dus jij verkiest amenth en gulmez boven mij? Mk kan ik nog wel begrijp, maar wat is deze? Ben ik niet allochtoon genoeg?quote:
Jij bent limburger, jij bent meer dan genoeg allochtoonquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
dus jij verkiest amenth en gulmez boven mij? Mk kan ik nog wel begrijp, maar wat is deze? Ben ik niet allochtoon genoeg?
Jawel maar van hun weten meer mensen dat ze allochtoon zijn. Komt misschien door je UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
dus jij verkiest amenth en gulmez boven mij? Mk kan ik nog wel begrijp, maar wat is deze? Ben ik niet allochtoon genoeg?
whuuuuuut. Mk is de limburgerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent limburger, jij bent meer dan genoeg allochtoon
Ohja.. sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef coban het volgende:
[..]
whuuuuuut. Mk is de limburgerik niet.
jonguhhh hoeveel teleurstelling kun je me nog aandoen. Iedereen weet dat ik een turkse man ik bedoel meisje bennnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jawel maar van hun weten meer mensen dat ze allochtoon zijn. Komt misschien door je UI
waarom zo ver van de anderenn waarom sluit je mij buiten? Ben ik soms een aparte allochtoon wat is deze wat is dieeeequote:
Ik sta er gewoon helemaal niet bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
waarom zo ver van de anderenn waarom sluit je mij buiten? Ben ik soms een aparte allochtoon wat is deze wat is dieeee
je laat mij huilenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja.. sorryJullie buitenlanders lijken ook zoveel op elkaar
aangepast (zou je ook eens moeten doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
waarom zo ver van de anderenn waarom sluit je mij buiten? Ben ik soms een aparte allochtoon wat is deze wat is dieeee
eh. Jij was toch nederlands?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon helemaal niet bij.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
aangepast (zou je ook eens moeten doen![]()
![]()
![]()
!!!!! 111111!!!! :d :d :d )
Ga eens weg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef Zolder het volgende:
Mensen smegmanus is er weer snel post nu het nog kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |