Maar ook het Spa water in Zuid-Holland is anders?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja hoor, het water in Zuid-Holland smaakt anders dan het water in Drenthe.
Denk ik even water te drinken..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Baghdaddy het volgende:
Spa Rood is pas klachtwaardig, iemand een topic openen?
Dit speelde zich af in Overijssel waar we geloof ik na Utrecht het beste water hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja hoor, het water in Zuid-Holland smaakt anders dan het water in Drenthe.
Oh, ik had het niet goed gelezenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ook het Spa water in Zuid-Holland is anders?_!
Kalkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik proef ook wel dat het water uit de kraan boven in de badkamer anders smaakt als beneden uit de kraan.
Ook proef ik wel verschil tussen spa-blauw en kraanwater, of tussen spa-blauw en bijv. Saskia.
Een kater van water?quote:
quote:
Dat kan je echt proeven hoor... het kraanwater bij mijn vrienden is veel lekkerder dan bij mij 5 km verderop... Licht aan bron, waterleidingbedrijf en de waterleidingen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef First het volgende:
Dat hoorde ik een vrouw tegen iemand anders zeggen tijdens het lunchen alsof er veel smaak verschil zit in water in Nederland_!.
Ik ken wel iemand die geen brood lust, maar water?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die 'water niet lusten'.
Geen kater door water.quote:
Water is voor de vissen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die 'water niet lusten'.
Ja drm.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die geen brood lust, maar water?
Dat wist iedereen wel... Maar het topic gaat daar toch niet over?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop