Oh bahquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga m'n rolletjes es ff bekijken onder de douche.
Zolang ik geen last heb van smetplekken zal het vast wel meevallen denk ik
Mag ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had lekker en gezond in de blote kont
Oh ja, zeker bahquote:
Zal ik doen, ik neem de staalborstel meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Goed de schimmel tussen de flappen vandaan schrobben Ing!
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Ll: puur voor mezelf gesproken, wat ik wel probeer te blijven doen is dat meer bewuste van wat ik eet. Dus niet zomaar met die hand in die zak M&M's blijven gaan en dan na een kwartier denken 'gut, waar is de helft van die zak gebleven, heb ik...?'.
Da's het enige dat ik wil blijven doen. IETS meer bewust van wat ik in mijn snavel prop, maar verder op zijn tijd gewoon mijn uitspattingen blijven houden hoor. Je denkt toch niet dat ik mijn la vache qui rit blokjes op ga geven als we een Landal weekendje doen?Of de rode wodka red bull in de Marketier?
Oh dan kunnen we wel eens per week een rondje om de Bergsche Plas gaan rennen ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ga ook maar es hollen als ik verhuisd ben, en minder chips vreten
Maar jij bent toch ook ultra-slank?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik eet alleen geen 6 of 8 boterhammen meer en schep 's avonds gewoon maar een keer op in plaats van 2 of 3 keer.
Ik snoep zelfs nauwelijks en hou van gezond eten. Ik hou meer van studentenhaver dan van chocola en eet liever een lekkere donkere boterham met geitenkaas dan een punt gebak. Alleen vind ik het dan zo lekker dat ik niet meer wil stoppen met eten
Alsof ik verder kom qua hardlopen dan het eind van de straatquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik woon praktisch achter het Delftse Hout dan, maar maakt mij niet uit, als ik beetje conditie opgebouwd heb () kunnen we dat weleens doen ja
Die heb ik vandaag ook ruim gehad , maar ik ben er tevreden mee aangezien ik al die calorieen met redelijk gezonde dingen heb behaald en niet met snoep en chips.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
Gatver ik heb vandaag ongeveer 1600 kcal gehad
Niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook ultra-slank?
Ah, ik heb je maar een keer gezien, en toen was je heel slankquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet meerSinds jij mij hebt gezien zit er ongeveer 8 kilo bij. En daar ben ik nieteens zo ontevreden mee, ware het niet dat het zich concentreerd rond mijn taille. Dus daar moet ik wel aan werken. Normaal eten en wat buikspieroefeningen. Geen dieet of zo.
Mijn bovenkantje lijkt ook nog steeds s;lank, maar de onderkant is een andere vrouwquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, ik heb je maar een keer gezien, en toen was je heel slank
Zoiets doe ik dus ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Ll: puur voor mezelf gesproken, wat ik wel probeer te blijven doen is dat meer bewuste van wat ik eet. Dus niet zomaar met die hand in die zak M&M's blijven gaan en dan na een kwartier denken 'gut, waar is de helft van die zak gebleven, heb ik...?'.
Da's het enige dat ik wil blijven doen. IETS meer bewust van wat ik in mijn snavel prop, maar verder op zijn tijd gewoon mijn uitspattingen blijven houden hoor. Je denkt toch niet dat ik mijn la vache qui rit blokjes op ga geven als we een Landal weekendje doen?Of de rode wodka red bull in de Marketier?
Hollen lukte mij eerst een stuk beter maar holen heb ik nog nooit gedaan waar kan ik dat leren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hardlopen valt altijd nog tegenlopen kan ik wel, maar als je dan een stukje gaat holen dan ben je echt al zo klaar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |