da's mooi, gaan wij ondertussen een balletje golf slaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, arme Marco's![]()
en ook arm Kokje, kan die twee Marco's les gaan geven
vooral LEKKERquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's mooi, gaan wij ondertussen een balletje golf slaanen dan lekker
Kan hij ook saus maken, want dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Beste Juliejus en Robert,
Hierbij meld ik mijn man aan voor Tobsjef
Hij kan namelijk:
-eieren koken in de harde en zachte variant
-eieren bakken in de omelet en spiegelei variant
-eieren met spek bakken; en, als klap op den vuurpijl
-water koken
In afwachting van de uitnodiging
Ceetje..
eeeeeh, weet je zeker dat we niet dezelfde marco hebben dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
Zal ik Kokkie maar vast inlichten dat mijn Marco, gruwelijk eigenwijs is, Denkt altijd dat het op ZIJN manier beter en makkelijker gaat![]()
![]()
![]()
dat leert Kokje 'm dan wel hoor, zo moeilijk is dat nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan hij ook saus maken, want dat is het belangrijkste.
van deze waslijst wint mijn marco het nooit. Goh, wat kan de jouwe al veel zeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Beste Juliejus en Robert,
Hierbij meld ik mijn man aan voor Tobsjef
Hij kan namelijk:
-eieren koken in de harde en zachte variant
-eieren bakken in de omelet en spiegelei variant
-eieren met spek bakken; en, als klap op den vuurpijl
-water koken
In afwachting van de uitnodiging
Ceetje..
Oh, en hij is ook goed in streekgerechten: in sjampions bakken issie ook een kei![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan hij ook saus maken, want dat is het belangrijkste.
dat topsjef draadje is echt top, zat er vorig jaar ook al vaak mee te lurkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb het draadje van Topsjef maar in MyAtt gestopt, morgenmiddag proberen wat vroeger naar huis te gaan en lekker meelezen als ik de aflevering van vanavond ga zien.
Potverdikkie, ik had mij zo voorgenomen níet meer te FOK!ken totdat mijn avondeten op was, gaat dus vanaf morgen niet lukken
hij kan nog meer:quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van deze waslijst wint mijn marco het nooit. Goh, wat kan de jouwe al veel zeg.
ik weet niet. De mijne is bijna altijd thuis. De jouwe altijd weg?? Dan zou het kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, weet je zeker dat we niet dezelfde marco hebben dan?![]()
Ik heb hier ook zo'n exemplaar hoor
Het mooie is. 12 provincies dus sowieso al 12 weken en dan nog de finalesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat topsjef draadje is echt top, zat er vorig jaar ook al vaak mee te lurken
na 15.00 issie meestal wel thuis, na 20.00 ligt ie meestal op bedquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet. De mijne is bijna altijd thuis. De jouwe altijd weg?? Dan zou het kunnen![]()
Tv en dinges.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
Waar kan ik dat 'TopChef draadje' vinden? Gelukkig zapte ik vanavond even naar RTL8, anders hadden we niet gehoord dat het vanavond al begon.
bij TV geloof ik toch? Moet 't ook nog effe opzoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
Waar kan ik dat 'TopChef draadje' vinden? Gelukkig zapte ik vanavond even naar RTL8, anders hadden we niet gehoord dat het vanavond al begon.
dé durft de mijne nie...hij kan wel, volgens een recept uit een kookboek, macaroni maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij kan nog meer:
een sateetje uit un zekske opwarmen![]()
[RTL 5 Topchef] #58: waar alleen de chefs well-done zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
Nee, dan is hij het niet !!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
na 15.00 issie meestal wel thuis, na 20.00 ligt ie meestal op bed
Sorry, ik had het inmiddels gesloten topic gepostquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Disana het volgende:
Dank jullie wel, gevonden:
[RTL 5 Topchef] #59: NIET MOKKE LEKKER WOKKE
ach, ik heb het via jouw linkje wel gevonden hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik had het inmiddels gesloten topic gepost
Ik doe meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ze moeten van topsjef eigenlijk een RLS maken, ze in een soort van bootcamp bij die mannen gooien, is misschien wel leuk voor een weekje kijken, opdrachten zat![]()
en dan 's avonds veul drank erin
![]()
Maakt niet uit joh, ik wist zonder jullie niet eens waar ik moest zoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik had het inmiddels gesloten topic gepost
ik heb het niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik wist zonder jullie niet eens waar ik moest zoeken
Vond 't trouwens weer ouderwets leuk vanavond. Het gaat niet vervelen.
Ik volg het van begin af aan. Waren we eerst nog met 4 mensen in dat topic.. is het nu gegroeid tot wel 10/15 mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb het niet geziendus moet 't met de herhaling doen straks
ik zal tot straks moeten wachten, heb het vergeten op te nemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu maar even kijken, was zo slim het op te nemen omdat ik nog bezig was met koken
Ik verraad niets, maar er zitten een leerling en zijn ex-lerares in en dat is best grappig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb het niet geziendus moet 't met de herhaling doen straks
ik volg het ook vanaf 't begin, alleen niet met fok, fok heb ik pas ontdekt toen begin dit jaar Secret Story begon, zocht daar meer info over, en kwam toen hier terecht. Ik vind alle kookprogramma's wel top, ik heb alleen niet zoveel met die presentatoren/koks van Masterchef, maar ik kijk het meestal ook welquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik volg het van begin af aan. Waren we eerst nog met 4 mensen in dat topic.. is het nu gegroeid tot wel 10/15 mensen. Ramde we eerst nog in één week tijd een topic vol. Nu 2 op een dag
Hij staat al online bij rtl.nlquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal tot straks moeten wachten, heb het vergeten op te nemen
dat kan wel leuk zijn idd *kijkt de klok bijna vooruit naar half elfquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verraad niets, maar er zitten een leerling en zijn ex-lerares in en dat is best grappig.
waarom??quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
jongste dochter had vandaag voor- en nazorg nodig ivm haar eerste schooldag.
Breng haar naar de klas, nieuwe juf, ik wil gaan, zet ze me het ineens op een huilen
geen idee, omdat ik wegging. Heeft ze werkelijk nog nooit gedaan zoiets. Ik denk gewoon een beetje spanning in ene, ben expres vanmiddag eerder van 't werk weggegaan om te kijken hoe het met haar ging. De overblijfjuf belde namelijk nog dat ze daar ook al gehuild had en naar mij gevraagd had. Ik kwam thuis, en ze was gewoon weer vrolijk en het was hartstikke leuk geweest op schoolquote:
volgens mij kwam masterchef vorig jaar gelijktijdig met een ander programma dat ik volgde, ik heb het toen maar half/half gevolgd. Ik vind Robert Kranenborg ook niet alles, maar die Julius, geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Vorig jaar was masterchef toch met die chefkok Hans van Wolde van Beluga uit Maastricht. Die vond ik het best aardig doen hoor. Zie/hoor ik liever dan Robert Kranenborgh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |