quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij ontkent het bestaan van Rawstyle
Nee!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rawstyle leeeeft!
Hm ja, hardbass is minder bekend bij het grote publiek, dat heeft ook een beetje invloed op de platenkeuze. Qlimax is wat meer richting hitjesparade ( was ook mijn laatste keer vorig jaar, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik praat niet uit ervaring, maar uit informatie door die door andere is verteld en mij ten oren zijn gekomen.
Ik neem aan dat je wel weet wat raw hardstyle is. Mij is verteld dat dat de rode draad op hardbass is, terwijl Qlimax meer een feest is voor decoratie, melodieuzer en opbouwend naar de hardcore naarmate de avond vordert.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij ontkent het bestaan van Rawstyle
Rawstyle bestaat tog nie jonge et is nu-stylowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er blijven natuurlijk goede producers bestaan die ik wel kan waarderen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik van wel! Maar natuurlijk zal er wel altijd nog kwalitatief goeie hardstyle geproduceerd worden! Maar die blijft meer 'underground' en wordt niet door de massa gewaardeerd. Ik denk ook wel dat er steeds meer van die domme top40-remixen zullen komen en makkelijke baggerplaten, net zoals bij de HappyHardcore destijds, totdat het een keertje overhyped wordt en dan stapt iedereen over op wat anders! (Maar de ekte-ekte blijven natuurlijk)
Vanaf 2008/09 noem ik wel jaren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
'al jaren' misschien niet, maar denk idd wel dat het allemaal op z'n retour is.
Kan zijn. Maar ik noem het zo om verschil te maken tussen de blije melodieuze hardstyle en de hardstyle die (vaak) geen verschillende toonhoogtes heeft in de kicks en duisterder klinken.quote:
En gebakken lucht stinkt.quote:
http://www.naarhouse.nl/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef haakon het volgende:
[..]
En gebakken lucht stinkt.
Ik doe m'n blues aan, m'n jazz aan en ik ga richting house!
Vergeet niet om je rock aan te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef haakon het volgende:
[..]
En gebakken lucht stinkt.
Ik doe m'n blues en m'n jazz aan en ik ga richting house!
Zo, hebben we de woordgrappen voor vandaag ook weer gehad.
Zie mijn eerdere post. Als in, ja, aardig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar ik noem het zo om verschil te maken tussen de blije melodieuze hardstyle en de hardstyle die (vaak) geen verschillende toonhoogtes heeft in de kicks en duisterder klinken.
Uitgaande van deze info, klopt het dan ongeveer wat ik zeg over de verschillen van Hardbass en Qlimax?
Dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post. Als in, ja, aardig.
Frontliner jonguh, die zit er precies tussenin. Beetje raw nu-style met een vleugje Digital Age.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef mstx het volgende:
Oh en over 'rawstyle'.![]()
Tegenwoordig kun je schijnbaar alleen nog maar kiezen tussen 'blij' (Brennan Heart/Headhunterz/DBSTF) of 'raw' (Crypsis/Adaro/B-Front). Daar tussen lijkt niks meer te zitten.
Daarom slaat die benaming dus ook nergens op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef robuust89 het volgende:
Vind ik dan wel raar dat "ze" de AVIO sound ook raw vinden.
Klinkt goed, als er nou ook nog een lepeltje darkstyle bij zat was het helemaal perfect geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Frontliner jonguh, die zit er precies tussenin. Beetje raw nu-style met een vleugje Digital Age.
Idd. Het is maar net waar de smaak van de mensen ligt en in welk hokje ze het plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarom slaat die benaming dus ook nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Denk dat je een paar platen echt raw kan noemen, de meeste platen zitten simpelweg ergens in het spectrum tussen "blij" en "duistah" (raw, kutwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarom slaat die benaming dus ook nergens op.
Een tijger maakt wat voor geluid? Raw(r)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Denk dat je een paar platen echt raw kan noemen, de meeste platen zitten simpelweg ergens in het spectrum tussen "blij" en "duistah" (raw, kutwoord)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd. Het is maar net waar de smaak van de mensen ligt en in welk hokje ze het plaatsen.
Gebruik de term rawstyle gewoon niet, dan heb je ook niet van deze eeuwig durende discussies
Gewoon hardstyle, jwt.Ik moest grinniken, mijn humeur, wat doe je?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dat dus! Baal daar eigenlijk wel een beetje van, want de tussenvorm ben ik juist wel fan van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef mstx het volgende:
Oh en over 'rawstyle'.![]()
Tegenwoordig kun je schijnbaar alleen nog maar kiezen tussen 'blij' (Brennan Heart/Headhunterz/DBSTF) of 'raw' (Crypsis/Adaro/B-Front). Daar tussen lijkt niks meer te zitten.
Al deze bullshit is niet tegen jou hoor, dit hebben we regelmatig in dit topic. Dus trek het je niet aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Leuk, ik heb weer voor een geweldige opschudding gezorgd en nu maakt iedereen het belachelijk
Ik probeerde alleen maar een vraag te stellen. Daarbij maak ik gebruik van termen (die in jullie ogen poep zijn) maar ik gebruik ze alleen omdat het korter is dan de muziekstroom te beschrijven.
Boe hoe.
Wie oh wie gaat er trouwens allemaal naar Q-base? En wie weet hoe goed/slecht het te doen is met de auto of dat een bus meer wordt aangeraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hou nou maar op met je hokjes he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Denk dat je een paar platen echt raw kan noemen, de meeste platen zitten simpelweg ergens in het spectrum tussen "blij" en "duistah" (raw, kutwoord)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef haakon het volgende:
Lees de reacties op die video als je nog niet overtuigd was dat alleen kleuters en harry's zulke nummers goed vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Auto is prima te doen, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie oh wie gaat er trouwens allemaal naar Q-base? En wie weet hoe goed/slecht het te doen is met de auto of dat een bus meer wordt aangeraden.
Voor de tussenvorm zat ik meer te denken aan de Saifam groep, Josh&Wesz, AVIO idd, Scope DJ etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat dus! Baal daar eigenlijk wel een beetje van, want de tussenvorm ben ik juist wel fan van.
Eigenlijk een beetje wat Frontliner/Max Enforcer/AVIO/(Bioweapon?) maakt zou je tussenvorm kunnen noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |