Tja, maar een echte kok gaat toch ook niet meedoen aan een RTL programma?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef Starfish het volgende:
Misschien waar Drassss, maar deze "behoorlijke stumperds" is wel al de lichting van 1 hele provincie.. als mensen die amper een ei kunnen koken kennelijk al mee kunnen doen aan "TopChef" ..
Niet dat ik de sterren van de hemel kook, maar zoals Clint Eastwood ooit al eens zei: "A man's got to know his limitations".![]()
Ik denk dat er nogal wat falen met het koken van eieren als ze kakelvers zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, maar een echte kok gaat toch ook niet meedoen aan een RTL programma?Ik verwacht alleen stumperds/leerling koks/beginnende profs die carriere willen maken ( beste opstap ) of 40+ die best aardig kunnen koken.
Tja.. eieren zijn soms wel vervelende producten, maar het geeft wel mooie tv
Juist Drassss, die heerlijke koppen van Juul en de Kraan, en de opmerkingen , ik blijf het geweldig vinden. Dat het nog maar lang op TV mag blijven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Drassss het volgende:
De verschillende programma's moet je ook niet met elkaar vergelijken. Gewoon lekker naar Topchef kijken, de humor ervan in zien en zeker niet denken dat de winnaar een super kok is die over 25 jaar een topper zal worden in Chefsland. Het is gewoon amusement met een vleugje professionaliteit/recepten en techniekenPrima toch.
Ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Drassss het volgende:
De verschillende programma's moet je ook niet met elkaar vergelijken. Gewoon lekker naar Topchef kijken, de humor ervan in zien en zeker niet denken dat de winnaar een super kok is die over 25 jaar een topper zal worden in Chefsland. Het is gewoon amusement met een vleugje professionaliteit/recepten en techniekenPrima toch.
Dat was toch de vorige keer ook al zo in de voorrondes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Frag_adder het volgende:
De uitzending gemist, nu maar eens inhalenwel jammer dat je, als ze alles over provincies uitsmeren, je niet echt de mensen leert kennen maar elke week weer 8 andere door je strot geduwd krijgt
Ik ben de vorige keer te laat in gehaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was toch de vorige keer ook al zo in de voorrondes?
Ik vind het jammer dat een programma met zo'n pretentieuze naam in de middelmaat blijft hangen omdat het Nederlandse publiek een gebrek aan smaak heeft en het luchtige vermaak en 'characters' voor het koken worden geplaatst als het gaat om belangrijke elementen van het programma...quote:
Op het einde blijven de goede koks over, afgelopen seizoenen zaten er ook een paar pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een programma met zo'n pretentieuze naam in de middelmaat blijft hangen omdat het Nederlandse publiek een gebrek aan smaak heeft en het luchtige vermaak en 'characters' voor het koken worden geplaatst als het gaat om belangrijke elementen van het programma...
Noem het dan 'de gezelligste chef uit de provincie!' Denk ook niet dat Kranenborg het ziet als dat het 'gewoon leuk!' moet zijn, neem aan dat hij wel wat ambitieuzere ideeën erbij heeft... Maar ja, ik zie liever wel een ander, iets serieuzer en inhoudelijker programma dan de zoveelste 'ha, wat een gezellige gekke mensen!'-show, waarin nu dan toevallig gekookt wordt...
Blijkbaar wel goed gepresteerd in de voorrondes. Je blijft toch altijd wel wat knuppels overhouden, en ik vind dat van de ene kant wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef zoem het volgende:
True.
Al snap ik niet altijd waarom er van die slechte koks door de (niet voor ons zichtbare) voorronde komen? Die Bonny kon gisteren niet eens een eitje koken en de balletjes waren ook maar matig. Dat kan ik zelfs nog
dat, ik kan me niet indenken dat ze er echt iemand neer zetten die geen ei kan koken. Maar het is wel grappigl, als ze iedereen complimenten geven is het ook niet leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel goed gepresteerd in de voorrondes. Je blijft toch altijd wel wat knuppels overhouden, en ik vind dat van de ene kant wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |