In welke 'Vogelaarwijk' woon je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:42 schreef tja77 het volgende:
Ik kreeg dat soort dingen gewoon op de basisschool al uitgelegd.
Seksuele voorlichting op de basisschool. Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:42 schreef tja77 het volgende:
Ik kreeg dat soort dingen gewoon op de basisschool al uitgelegd.
Ja, dat kennen we in het noorden niet, net als carnaval. Is voor ons hetzelfde als suikerfeest: on-be-kend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef tja77 het volgende:
Menen jullie dat nou echt?
Tis bijna 20 jaar geleden. maar herinner het me als de dag van gisteren. Was op een katholieke basisschool (groep 8 dus 6e leerjaar) kregen wij gewoon sexuele voorlichting.
Wat ouderwets...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we in het noorden niet, net als carnaval. Is voor ons hetzelfde als suikerfeest: on-be-kend.
Baasquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef zarGon het volgende:
Heb je al gezocht op YouTube? Dankzij de tutorials ben je binnen een aantal minuten een straaljagerpiloot, glazenwasser én circusartiest. Er is vast ook een videotutorial te vinden hoe je een condoom om je pik krijgt.
Heidenen he. Boni-F hebben we ook een kopje kleiner gemaakt.quote:
TS is gestikt. Z'n aanstaande lustobject zei 'm, nadat hij zich had uitgekleed, dat ze nog nooit zo'n enorme LUL had gezien. TS heeft toen het condoom maar over z'n hoofd getrokken en toen werd hij zo blauw als een smurf.quote:
Ik heb helemaal geen omtrek van 12 cmquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alle fokkers hebben 23 Cm lengte en 12 CM omtrek waarom vraag je het dan
Ja ik heb haar geneuktquote:
Dat was praktijkles, dat kregen we niet op normale scholen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef tja77 het volgende:
Menen jullie dat nou echt?
Tis bijna 20 jaar geleden. maar herinner het me als de dag van gisteren. Was op een katholieke basisschool (groep 8 dus 6e leerjaar) kregen wij gewoon sexuele voorlichting.
Lekker op de eerste date.. Hoop dat het rubbertje goed ging, anders heb je prachtige paddenstoelen binnenkort.quote:
Heb zonder gedaan, living on the edge... living on the edgequote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lekker op de eerste date.. Hoop dat het rubbertje goed ging, anders heb je prachtige paddenstoelen binnenkort.
Kleine? Grote zul je bedoelenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 11:58 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Heb zonder gedaan, living on the edge... living on the edge
Truste hequote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef Pan.da het volgende:
Huh? Volgens mij posten jullie in het verkeerde topic
Volgens mij heb jij meer voorlichting nodig dan enkel over het omdoen van condooms...quote:Op zondag 18 september 2011 19:59 schreef Pan.da het volgende:
Huh? Volgens mij posten jullie in het verkeerde topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |