Maar ook het Spa water in Zuid-Holland is anders?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja hoor, het water in Zuid-Holland smaakt anders dan het water in Drenthe.
Denk ik even water te drinken..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Baghdaddy het volgende:
Spa Rood is pas klachtwaardig, iemand een topic openen?
Dit speelde zich af in Overijssel waar we geloof ik na Utrecht het beste water hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja hoor, het water in Zuid-Holland smaakt anders dan het water in Drenthe.
Oh, ik had het niet goed gelezenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ook het Spa water in Zuid-Holland is anders?_!
Kalkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik proef ook wel dat het water uit de kraan boven in de badkamer anders smaakt als beneden uit de kraan.
Ook proef ik wel verschil tussen spa-blauw en kraanwater, of tussen spa-blauw en bijv. Saskia.
Dat kan je echt proeven hoor... het kraanwater bij mijn vrienden is veel lekkerder dan bij mij 5 km verderop... Licht aan bron, waterleidingbedrijf en de waterleidingen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef First het volgende:
Dat hoorde ik een vrouw tegen iemand anders zeggen tijdens het lunchen alsof er veel smaak verschil zit in water in Nederland_!.
Ik ken wel iemand die geen brood lust, maar water?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die 'water niet lusten'.
Water is voor de vissen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die 'water niet lusten'.
Ja drm.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die geen brood lust, maar water?
Dat wist iedereen wel... Maar het topic gaat daar toch niet over?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |