Ik denk eerder: kijk mij eens proberen aantrekkelijk over te komen met mijn gesport.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef clevy het volgende:
[..]
* clevy mopelt iets over uitzondering en regel
bwah.. ik moet t om een beetje in leven te blijven.. de hoop om enigszins aantrekkelijk over te komen heb ik al lang opgegeven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder: kijk mij eens proberen aantrekkelijk over te komen met mijn gesport.....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder: kijk mij eens proberen aantrekkelijk over te komen met mijn gesport.....
Das wel heel erg... als je het moet doen om in leven te blijven.......quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
bwah.. ik moet t om een beetje in leven te blijven.. de hoop om enigszins aantrekkelijk over te komen heb ik al lang opgegeven.
zittend beroep en veel frustraties daarin.. als je dan niet beweegt dan vegeteer je helemaal weg hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel heel erg... als je het moet doen om in leven te blijven.......
Tijd dus om een andere baan te zoeken.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef clevy het volgende:
[..]
zittend beroep en veel frustraties daarin.. als je dan niet beweegt dan vegeteer je helemaal weg he
Dit onder andere.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
volg je hart, spendeer veel tijd in de natuur en niet meer in de asfaltjungle
ik zit liever tussen natuurschoon dan in de natuurquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
volg je hart, spendeer veel tijd in de natuur en niet meer in de asfaltjungle
En daar gaat het dus al mis.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zit liever tussen natuurschoon dan in de natuur
Het natuurschoon naait je , anders zat je niet in singles te postenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zit liever tussen natuurschoon dan in de natuur
dat is waar en toch tovert de herinnering aan manipulatief gedrag van afgelopen weekend een glimlach op m'n kop .. hoe nutteloos ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Het natuurschoon naait je , anders zat je niet in singles te posten![]()
Dus zoek een mooie plek uit in de natuur, ga lekker zitten en geniet
groeten terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
zij die Lowlands overleeft hebben, groeten u
Sorry, maar gebaseerd op de resultaten hoort Twente gewoon bovenaan te staan..... JIJ komt met dat kansloze "geschiedenis" geneuzelquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef Boudibou het volgende:
@Spezza (reactie vorig topic)
Vent, wat bazel je nou stom? Ik haalde de historie erbij omdat een of andere provinciaal meende dat Twente "zoals het hoort" eerste staat. De geschiedenis wijst dat dat "niet hoort". En dan kom jij aankakken met Amsterdamse arrogantie ofzo...
Gebaseerd op welke resultaten? Dit seizoen is net 3 rondes oud en vorig seizoen had Ajax betere resultaten, vandaar ook de titel. O ja,,wie werden ook alweer afgebluft en zoek gespeeld in de o zo belangrijke wedstrijd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar gebaseerd op de resultaten hoort Twente gewoon bovenaan te staan..... JIJ komt met dat kansloze "geschiedenis" geneuzel
En het feit dat je nu weer zegt "dat de geschiedenis" anders bewijst... bewijst alleen maar weer mijn punt
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[me=Memento-Mori]is gaar
[/me]
bedtijd
Echt jongen.... ben je gefrustreerd door het resultaat tegen VVV ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gebaseerd op welke resultaten? Dit seizoen is net 3 rondes oud en vorig seizoen had Ajax betere resultaten, vandaar ook de titel. O ja,,wie werden ook alweer afgebluft en zoek gespeeld in de o zo belangrijke wedstrijd?
Wat versta jij onder "zoals het hoort"? Dan kijk je automatisch naar wat gewoon was...en dat is toch echt Ajax boven Twente. Maar goed.
Wie heeft het over Tijn? Ik quote iemand anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt jongen.... ben je gefrustreerd door het resultaat tegen VVV ofzo?Daar werd Ajax toch even mooi afgetroefd door VVV en was Ajax niet meer dan een Eerste Divisie clubje....
JIJ komt, zoals elke trieste ajax supporter, met "de geschiedenis".... het kansloze argument dat in elke discussie als cliché en dooddoener gebruikt wordt als het slecht gaat met Ajax....
Tijn zegt NERGENS dat Twente daar hoort gebaseerd op "geschiedenis".... dat maak JIJ er van... jij komt met die kansloze discussie over de historie van Ajax....
Ook heb ik het NERGENS over arrogantie... dat maak JIJ er van.....
Jij bent het stereotype ajax supporter waar totaal geen discussie mee te voeren is... en daarom zeg ik; welterusten jongen
Mja dan heb ik de poster verkeerd gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wie heeft het over Tijn? Ik quote iemand anders.![]()
Chapeau, je kent me goed. Houd het maar bij korfballen of curling, want van het voetbal heb je geen kaas gegeten.
Vent, je kletst gewoon uit je nek zonder dat je de aanleiding van mijn post hebt gelezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja dan heb ik de poster verkeerd gezien.
Boeiuh verder. Gaat er om dat jij de kansloze geschiedenis er weer bij haalt.
En daarna bevestig je de stereotype.
Dus nogmaals; dag jochie!
Uhm, ik reageer gewoon op jouw post over dat Ajax bovenaan moet staan op basis van de geschiedenis.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vent, je kletst gewoon uit je nek zonder dat je de aanleiding van mijn post hebt gelezen.
Welke stereotype? Dat ik je er gewoon uitlul? Volg jij je wedstrijden nou maar via NOS TT 818, kan je volgende week weer wijs komen doen....jochie.
Als je niet weet, of het boeit je niet, waarom ik zo reageer, hoe weet je dan bij voorbaat al dat het weer triest is van een Ajax-supporter dat hij het erbij haalt? Je reageert gewoon overtrokken, zonder maar in ogenschouw te nemen wat ervoor gezegd is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, ik reageer gewoon op jouw post over dat Ajax bovenaan moet staan op basis van de geschiedenis.
De aanleiding van jouw post boeit mij verder niet. Ik zeg alleen dat het de standaard kansloze discussie is van Ajax supporters.
Daarna maak je een post die dat stereotype bevestigd, dus ga nu maar lekker slapen voordat je jezelf alleen nog maar meer voor lul zet.
En ik denk dat ik vaker in het stadion heb gezeten dan jij.... Jochie
weet je zeker dat je geen 19 bent?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, ik reageer gewoon op jouw post over dat Ajax bovenaan moet staan op basis van de geschiedenis.
De aanleiding van jouw post boeit mij verder niet. Ik zeg alleen dat het de standaard kansloze discussie is van Ajax supporters.
Daarna maak je een post die dat stereotype bevestigd, dus ga nu maar lekker slapen voordat je jezelf alleen nog maar meer voor lul zet.
En ik denk dat ik vaker in het stadion heb gezeten dan jij.... Jochie
Aaahhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
En laten we die discussie mooi laten voor wat het is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef Spijker83 het volgende:
Aaahh![]()
Is ook eigenlijk geen discussie waard heik heb geen idee en het boeit me ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een date met een vriendin, was wel gezelligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:17 schreef Spijker83 het volgende:
Het is je vergeven..
Nog wat leuks meegemaakt dan? Leuke date gehad of zo?
Kijk aan, leuk man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een date met een vriendin, was wel gezellig
In ieder geval gezellig gehad. nog gewonnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:26 schreef Spijker83 het volgende:
Drukke week gehad..
Hebben een zeepkistenrace gehad bij ons in het dorp. Vorige week de hele week opbouwen en zondag de race zelf.. Toen daarna nog tot in de late uurtjes wat gedronken. Was gister nog erg brak..
Maar voel me nu weer prima (op mijn maag na).
Dat zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval gezellig gehad. nog gewonnen?
Ik zou er liever voor staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat zekerIk heb de hoofdprijs gewonnen, stond namelijk de hele dag achter de tap..
Haha ja dat doe ik ook graag. Maar vind achter de bar staan ook erg leuk. Zelf af en toe ook lekker gewoon een biertje voor jezelf tappen.quote:
TWENTE!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
En laten we die discussie mooi laten voor wat het is..
Zullen we weer eens de trein-auto discussie doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
TWENTE!
Is het al weer tijd voor een Apple / Android-discussie?
Ajax en Applequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
TWENTE!
Is het al weer tijd voor een Apple / Android-discussie?
Platteland!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax en Apple
![]()
Beide met een A en niet van het platteland.
Die laatste zin doet het hem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Woei Godt.. ik heb iets gefixed![]()
ja ook zelf kapot gemaakt.. maar dat boeit niet![]()
Dat hoort ook allemaal onder het inwerkproces, dus ik mag dingen kapot maken. Dat wil mijn collega zelfsquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoort ook allemaal onder het inwerkproces, dus ik mag dingen kapot maken. Dat wil mijn collega zelfs
Onder het mom van "daar leer je het meest van" en "dat betekend dat je niet bang bent om wijzigingen te maken"quote:
Geen angst hebben om wijzigingen te doen is juist slecht. Je moet verdomd goed de risico's en de impact weten. Weten wat er fout gaat als je op die knop drukt en hoeveel gebruikers er dan plat kunnen gaan en wat dat de organisatie kost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder het mom van "daar leer je het meest van" en "dat betekend dat je niet bang bent om wijzigingen te maken"
Er zit nog zoveel tussen geen angst en een heleboel angstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
Geen angst hebben om wijzigingen te doen is juist slecht. Je moet verdomd goed de risico's en de impact weten. Weten wat er fout gaat als je op die knop drukt en hoeveel gebruikers er dan plat kunnen gaan en wat dat de organisatie kost.
Ik heb het nergens over een heleboel angst jij wel over geen angst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zit nog zoveel tussen geen angst en een heleboel angst
Je snapt toch wel dat dat 'geen angst' niet een letterlijke is van totaal geen angst?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
Ik heb het nergens over een heleboel angst jij wel over geen angst.
Je moet realistisch zijn.
Gezien ej al 10 foutjes hebt gemaakt in de vakantie van je collega weet ik niet zo goed wat ik bij jullie moet zien als geen angst en lekker aan klooien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat 'geen angst' niet een letterlijke is van totaal geen angst?
Natuurlijk moet je realistisch zijn en moet ik goed oppassen wanneer die 'kansen' wel en niet pak. Een klein foutje en alles ligt op z'n gat. Zoals je weet ben ik daar al een achter gekomen.
Maar ik moet af en toe ook weer niet te bang zijn om 'fouten' te maken, want anders blijf ik overal hulp bij vragen en dat is ook niet de bedoeling.
Het waren er maar 3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:53 schreef Godtje het volgende:
Gezien ej al 10 foutjes hebt gemaakt in de vakantie van je collega weet ik niet zo goed wat ik bij jullie moet zien als geen angst en lekker aan klooien.
Druk gisteren niet gebeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Heb je trouwens je schoonmaakster nog bereikt gister?
"wanneer gaat ze bij je aan de slag"? berichtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Druk gisteren niet gebeld
Krijg nu al reminders van ze. Straks weer proberen. Dat zijn altijd de dingen die bij me blijven liggen :S
Ja die ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"wanneer gaat ze bij je aan de slag"? berichten
Ownee eigenlijk de "bevestig hier uw match" Klinkt ook lekker fout![]()
Ik heb maar bericht gegeven dat ik straks eerst nog twee weken weg ben. Dus hoop niet op stalking van berichtenquote:
Ik heb ook nog niet betaald. Eerst dat mokkel te pakken krijgen en een testritquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb maar bericht gegeven dat ik straks eerst nog twee weken weg ben. Dus hoop niet op stalking van berichten
Zat daar geen 5 dagen grens aan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
Ik heb ook nog niet betaald. Eerst dat mokkel te pakken krijgen en een testrit
Dat stond in de mail ja.quote:
Zal vast niet veel uitmaken denk ik. Maar ik heb het wel vast betaald. Anders wordt het wel erg laat weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Dat stond in de mail ja.
Maar ik doe mijn betalingen eens in de 2 weken of soms zelfs per maand. Dus ze kunnen de boom in met hun 5 dagen.
Eens in de twee weken vind ik erg redelijk.
Ik wil dr in elk geval vast spreken. Dus vandaag en morgen ff goed bellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal vast niet veel uitmaken denk ik. Maar ik heb het wel vast betaald. Anders wordt het wel erg laat weer.
Toch niet zo'n goede datingsitequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
Ik wil dr in elk geval vast spreken. Dus vandaag en morgen ff goed bellen.
Anders stuur ik ze een mail dat ze helemaal geen match hebben gevonden
Ja dat vond ik ook wat vreemd. Ik kan zo bij dr langslopen. Adres, geboortedatum, telefoon, email, etc alles heb ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch niet zo'n goede datingsite
vind het wel vreemd dat je gelijk alle gegevens krijgt van de persoon. Vraag je je af wat die ander van jou heeft gekregen.
quote:
Hoi!quote:
Nice! je bent er lekker mee bezig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi!![]()
Gaat goed hoor, heb alweer lekker gesportEn met jou? Wanneer vlieg je?
Donderdag om half zes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
Cue_ wanneer was jou afspraak met je vent dan? Helemaal niet meer gehoord of gevraagd geloof ik!
Redelijk ja, niet altijd even goed. Moet ook nog aan andere dingen werken, wil ik weer resultaat gaan zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Nice! je bent er lekker mee bezig.
Zaterdag vlieg ik
Het gaat natuurlijk niet altijd om het resultaat.. als in gewicht neem ik aan. Het is goed voor je, het is lekker, dus gewoon lekker doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
Redelijk ja, niet altijd even goed. Moet ook nog aan andere dingen werken, wil ik weer resultaat gaan zienMaar goed.
Nice! En voor hoe lang ga je weg?
Waarom voor mij? Ik heb er geen fuck mee te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas voor hem (jou) doe ik dan niet aan avondeten, dus helaas
Ivm je fijne fantasiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
Waarom voor mij? Ik heb er geen fuck mee te maken
Ja dat is ook wel zo, maar als het resultaat uitblijft dan is dat best frustrerendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat natuurlijk niet altijd om het resultaat.. als in gewicht neem ik aan. Het is goed voor je, het is lekker, dus gewoon lekker doen
2 weken ong. Vrijdag de 9e vlieg ik weer weg.
Wel als dat een groot doel is voor je. Dat heb ik al een lange tijd opzij gezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
Ja dat is ook wel zo, maar als het resultaat uitblijft dan is dat best frustrerend![]()
Klinkt goed!! Pff, voor mij duurt het nog 5 weken..
Best welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Wel als dat een groot doel is voor je. Dat heb ik al een lange tijd opzij gezet
Haha, heb je nog meer cliché's?quote:Maar op een dag dan is het zover
Al een jaar ofzo niet meer. Of ik moet echt heel erg op m'n eten gaan letten.. en misschien anders gaan sporten geen idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
Best welDaarom dus op een andere manier.. Lukt het jou ook niet meer?
Vast wel,l maar geen zin inquote:Haha, heb je nog meer cliché's?
Heb je het nu over de schoonmaakster? Of mis ik ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Cue_ ik heb dr gesprokenZe klonk wel lief
![]()
Ik ben verliefd![]()
Maar het kwam niet gelegen!Stomme doos.
![]()
Ze gaat me terug bellen.
Een hoop hersencellen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je het nu over de schoonmaakster? Of mis ik iets.
Het gebeurd wel vaker dat het wat stroef gaat in het begin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Cue_ ik heb dr gesprokenZe klonk wel lief
![]()
Ik ben verliefd![]()
Maar het kwam niet gelegen!Stomme doos.
![]()
Ze gaat me terug bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |