als moffi
dank jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef trollie67 het volgende:
neem de curry ketchup van hela...de kruiden curry ketchup dan...te koop bij lidl en c 1000...verwarmen...probeer duitse thuringer braadworst te krijgen..of grillbraadworst..meestal bij de lidl...bak ze in een grill of steakpan,,verwarm de curry ketchup...snij de worst in stukjes...saus over heen en dan nog curry kruiden..het liefst hete curry kruiden..is ooo zo simpel...voor de liefhebbers van patat en worst een heerlijk hapje
trouwens de vacuum verpakte spareribs van de Lidle zijn ook jamiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef trollie67 het volgende:
neem de curry ketchup van hela...de kruiden curry ketchup dan...te koop bij lidl en c 1000...verwarmen...probeer duitse thuringer braadworst te krijgen..of grillbraadworst..meestal bij de lidl...bak ze in een grill of steakpan,,verwarm de curry ketchup...snij de worst in stukjes...saus over heen en dan nog curry kruiden..het liefst hete curry kruiden..is ooo zo simpel...voor de liefhebbers van patat en worst een heerlijk hapje
Ik denk dat de meiden het vrij snel opgeven... Daarna Cosimo met "pijnklachten"... Maar Rayo en Leon gaan lang door, ik gok zeker 10 uur...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe lang gaat dit duren ? Daggy denkt drie dagen, ik denk een uurtje of vier max.
Ja, dat is inderdaad niet met de hand... En net was ze op de ruit aan het tekenen, dus 2 handen tegen de auto... Dat mag ook niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij is af volgens mij, geen hand op de auto, alleen een pols ......
[ afbeelding ]
Klopt, mag ook niet denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad niet met de hand... En net was ze op de ruit aan het tekenen,
dus 2 handen tegen de auto... Dat mag ook niet...
Precies, stuur haar maar naar bed BB, net nu de Curry boer dicht is ....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
Jaq laat haar hand vaker los geloof ik ... ook tijdens haar draaien meende ik gezien
te hebben dat ze even los was...
Er stond volgens mij nergens in de regels dat dat niet mocht, dus...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mag je niet gewoon iemand zijn hand pakken en die van de auto afhalen![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, wij weten het wel, nu BB nog ....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Er stond volgens mij nergens in de regels dat dat niet mocht, dus...
BB kan ons inhuren, dan zorgen wij wel voor een paar spectaculaire opdrachten... Da's goed voor de kijkcijfers...quote:
Yup, ik heb er al één, verwissel allemaal een band van de auto met één hand op de auto ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
BB kan ons inhuren, dan zorgen wij wel voor een paar spectaculaire opdrachten...
Da's goed voor de kijkcijfers...
Da's een goede...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yup, ik heb er al één, verwissel allemaal een band van de auto met één hand op de auto ...
Het is zo makkelijk, en dan iedere dag een auto wassen ......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Da's een goede...En als het niet lukt uiteraard een week lang in het Strafbereich...
Maar dat spreekt vanzelf...
Ja, geweldige weekopdracht ....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb bij BB Belgie weleens gezien dat ze een auto moesten slopen, in stukken die in een grote bak pasten... waren ze met sloophamers en zagen bezig... Dat lukte niet maar op een gegeven moment hadden ze de auto wel in tweeen...![]()
Dus als iemand de auto heeft gewonnen krijgen ze de volgende dag die opdracht...
Op die cap lijkt het net of Cosimo staat te huilen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie gaat nu als eerste opgeven, één van deze twee ?
[ afbeelding ]
Ja, zoiets. Denk toch dat dit moeilijker is, psychologisch dan, je moet constantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hoelang hebben ze het toen bij SST volgehouden, Karim en Gerard? Was dat niet iets van 14 uur? En dat was nog moeilijker, die stonden op een blok en konden niet zoals nu een stukje heen en weer lopen tegen verkramping...
Ja, dat constant van je hand bewust zijn is moeilijk, zeker als je moe wordt...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Denk toch dat dit moeilijker is, psychologisch dan, je moet constant
bewust zijn op het drukken van een hand tegen de auto .... lijkt mij erg zwaar.
En dan moet je lichamelijke ongemakken als slaap, honger en toiletbezoek ook nog uitschakelen.
En dan boven een vijver met krokodillen .......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kortom: deze opdracht zou zoveel beter zijn als ze ook nog op blokken stonden.
Dat BB daar zelf niet op gekomen is... Wat een prutser...
Ach, morgen vandaag werken om twaalf uur .......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef akveor het volgende:
Wel weer irritant dat het weer doordeweeks moet...
(om toch nog maar even te zeiken)
Weet niet... Jaq moet al een hele tijd pissen en nu als enige meisje durft ze dat daar nooit te doen...quote:
Als ze er echt voor wil gaan, pist ze gewoon in haar broek, who cares ......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Weet niet... Jaq moet al een hele tijd pissen en nu als enige meisje durft ze dat daar nooit te doen...
Ja, die gaat loslaten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jaq kan niet meer... Nog een paar minuten...
quote:ok.. nachdem die das ding angepinkelt haben.. noch 10.000
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef beequeen het volgende:
Morning, dosenwoche, maar ze mogen gewoon curryworst eten. Wat is dat nou weer voor iets achterlijks?
Ja, lol, maar dit is verse worst + een broodje. Niet uit blik dus.quote:
Tja, ik ga toch echt geen medelijden hebben met 50% kanshebbers op een auto.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef beequeen het volgende:
Oh, en ook nog patat. Ik snap hier echt niks van.![]()
Grappig Inge, om te vragen of Rayo en Leon ook een curryworst willen, NOT.
Tja het blijven rare jongens die Duitsers.... net als met Jasmin echt onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:07 schreef beequeen het volgende:
Onbegrijpelijk dat Leon zo populair is. Ik vind het zo'n engnek.![]()
[ afbeelding ]
Poll van bbfun.
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef akveor het volgende:
Tja het blijven rare jongens die Duitsers.... net als met Jasmin echt onbegrijpelijk.
Ik snap niet hoe mensen niet zien hoe doortrapt en achterbaks die gast is.
Blijkbaar doet ie z'n werk goed en heeft ie zelfs de streamers een rad voor de ogen weten draaien.
Zelfs in de pol om de auto te winnen loopt hij gelijk met Rayo. Wat zien ze in hem wat ik niet zie?
quote:Was ist eigentlich mit Ingrid los? Verliert sie langsam aber sicher die Kontrolle? Sie scheint in Leon ein regelrechtes Feindbild gefunden zu haben. Die folgenden Zitate sind nicht zusammengetragen und gesammelt, nein, sie gab sie innerhalb weniger Minuten von sich:
"Ich habe heute kurz überlegt ob ich ihn anspucken soll, als er mir die Luftmatratze nicht geben wollte!"
"Am liebsten hätte ich ihm eine gewatscht (Ohrfeige gegeben)."
"Ich hasse ihn richtig!"
"Der soll in der Hölle schmoren!"
Leon hat sich von Anfang an nicht bei der "Ingrid ist halt so" und "ja mei, die ist doch so süß" - Fraktion eingereiht. Er hat sie kritisiert und ihr Verhalten ganz genau hinterfragt. Er nimmt auch seine eigene Meinung als Maßstab und hat keine Rücksicht auf die Beliebtheit von Ingrid genommen. Bisher konnte sie sich aus jeder heiklen Situtation durch Quengeln, Dummchen spielen oder auch Schmollen befreien. Bei Leon funktionierte das nicht und sie geriet zunehmend unter Druck. Dies entlädt sich nun anscheinend in oben angeführten Verbalattacken. Die Maske fällt.
Sicherlich nennt auch Leon eine gewisse provokante Art sein Eigen und hinterfragt vielleicht manchmal zu gründlich die Handlungsweisen der Mitbewohner. Er kritisiert auch ganz gerne. Ingrid scheint nicht damit klar zu kommen. Was aus den beiden Kampfhähnen noch werden wird, ob sie sich vielleicht wieder annähern oder es doch noch zum Schlagabtausch kommt, erfahrt ihr natürlich wie immer hier bei BBfun.
Pff ook helemaal niet gekleurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef beequeen het volgende:
Bbfun geeft er deze slinger aan.
[..]
Nou, daar zullen Leon en Rayo veel zin in hebben. En de rest rust lekker uit. Wat een inschattingsfout van BB weer.quote:rtl2de_BB rtl2.de Redaktion
Aufgrund überraschend hartnäckiger Bewohner verschiebt sich der Start der Wochenaufgabe auf unbestimmte Zeit
Maar het is toch een leuke opdracht? Jammer dat ze niet iets orgineler waren omdat het al een keer in BB DE gedaan was maar toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Ah, zie je wel, toch een WA. Ik dacht al.
[..]
Nou, daar zullen Leon en Rayo veel zin in hebben. En de rest rust lekker uit. Wat een inschattingsfout van BB weer.
Rayo was al even compleet weg ...slapen of zoiets ... doordat Daggy en Benny naar buiten kwamen werd hij weer wakker .... schijnt ook dat hij enorme hoofdpijn heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:51 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik dit tamelijk ongezond. Alleen drinken en geen eten, zelfs geen Dextro ofzo.
Straks gaat er een onderuit, maar dan echt.![]()
Bij SST stonden Gerard en Karim ook 17 uur op een sokkel, maar die mochten gewoon eten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:01 schreef snetje het volgende:
Rayo was al even compleet weg ...slapen of zoiets ... doordat Daggy en Benny naar buiten kwamen werd hij weer wakker .... schijnt ook dat hij enorme hoofdpijn heeft
Ik denk dat het de bedoeling van BB is om ze niet te laten eten zodat ze dan eerder op zullen gaan geven. Het is een mentaal ding en dus vandaar ook die curryworstkraam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij SST stonden Gerard en Karim ook 17 uur op een sokkel, maar die mochten gewoon eten.
Ik vind dit meer dan belachelijk en BB heeft gewoon geen rekening gehouden met het feit dat Leon en Rayo gewoon niet op willen geven.
En ondertussen laat de WA gewoon op zich wachten, tot grote vreugde van de rest.![]()
En straks weer curryworst en patat voor de rest. De wereld op zijn kop.
Nee, ze zullen niet doodgaan, dat begrijp ik ook wel. En heeft het ermee te maken dat ze Inge genomineerd hebben? Lijkt mij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling van BB is om ze niet te laten eten zodat ze dan eerder op zullen gaan geven. Het is een mentaal ding en dus vandaar ook die curryworstkraam.
Het zijn deze beide mannen die Ingrid genomineerd hebben. dus medelijden heb ik niet met ze. Ze gaan echt niet dood. Ze staan ook nog geeneens 24 uur.
Die hebben opgegeven en ondanks dat het dosenwoche is mogen ze onbeperkt curryworst en patat eten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:42 schreef DjinN het volgende:
Ik snap deze opdracht niet, ofja, waarom Daggy en Benny curryworst mogen eten
Ik vind er geen moer aan. Ik wil een pittige WA. Oh wacht......quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, ze staan nog steeds bij die auto? Die twee houden het langer vol dan ik verwacht had...
OK, dit is voor de kijkers niet echt actie maar toch is dit best een goede opdracht. Het gaat tenminste ergens over, leuke prijs toch zo'n auto...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind er geen moer aan. Ik wil een pittige WA. Oh wacht......
Tsja, een auto is niet niks, dat begrijp ik wel. Maar de rest ligt op hun nest of in het zwembad, wachtend op een curryworst. Ze zijn te beroerd om een blik open te maken of wat dan ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, dit is voor de kijkers niet echt actie maar toch is dit best een goede opdracht. Het gaat tenminste ergens over, leuke prijs toch zo'n auto...
ja..bewonder wel het vol houden van die 2..is naturlijk veel beter als dat gehang in huis en tuin..wel jammer dat de rest die 2 helemaal niet ondersteunt..terwijl rayo erg sociaal is en alltijd klaar staat voor iedereenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
OK, dit is voor de kijkers niet echt actie maar toch is dit best een goede opdracht. Het gaat tenminste ergens over, leuke prijs toch zo'n auto...
Ja, dat is het enige wat ze daar schijnbaar belangrijk vinden. Schokolade und junkfood fressen ..quote:trollie67 zegt:
e...en zolang ze tjschokolade en unkfood blijft vreten komt ze dr ook niet vanaf ook
och ... zo gebeurd er in ieder geval nog eens ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef trollie67 het volgende:
benny en ingrid breken die curry worst kar open en nemen worsten en boodjes mee....allebei eruit...zou ik zeggen
dat klopt wel...het ergert mij alleen dat de erste opgevers zo een drama maken voor een curryworst,tenslotte heeft benny gisteren al gehad en de rest vandaag al een keer,..en die die het hadden verdient niets krijgen..maar nee..ze blijfen op hun reet zitten de hele dag ,warmen niets op maar wachten op een 2 de portie junkfood,en mopperen dat ze al weken slaap tekort komen,dagg het meest over de slaap,en ing met die worstenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:01 schreef snetje het volgende:
[..]
och ... zo gebeurd er in ieder geval nog eens iets
De nieuwe bitch van BB...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:07 schreef beequeen het volgende:
BB: Cosi, ga NU naar het SB. Cosi blijft gewoon zitten.
Oh, hij heeft Cola gedronken en de fles in het zwembad gegooid.
En Leon weet het weer beter. Hij vindt dat BB gelijk heeft. Engnek.![]()
Whehehe, word je wakker?quote:
Was een paar dagen weg en heb het niet echt gevolgdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whehehe, word je wakker?![]()
Cosi gaat gewoon in de zon liggen. Alleen God kan Cosi bevelen geven, BB niet.
Man oh man, hij begrijpt er niks van. Kom op BB, grijp in.
quote:Kürzlich machte Nadja abd el Farrag auf ihre neue Lebensweise aufmerksam: Seriösität, Ehrlichkeit und ein natürliches Äußeres. Letzteres tat sie letzte Woche, indem sie ihre Perücke abnahm, die Künstnägel entfernte und auch modisch auf einer glamourösen Ebene zu glänzen versuchte.
Der Image-Wechsel schien perfekt ... wenn sie jetzt nicht wieder ins alte Muster zurückfallen würde! In der neunten Staffel hat sich Naddel nämlich schon einmal gehörig blamiert - und zwar wegen ihres angeblich geschützen Spitznamens. Die ganze Blamage seht ihr oben im Video.
Jetzt kommt Naddel (die eigentlich jetzt Nadja genannt werden will) wieder zurück! Sie wird am Montag für drei Tag ins Big Brother-Haus ziehen und die Bewohner aufmischen. Eine weitere B-Prominente auf der Zielgeraden zum Finale. Muss das sein?
Quelle: BILD; Fotos: Brooke Spiers
http://www.bb-unzensiert.de/#!a=568quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:42 schreef beequeen het volgende:
Kun je het linkje hier plaatsen Dark, ik wil graag de bijbehorende video zien? Bedankt vast.
Cosi moet naar de SZ. Ik ben benieuwd.
Dankjewel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:43 schreef Darklight het volgende:
http://www.bb-unzensiert.de/#!a=568
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:46 schreef Darklight het volgende:
Cosi zal zo wel naar het SB gaan
Of hij moet vertrekken en komt volgende week gewoon weer terug
quote:Es sind keine 3 Wochen mehr bis zum Finale, Quoten sind eh im Keller, da ist Cosimo nicht mehr wichtig für Big Brother #bbde
Würde mich nicht wundern, wenn gleich ein Brief kommt und da steht, dass Cosimo sich entschieden hat, dass Haus zu verlassen. #bbde
De dames moeten een bh en slip versieren, de heren een slip en een hoofddeksel.quote:Bewohner,
heute startet eure neue Wochenaufgabe. Die Süßigkeiten-Dessous. Es ist Kreativität gefragt.
Ihr müsst selbst Dessous nähen und sie verzieren. Die Süßigkeiten sind nur für die Verarbeitung und nicht zum Verzehr.
Beginnt die Dessous mit dem Naschwerk zu verzieren, sodass kein Fleck mehr zu sehen ist.
Bei der Präsentation werdet ihr ausschließlich eure Werke tragen. Passt daher auf, dass eure Sachen tragbar und blickdicht sind.
hij wil niet .... hoop dat hij er dan gelijk uitgezet gaat worden...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
Hij sloopt nu de muur.
Nu wordt hij naar de SZ geroepen. Drammen als een klein kind, meer is het niet.
Hij gaat dus niet.
Dus dat of zijn finalticket weg. Hij heeft schijt aan de hele handel en staakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef snetje het volgende:
hij wil niet .... hoop dat hij er dan gelijk uitgezet gaat worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |