Aufwiederwok!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
mensen, het was me weer een waar genoegen, tot morgen allen!
Maar niet van zon denk ik zoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef roos85 het volgende:
Morgen zijn de dagverse groentjes er weer
Ik denk dat ik morgen ga wokken, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De eerste aflevering is alweer voorbij, en eigenlijk heb ik er maar weinig van meegekregen door al die wok-grappen
Wordt nog oppassen met die 'h' in Tamara, voor je het weet bedoel je de anderquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
Programma zit weer goed in elkaar.![]()
Thamara.
Dat ga ik woensdag sowieso doen, wel met een extra pepertje, want dat was Wok vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ga wokken, gewoon omdat het kan
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:22 schreef Cee het volgende:
Wat krijg je als Quoc van bil is gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
Wat krijg je als je als Quoc Australisch gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef franklop het volgende:
Wat krijg je als Quoc als vrouw meegaat met Oh Oh Cherso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
Ik denk trouwens dat Quoc niet in de Wok of Fame komt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:We zijn echt gestoordquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dekatria op 22-08-2011 21:07:17 ]![]()
Wel handig zo'n samenvatting voor mensen die daadwerkelijk kijken naar het programma
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Staat nog niet op RTL gemist.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat krijg je als je als Quoc Australisch gaat koken?Waarom snap ik 'm niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: