SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah de Prison Break muziek is terug![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
Ik denk trouwens dat Quoc niet in de Wok of Fame komt.
ik ga straks ook weer kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]Godsamme ik krijg niks van de uitzending mee met jullie zo.
Wat krijg je als Quoc eend gaat koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ja, tenzij Friesland op tijd annexeert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef zoem het volgende:
Dus dan krijgen we elke week een provincie, 12 weken lang?
Dat is toch juist mooi? Lekker veel afleveringen en gewok!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef zoem het volgende:
Dus dan krijgen we elke week een provincie, 12 weken lang?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jaspers gaat snacken hoor
nomnomnomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |