da's mooi, gaan wij ondertussen een balletje golf slaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, arme Marco's![]()
en ook arm Kokje, kan die twee Marco's les gaan geven
vooral LEKKERquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's mooi, gaan wij ondertussen een balletje golf slaanen dan lekker
Kan hij ook saus maken, want dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Beste Juliejus en Robert,
Hierbij meld ik mijn man aan voor Tobsjef
Hij kan namelijk:
-eieren koken in de harde en zachte variant
-eieren bakken in de omelet en spiegelei variant
-eieren met spek bakken; en, als klap op den vuurpijl
-water koken
In afwachting van de uitnodiging
Ceetje..
eeeeeh, weet je zeker dat we niet dezelfde marco hebben dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
Zal ik Kokkie maar vast inlichten dat mijn Marco, gruwelijk eigenwijs is, Denkt altijd dat het op ZIJN manier beter en makkelijker gaat![]()
![]()
![]()
dat leert Kokje 'm dan wel hoor, zo moeilijk is dat nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan hij ook saus maken, want dat is het belangrijkste.
van deze waslijst wint mijn marco het nooit. Goh, wat kan de jouwe al veel zeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Beste Juliejus en Robert,
Hierbij meld ik mijn man aan voor Tobsjef
Hij kan namelijk:
-eieren koken in de harde en zachte variant
-eieren bakken in de omelet en spiegelei variant
-eieren met spek bakken; en, als klap op den vuurpijl
-water koken
In afwachting van de uitnodiging
Ceetje..
Oh, en hij is ook goed in streekgerechten: in sjampions bakken issie ook een kei![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan hij ook saus maken, want dat is het belangrijkste.
dat topsjef draadje is echt top, zat er vorig jaar ook al vaak mee te lurkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb het draadje van Topsjef maar in MyAtt gestopt, morgenmiddag proberen wat vroeger naar huis te gaan en lekker meelezen als ik de aflevering van vanavond ga zien.
Potverdikkie, ik had mij zo voorgenomen níet meer te FOK!ken totdat mijn avondeten op was, gaat dus vanaf morgen niet lukken
hij kan nog meer:quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van deze waslijst wint mijn marco het nooit. Goh, wat kan de jouwe al veel zeg.
ik weet niet. De mijne is bijna altijd thuis. De jouwe altijd weg?? Dan zou het kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, weet je zeker dat we niet dezelfde marco hebben dan?![]()
Ik heb hier ook zo'n exemplaar hoor
Het mooie is. 12 provincies dus sowieso al 12 weken en dan nog de finalesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat topsjef draadje is echt top, zat er vorig jaar ook al vaak mee te lurken
na 15.00 issie meestal wel thuis, na 20.00 ligt ie meestal op bedquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet. De mijne is bijna altijd thuis. De jouwe altijd weg?? Dan zou het kunnen![]()
Tv en dinges.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
Waar kan ik dat 'TopChef draadje' vinden? Gelukkig zapte ik vanavond even naar RTL8, anders hadden we niet gehoord dat het vanavond al begon.
bij TV geloof ik toch? Moet 't ook nog effe opzoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
Waar kan ik dat 'TopChef draadje' vinden? Gelukkig zapte ik vanavond even naar RTL8, anders hadden we niet gehoord dat het vanavond al begon.
dé durft de mijne nie...hij kan wel, volgens een recept uit een kookboek, macaroni maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij kan nog meer:
een sateetje uit un zekske opwarmen![]()
[RTL 5 Topchef] #58: waar alleen de chefs well-done zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
Nee, dan is hij het niet !!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
na 15.00 issie meestal wel thuis, na 20.00 ligt ie meestal op bed
Sorry, ik had het inmiddels gesloten topic gepostquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel, gevonden:
[RTL 5 Topchef] #59: NIET MOKKE LEKKER WOKKE
ach, ik heb het via jouw linkje wel gevonden hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik had het inmiddels gesloten topic gepost
Ik doe meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ze moeten van topsjef eigenlijk een RLS maken, ze in een soort van bootcamp bij die mannen gooien, is misschien wel leuk voor een weekje kijken, opdrachten zat![]()
en dan 's avonds veul drank erin
![]()
Maakt niet uit joh, ik wist zonder jullie niet eens waar ik moest zoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik had het inmiddels gesloten topic gepost
ik heb het niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik wist zonder jullie niet eens waar ik moest zoeken
Vond 't trouwens weer ouderwets leuk vanavond. Het gaat niet vervelen.
