dus jij verkiest amenth en gulmez boven mij? Mk kan ik nog wel begrijp, maar wat is deze? Ben ik niet allochtoon genoeg?quote:
Jij bent limburger, jij bent meer dan genoeg allochtoonquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
dus jij verkiest amenth en gulmez boven mij? Mk kan ik nog wel begrijp, maar wat is deze? Ben ik niet allochtoon genoeg?
Jawel maar van hun weten meer mensen dat ze allochtoon zijn. Komt misschien door je UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
dus jij verkiest amenth en gulmez boven mij? Mk kan ik nog wel begrijp, maar wat is deze? Ben ik niet allochtoon genoeg?
whuuuuuut. Mk is de limburgerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent limburger, jij bent meer dan genoeg allochtoon
Ohja.. sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef coban het volgende:
[..]
whuuuuuut. Mk is de limburgerik niet.
jonguhhh hoeveel teleurstelling kun je me nog aandoen. Iedereen weet dat ik een turkse man ik bedoel meisje bennnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jawel maar van hun weten meer mensen dat ze allochtoon zijn. Komt misschien door je UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |