abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101073097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:52 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Prima joh. Als jij daarmee de indirecte opmerking onderschrijft van Joran-Joran dat TS beter niet geboren had kunnen worden, dan is dat een andere manier van reageren dan ik heb.
Ik onderschrijft hem niet, maar ik begrijp wel de frustratie van gebruikers wanneer een TS met een vraag komt die toch redelijk vervelende implicaties kan hebben en daar zelf niet voldoende besef voor lijkt te hebben.
De manier waarop die frustratie zich uit verschilt en is niet altijd correct, maar ik betrap mijzelf er ook wel eens op dat ik in mijn hoofd zeg 'wat een debiel gedoe...'
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:34:41 #27
335452 cricket
cricket from space
pi_101075859
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:14 schreef Luxuria het volgende:
In de sms stond dat je 1000 euro hebt verbruikt??
En dat geloof jij meteen??
Komop dit is gewoon nep, dat is toch geen normale gang van zaken voor een telefoonprovider? Of heb je zo extreem veel gebeld? Internet? Lijkt me sterk.
Als er bovengemiddeld veel wordt verbruikt dan sluiten diverse providers je inderdaad preventief af en sturen een smsje. Als je bent afgesloten is het soms zo dat je alleen nog naar de klantenservice kunt bellen, vaak kom je dan bij de betreffende afsluitende afdeling uit. Dus dat kan best van toepassing zijn. Of het hier echt zo is, is afhankelijk van het nummer dat gebeld moest worden.
pi_101081630
Kwam de sms vanaf het nummer van de klantenservice? Zo nee? Dan ben je waarschijnlijk opgelicht ^O^
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')