Ik volg het van begin af aan. Waren we eerst nog met 4 mensen in dat topic.. is het nu gegroeid tot wel 10/15 mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb het niet geziendus moet 't met de herhaling doen straks
ik zal tot straks moeten wachten, heb het vergeten op te nemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu maar even kijken, was zo slim het op te nemen omdat ik nog bezig was met koken
Ik verraad niets, maar er zitten een leerling en zijn ex-lerares in en dat is best grappig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb het niet geziendus moet 't met de herhaling doen straks
ik volg het ook vanaf 't begin, alleen niet met fok, fok heb ik pas ontdekt toen begin dit jaar Secret Story begon, zocht daar meer info over, en kwam toen hier terecht. Ik vind alle kookprogramma's wel top, ik heb alleen niet zoveel met die presentatoren/koks van Masterchef, maar ik kijk het meestal ook welquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik volg het van begin af aan. Waren we eerst nog met 4 mensen in dat topic.. is het nu gegroeid tot wel 10/15 mensen. Ramde we eerst nog in één week tijd een topic vol. Nu 2 op een dag
Hij staat al online bij rtl.nlquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal tot straks moeten wachten, heb het vergeten op te nemen
dat kan wel leuk zijn idd *kijkt de klok bijna vooruit naar half elfquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verraad niets, maar er zitten een leerling en zijn ex-lerares in en dat is best grappig.
waarom??quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
jongste dochter had vandaag voor- en nazorg nodig ivm haar eerste schooldag.
Breng haar naar de klas, nieuwe juf, ik wil gaan, zet ze me het ineens op een huilen
geen idee, omdat ik wegging. Heeft ze werkelijk nog nooit gedaan zoiets. Ik denk gewoon een beetje spanning in ene, ben expres vanmiddag eerder van 't werk weggegaan om te kijken hoe het met haar ging. De overblijfjuf belde namelijk nog dat ze daar ook al gehuild had en naar mij gevraagd had. Ik kwam thuis, en ze was gewoon weer vrolijk en het was hartstikke leuk geweest op schoolquote:
volgens mij kwam masterchef vorig jaar gelijktijdig met een ander programma dat ik volgde, ik heb het toen maar half/half gevolgd. Ik vind Robert Kranenborg ook niet alles, maar die Julius, geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Vorig jaar was masterchef toch met die chefkok Hans van Wolde van Beluga uit Maastricht. Die vond ik het best aardig doen hoor. Zie/hoor ik liever dan Robert Kranenborgh
Dat is het beste. Ik ben net weer een aantal keren stuk gegaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Het is inderdaad leuk om te kijken en het topic mee te lezen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
Het is inderdaad leuk om te kijken en het topic mee te lezen
Alt-M of onderaan tussen knopje [actieve topic] en [nieuwe topics]quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in het zwarte balkje aan de rechtse kant Mijn actieve Topics
heb daar al drie keer gekeken, maar zag de topics er niet tussen staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alt-M of onderaan tussen knopje [actieve topic] en [nieuwe topics]
Vat er nog enne Kaat!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
heb daar al drie keer gekeken, maar zag de topics er niet tussen staan. En nu ineens wel
'quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Die Quoc grappen briljant gewoon.... Jammer dat ik er niet bij was vanavond, maar is heel goed te doen zo, aflevering kijken en synchroon meelezen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
Muisje, heb je nog geprobeerd contact te krijgen met Kahaarin misschien?
Muis zit te koken, te lezen en ondertussen ook nog haar avondeten naar binnen te werken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
Muisje, heb je nog geprobeerd contact te krijgen met Kahaarin misschien?
sinds wanneer luister jij naar anderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik moest toch nog even wachten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sinds wanneer luister jij naar anderen![]()
[..]
[..]
quote:
was heel vriendelijk bedoeld hoor Mousequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
was heel vriendelijk bedoeld hoor Mouse![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Moet ik morgen dus Kahaarin sms-en of niet?
ik dacht eigenlijk dat je dat toch al wel gedaan had, je kunt er toch 1 smsje aan wagen, dat we met smart op haar wachten, en als je geen reactie krijgt, dan wachten we gewoon af tot ze uit zichzelf terugkomt (en de SMSkosten delen we dan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Moet ik morgen dus Kahaarin sms-en of niet?
Joh, ik heb geloof ik 500 sms-jes per maand in mijn bundel zitten, gebruik er nooooooooi zoveel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je dat toch al wel gedaan had, je kunt er toch 1 smsje aan wagen, dat we met smart op haar wachten, en als je geen reactie krijgt, dan wachten we gewoon af tot ze uit zichzelf terugkomt (en de SMSkosten delen we dan wel![]()
dan wacht je gewoon tot maandag, oke?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik heb geloof ik 500 sms-jes per maand in mijn bundel zitten, gebruik er nooooooooi zoveel.
Dus stand nu: Drassss: nee; Kaatje:; Ceetje: ja.
Nu weet ik het nog niet
Of laat kokje de doorslaggevende stem uitbrengenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan wacht je gewoon tot maandag, oke?
lekker duidelijk zijn wij héquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik heb geloof ik 500 sms-jes per maand in mijn bundel zitten, gebruik er nooooooooi zoveel.
Nu weet ik het nog niet
kan ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of laat kokje de doorslaggevende stem uitbrengen
Uit het TC draadjequote:
klinkt lekker, nog half uurtje, dan ga ik kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga overmorgen quokelverse eitjes halen en duvelse eitjes maken
Moet je echt het topic meelezen, ik bestierf het haast van het lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
klinkt lekker, nog half uurtje, dan ga ik kijken![]()
ik heb het al klaarstaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je echt het topic meelezen, ik bestierf het haast van het lachen
ik zal eens effe kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje, kan jij ook google+ games spelen vanaf je aaipad?
nee, via de Ipad app voor google+ gaat 't niet, via m'n laptop welquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje, kan jij ook google+ games spelen vanaf je aaipad?
Jammer, heb je net een invite gestuurd voor monster world. Was benieuwd of dat wat lijkt op farmvillequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, via de Ipad app voor google+ gaat 't niet, via m'n laptop wel
kijk ik wel effe op m'n leptoppiequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, heb je net een invite gestuurd voor monster world. Was benieuwd of dat wat lijkt op farmville
Vinnik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Yep, principe is hetzelfde, alleen in farmville is het met boeren, baisten en echt voer, bloemen en planten enzo. Dit is ook wel leuk
met farmville kwam ik neit meer verder, missJ zit ook op m'n feesboek, die heeft gisteren effe een stuk of 25 buren/vriendjes gestuurd, ik ben in een uur tijd 15 levels gestegenquote:
Heb ik nog niet bekeken. Speel Angry birds, en nog twee andere schiet diamanten weg spelletjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie dat dragons of atlantis er ook in zit, die speel ik ook op feesboek
ook bouwen, maar dan in de middeleeuwen, en ook landveroveren enzo, ook erg leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik nog niet bekeken. Speel Angry birds, en nog twee andere schiet diamanten weg spelletjes
Moet ik dan ook maar eens kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook bouwen, maar dan in de middeleeuwen, en ook landveroveren enzo, ook erg leuk
volgens mij ben ik nou je hulpje, maar overdag kan ik je meestal ook niet helpen als ik werk. Op spelletjes staat inmiddels de doodstrafquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ben eergister begonnen met monster world, ging vanmiddag weer even mee verder waren al mijn plantjes dood omdat ik geen hulpje had om de plantjes water te geven
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij ben ik nou je hulpje, maar overdag kan ik je meestal ook niet helpen als ik werk. Op spelletjes staat inmiddels de doodstraf
ik ook niet, nouja, misschien in mijn pauze, maar dan moet ik ook al mijn nicotinegebrek aanvullen. Maar ik ben wel vroeger thuis als jij op di-woe-do-vrij, dus dan kan ik af en toe je plantjes wel wateren hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht je dat ik tijd heb om spelletjes te spelen op mijn werk. Staat geen doodstraf op hoor, maar heb ik gewoon de tijd niet voor
ha die kokjeeeeeequote:
Met TC of met google+quote:
quote:
Kokje, moet ik Kahaarin sms-en of nog nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu weet ik het nog niet
kan altijd een teken van leven geven, hoeft toch niet te vragen of ze weer komt. Als er iets is, weet ze in ieder geval dat er mensen zijn die aan haar denkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met TC of met google+
[..]
Kokje
wat ben jij op tijd thuis vanavond
![]()
[..]
Kokje, moet ik Kahaarin sms-en of nog niet![]()
yep, goed ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan altijd een teken van leven geven, hoeft toch niet te vragen of ze weer komt. Als er iets is, weet ze in ieder geval dat er mensen zijn die aan haar denken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan altijd een teken van leven geven, hoeft toch niet te vragen of ze weer komt. Als er iets is, weet ze in ieder geval dat er mensen zijn die aan haar denken
Ik heb wel zojuist jouw Robert bijgevuld met oliequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, nouja, misschien in mijn pauze, maar dan moet ik ook al mijn nicotinegebrek aanvullen. Maar ik ben wel vroeger thuis als jij op di-woe-do-vrij, dus dan kan ik af en toe je plantjes wel wateren hoor
thankxquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wel zojuist jouw Robert bijgevuld met olie
wordt weer vroeger donker he, dus kans dat we redelijk op tijd klaar zijn wordt weer groter. zal morgen ook niet al te laat worden denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met TC of met google+
[..]
Kokje
wat ben jij op tijd thuis vanavond
![]()
[..]
Kokje, moet ik Kahaarin sms-en of nog niet![]()
Hoop ook niet voor je dat het morgen heel laat wordt, overmorgen en over-overmorgen tenslotte het kalf aan het spitquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt weer vroeger donker he, dus kans dat we redelijk op tijd klaar zijn wordt weer groter. zal morgen ook niet al te laat worden denk ik
kalf aan het spitquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt weer vroeger donker he, dus kans dat we redelijk op tijd klaar zijn wordt weer groter. zal morgen ook niet al te laat worden denk ik
2 eieren na 45 minuten nog niet goed gepeld krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
twee eieren in 45 minuten niet goed gekookt krijgen
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 eieren na 45 minuten nog niet goed gepeld krijgen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop ook niet voor je dat het morgen heel laat wordt, overmorgen en over-overmorgen tenslotte het kalf aan het spitMoet je goed uitgerust voor zijn
Oh, dan moet je dus morgenavond om 19:00 uur stoppen met werkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
woensdag 0600 uit mijn mandje
![]()
Overmorgen gaat kok, kalf aan het spit maken ik mag alleen niet komen van hemquote:
2100 is vroeg genoeg, 11 uur tussen einde en beginquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dus morgenavond om 19:00 uur stoppen met werken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Overmorgen gaat kok, kalf aan het spit maken ik mag alleen niet komen van hem![]()
Ik heb de tijden uit de wet van vóór 2007 nog in mijn hoofd, en toen was het 13 uurquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
2100 is vroeg genoeg, 11 uur tussen einde en begin
Hollands Next Top Model enquote:
Project Catwalkquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model en
Volgende week begint ER weer
weinig fokken de komende wekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Project Catwalk
oooooh, ER ook al
sjeuuuu, kom ogen/handen alles tekort vrees ik, opnamefunctie gaat overuren draaien
![]()
![]()
![]()
quoc en ko vergeten de sauuuusssss
Wacht maar, meer plantjes, langere oogst tijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
tjezus muis, hier is de oogst wel erg snel klaar
in farmville kan je gewoon tot de volgende avond rustig afwachtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht maar, meer plantjes, langere oogst tijd
Ik had mij dus na SST voorgenomen om níet meer voor/tijdens het eten te fokken... Heb daarstraks de opgenomen TopChef gekeken, met de commentaren uit het draadje erbij. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Vrees dat ik morgen om 1900 al daar zitquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
weinig fokken de komende weken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had mij dus na SST voorgenomen om níet meer voor/tijdens het eten te fokken... Heb daarstraks de opgenomen TopChef gekeken, met de commentaren uit het draadje erbij. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Vrees dat ik morgen om 1900 al daar zit
Sinds gister heb ik dus een helper, die de plantjes water geeft, maar vanavond had die dus een deel van mijn planten opgegeten omdat ik vergeten was de helper te voerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in farmville kan je gewoon tot de volgende avond rustig afwachten
Ik ga hem morgen en overmorgen missenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had mij dus na SST voorgenomen om níet meer voor/tijdens het eten te fokken... Heb daarstraks de opgenomen TopChef gekeken, met de commentaren uit het draadje erbij. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Vrees dat ik morgen om 1900 al daar zit
ik ook, voertijd hier thuis gaat drastisch vervroegd wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen en overmorgen missen![]()
MissJ met d'r helpers, echt waar, ik lig krom, heb een dagtaak aan het accepteren van kadoos nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds gister heb ik dus een helper, die de plantjes water geeft, maar vanavond had die dus een deel van mijn planten opgegeten omdat ik vergeten was de helper te voeren
Bandje morgenavond en woensdag tennistoernooitjequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waardoor
wat is er belangrijker dan TC
opnemen!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen en overmorgen missen![]()
Lach maar, is toch niet normaal meerquote:
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bandje morgenavond en woensdag tennistoernooitje
heb ik nou geen last vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lach maar, is toch niet normaal meer![]()
Wil al positieve mailtjes van de hoge baas +1 en in outlook
Schrik als een mij onbekende tweet met "8)7"
En krijg trillende handen als ik 's avonds niet kan kijken of ik nog dm/pms hier heb......
Ik ben verslaafd aan 2.0
Pffff, gelukkig nog één normaal persoon hier die mij op het rechte pad kan houdenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lach maar, is toch niet normaal meer![]()
Wil al positieve mailtjes van de hoge baas +1 en in outlook
Schrik als een mij onbekende tweet met "8)7"
En krijg trillende handen als ik 's avonds niet kan kijken of ik nog dm/pms hier heb......
Ik ben verslaafd aan 2.0
sterke wil hequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, gelukkig nog één normaal persoon hier die mij op het rechte pad kan houden
Pan, eieren en spek klaarzettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik bekijk het snachts welAlhoewel morgen vast niet verstandig is, dan kom ik katje lam terug
lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pan, eieren en spek klaarzetten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ook eerst onderweg shoarma met vuel knoflooksaus etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of beter nog, gewoon knoflooksaus met swarma erbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook eerst onderweg shoarma met vuel knoflooksaus eten![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of beter nog, gewoon knoflooksaus met swarma erbij
Opquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Muis, hoe invite ik friends in dat spellegie?
lekker met een knoflook kegel de bus inquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
Mja moet vanuit Den Bosch nog een busje pakken, maar daar mag je uiteraard niet in eten
En je bakkus moet er net zo uit zien als een kind van 1 die voor het eerst zelf een babyhapje naar binnen werktquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo'n broodje moet je vermoorden, bij iedere hap moet de saus langs je vingers lopen
En het vet moet gewoon langs je kin druipenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo'n broodje moet je vermoorden, bij iedere hap moet de saus langs je vingers lopen
hier in de swarmatent krijg je per persoon gewoon een grote soepkom vol erbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zolang je hem maar niet bij JLo besteld...... dan is ie koud voordat de extra knoflooksaus er komtquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
en we weten allemaal hoe hij het lekkerst is![]()
en zo hoort hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier in de swarmatent krijg je per persoon gewoon een grote soepkom vol erbij
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
Muis, ik ben je robot aan het smeren![]()
dan doettie niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] knopje klikken
Wel de foto's..quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss heb jij al filmpjes gezien van Goderich
Ow, bij mij komt ie dan met een schermpje met alle mensen die in mijn circles zitten. Persoon aanklikkenquote:
quote:
moet ik zeker ook spelletjes gaan spelen op g+quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, bij mij komt ie dan met een schermpje met alle mensen die in mijn circles zitten. Persoon aanklikken
het is dat je het zo lief vraagt.... ik heb je geinvitequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik zeker ook spelletjes gaan spelen op g+
Mag ik een vraagje stellen over eieren ?quote:
vragen staat vrijquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik een vraagje stellen over eieren ?
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je nu superverse (dagverse) eitjes gekookt hebt, hoe krijg je die dan goed gepeld? Ik gooi ze na het koken meestal in een bakje met ijswater, maar zelfs bij mij blijft het eiwit dan nog wel aan de schil plakken. En als ik duivelse eieren ga maken moeten die wél perfect zijn
ik heb geen idee, blijft altijd een probleem. Enige wat je kan proberen om het vliesje los te krijgen maar blijft lastigquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je nu superverse (dagverse) eitjes gekookt hebt, hoe krijg je die dan goed gepeld? Ik gooi ze na het koken meestal in een bakje met ijswater, maar zelfs bij mij blijft het eiwit dan nog wel aan de schil plakken. En als ik duivelse eieren ga maken moeten die wél perfect zijn
heb geen invite gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is dat je het zo lief vraagt.... ik heb je geinvite
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, blijft altijd een probleem. Enige wat je kan proberen om het vliesje los te krijgen maar blijft lastig
ik laat ze altijd schrikken in ijskoud water, en dan rol ik heel voorzichtig de eieren met m'n hand over een harde ondergrond zodat de schaal barst, zo krijg je ze best goed gepeld hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
Gewoon keihard laten schrikken en daarna duimen
Ik heb er nog een gestuurdquote:
Oh, dat van dat rollen is wel een goede tip (denk ik)quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik laat ze altijd schrikken in ijskoud water, en dan rol ik heel voorzichtig de eieren met m'n hand over een harde ondergrond zodat de schaal barst, zo krijg je ze best goed gepeld hoor
Ga het morgen proberen. Alhoewel ik geen verse eieren heb natuurlijk...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik laat ze altijd schrikken in ijskoud water, en dan rol ik heel voorzichtig de eieren met m'n hand over een harde ondergrond zodat de schaal barst, zo krijg je ze best goed gepeld hoor
Goh, dat had ik nog niet in de gatenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb hem gevonden, kom bijna niet op G+
niet te hard drukken hèquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat van dat rollen is wel een goede tip (denk ik)
Als eieren een week oud zijn is schrikken in koud water (bijna) altijd voldoende (mijn ervaring dan). En de meeste doosjes uit de supermarkt zijn al een week oud.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga het morgen proberen. Alhoewel ik geen verse eieren heb natuurlijk...
Ach, dan nog, hardgekookt eitjequote:
Ik denk trouwens niet dat jij het geduld hebt voor dit spelletjequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb hem gevonden, kom bijna niet op G+
ben meer voor diamond dashquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat jij het geduld hebt voor dit spelletje
ik koop zelden eieren in de supermarkt, mijn vader heeft altijd een eieroverschot namelijk. Misschien dat ik 't gewend ben om ze te pellen, lukt idd niet altijd even goed, maar echt enorm veel moeite heb ik er niet meer mee hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als eieren een week oud zijn is schrikken in koud water (bijna) altijd voldoende (mijn ervaring dan). En de meeste doosjes uit de supermarkt zijn al een week oud.
Met verse(re) eieren, heb ik wel regelmatig problemen
Hou op........ verslavendquote:
quote:
zit op de feesboek verslaafd te wezen aan farmville, cityville en dat soort gedoequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jaren op een andere spelletjes site dit soort spelletjes gespeeld. van zylom
Enige spel wat ik de afgelopen jaren nog wel eens speelde was The Sims.... en toen het nog gratis was bij UPC een soort van diamond dash achtig spel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jaren op een andere spelletjes site dit soort spelletjes gespeeld. van zylom
speelde veel jewels. stenen schuiven om reeksen te laten verdwijnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige spel wat ik de afgelopen jaren nog wel eens speelde was The Sims.... en toen het nog gratis was bij UPC een soort van diamond dash achtig spel.
Die bedoel ik, zit op google+ ook Bejeweledquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
speelde veel jewels. stenen schuiven om reeksen te laten verdwijnen
die gaan we vast een keer spelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die bedoel ik, zit op google+ ook Bejeweled
Heb ik je ook voor geinvitequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
die gaan we vast een keer spelen
truste muisje en ook kokjequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed genoeg gespeeld ik ga [ afbeelding ] en
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nu diamond dash per keer mijn high score aan het verbeteren
ik ga ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed genoeg gespeeld ik ga [ afbeelding ] en
ben op de helft nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je post het wel he als je mij voorbij bent
je ziet het vanzellefquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je post het wel he als je mij voorbij bent
Mja al 45mm gevallen hiero..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat het in delen van Nederland noodweer is?
Ja, kijk maar:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat het in delen van Nederland noodweer is?
Ja komt nu jouw kant op. Ik hoop straks in de zon te zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
Oei, hier nu ook onweer. En meer regen.
Nou lekker dan, geniet er maar van terwijl we hier ten onder gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja komt nu jouw kant op. Ik hoop straks in de zon te zitten
Komt ook jouw kant op heusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou lekker dan, geniet er maar van terwijl we hier ten onder gaan![]()
![]()
Daar heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt ook jouw kant op heusEn morgen weer een mooie dag als de voorspellingen kloppen.
Hier gisteravond onweer en regen en dacht echt even dat mijn PC het begeven had! Het slaat hier namelijk nog wel eens op bovengrondse leidingen en je weet natuurlijk nooit waar dat is. Bleek dat mijn toetsenbord na 3 jaar nieuwe batterijen wilde! Wie denkt daar nou ook aan!quote:
Brandweer? Politie? Ambulances?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
Dat hebben we hier gelukkig nooit. Maar ik denk dat ik toch de ramen maar even dicht ga doen.
Veel sirenes trouwens vanmiddag.
Klopt, en het giet heel hard en is heel donker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef spuitje het volgende:
Jongste die in grunn woont zegt: het rommelt een beetje
Pas je een beetje op mijn kuikentje? Dat kind wordt panisch als het echt gaat onweren, heeft te maken met een inslag die we hier hebben meegemaakt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, en het giet heel hard en is heel donker.
Brandweersirenes.
Alweer een sirene, ik snap niet wat er steeds aan de hand is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef spuitje het volgende:
Pas je een beetje op mijn kuikentje? Dat kind wordt panisch als het echt gaat onweren, heeft te maken met een inslag die we hier hebben meegemaakt!
Toen we nog in Ned. woonden sloeg de bliksem in een boom vlak voor het kamerraam, hadden we ineens een halve boom in de tuin liggen! Schrik je toch echt wel even.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer een sirene, ik snap niet wat er steeds aan de hand is.
Maar met dat onweer valt het reuze mee hoor. Heb wel eens meegemaakt dat de bliksems door de straten schoten, toen ben ik ook maar in het trapgat gaan schuilen
Misschien ondergelopen kelders? Jij hebt toch wel RTV-Noord?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer een sirene, ik snap niet wat er steeds aan de hand is.
Maar met dat onweer valt het reuze mee hoor. Heb wel eens meegemaakt dat de bliksems door de straten schoten, toen ben ik ook maar in het trapgat gaan schuilen
Ja wel ergens, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee onder welke knop dat zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien ondergelopen kelders? Jij hebt toch wel RTV-Noord?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
Ben vroeg vanavond
TopSjef
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben om dezelfde reden vroeg
De jouwe ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
vanmiddag geprobeerd om je robot te voeren, hij wilde niet
oke, straks effe kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
Heb een ander spel gevonden die ik leuker vindt. Ik heb je een uitnodiging gestuurd
ik doe meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
alles opgeruimd, nu un bekske koffie
oe, 2012 en zulkschquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik doe mee![]()
[Breaking] Krachtige aardbevingen treffen Washington DC en Colorado
Daar geloof ik niet in.quote:
Sjips, die heb ik hier zelfs liggen, maar eigenlijk zou ik niet eens meer weten waar die over gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vond die film wel leuk
over het einde der tijdun, zonnevlammen, arken bouwen en zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips, die heb ik hier zelfs liggen, maar eigenlijk zou ik niet eens meer weten waar die over gaat
quote:
Goede voorbereiding is het halve werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey kokje, vroegertje vandaag![]()
![]()
(of niet)
ikke een kwartiertje laterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Goede voorbereiding is het halve werk![]()
Morgen om 0600 mandje uit
liever niet dit jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Alles is op orde, dus je kan de gasten ontvangen![]()
Ik hoop alleen niet dat het (over)morgen zulk weer als vandaag wordt, dan moet je weer improviseren
kalf aan het spit boven de open haard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Alles is op orde, dus je kan de gasten ontvangen![]()
Ik hoop alleen niet dat het (over)morgen zulk weer als vandaag wordt, dan moet je weer improviseren
heb tot 1400 moeten lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kalf aan het spit boven de open haard.
had vandaag wel gemoeten denk ik
ook zo'n lekker weertje geweest bij jullie? Het is hier nu lichter als vanochtend/vanmiddag
wrom?quote:
regen onweer en bliksemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wrom?
docu michael moore op 3 over amerikaanse ziektekostenverzekeringen
volgens mijn oppas waren mijn kids door en doornat toen ze thuiskwamen om te lunchen. Ze gaan altijd op de fiets naar school, oppas had ook geen autoquote:
Kan morgen pas, dan is de biomarkt dus kan ik verse eitjes halen (stadmeid hè).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
muisje, heb je nog eiersalade met gehaktballetjes gemaakt? Ging het pellen?
las je twats jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mijn oppas waren mijn kids door en doornat toen ze thuiskwamen om te lunchen. Ze gaan altijd op de fiets naar school, oppas had ook geen auto
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan morgen pas, dan is de biomarkt dus kan ik verse eitjes halen (stadmeid hè).
Maar misschien worden het wel flensjes met aardbeien
lekker interessant die beelden van het capitoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
live stream van cnn http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Heb inmiddels afgesloten. Was daarstraks wat paniek te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker interessant die beelden van het capitool
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
wat zijn we rustig vanaaf, iedereen andere bezigheden?
ik ben eerst nog effe op m'n boerderie bezig, koein melkn, kippn voern, oogstn, ploegn en maainquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zombies (ik heb er net een stuk of 5 bij je gemold)
Ja, dusquote:
Niet lang hoor, was al om 9 uur thuisquote:
Is herhalingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe eens effe kijken of Herman d'n Sigaar een nieuwe aflevering is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
slaap nog niet, maar wel aan het gereed maken voor schoonheidsslaapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |