Ja !quote:Op woensdag 28 september 2011 16:33 schreef Guanabana het volgende:
Oh hee, is de tweede aflevering er al?
Maar schijnbaar wel dr innerlijk, zoals ze op Puck reageerde over de baby!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Jammer dat ze Quinn niet langer haar nieuwe uiterlijk hebben laten houden.
Ja maar nu wordt het wel heel makkelijk om haar weer in te laten zien hoe tof en mooi het allemaal is en haar weer de oude te laten worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar schijnbaar wel dr innerlijk, zoals ze op Puck reageerde over de baby!
Brit was weer superlief deze afleveringquote:Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Brit haar opmerkingen over waarom Kurt de top unicorn was
-verder kijken gaat-
Ik vind haar geweldigquote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Brit was weer superlief deze aflevering
Ja echt, ze speelt het ook met zo'n overtuigingquote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig
en Burt vond ik ook super deze aflevering
Klopt, maar kwa liedjes heb ik meer genoten van de eerste 2 afleveringen van seizoen 2, dan seizoen 3.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Seam het volgende:
Behalve het feit dat ze aan nationals meegedaan hebben is dit eigenlijk hoe seizoen twee had moeten beginnen. Quinn die leert om te gaan met het moeder zijn, Will en Emma samen, Sue is nog altijd hetzelfde en onderhuidse gevoelens. Ik vind de toevoeging van Sugar ook vrij leuk, daar kan nog wel wat leuks mee gedaan worden.
Ah ja kijk ik skip tegenwoordig alle liedjesquote:Op woensdag 28 september 2011 21:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt, maar kwa liedjes heb ik meer genoten van de eerste 2 afleveringen van seizoen 2, dan seizoen 3.
Precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Seam het volgende:
Behalve het feit dat ze aan nationals meegedaan hebben is dit eigenlijk hoe seizoen twee had moeten beginnen. Quinn die leert om te gaan met het moeder zijn, Will en Emma samen, Sue is nog altijd hetzelfde en onderhuidse gevoelens. Ik vind de toevoeging van Sugar ook vrij leuk, daar kan nog wel wat leuks mee gedaan worden.
quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |