kijk dit is pas echte raw style die normale hardstyle is voor watjes jatog veel te soft dit is pas egt rauw en hard en darkquote:
Ja toch. Sowieso brada. Foewaka G.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef mstx het volgende:
[..]
kijk dit is pas echte raw style die normale hardstyle is voor watjes jatog veel te soft dit is pas egt rauw en hard en dark
hoe heet dit leidje ookalweer egt een lkkr nummrquote:
Ik snap uw probleem volkomen maar kan helaas niet op de naam komen. Het spijt me, beste man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
ik had laatst een mix gedounlood van 1:35:28 was kk lkkr ma ben vegeten hoe die heet??
da ene nr zat drin zo vanne nanananananaa tuututuututututuut
iemand???//
Mannn is die nie fan DJ ..... met Bam bam bam en dan stopt ie btje en dan van BOEM BOEM?!??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
ik had laatst een mix gedounlood van 1:35:28 was kk lkkr ma ben vegeten hoe die heet??
iemand???//
Echt hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
![]()
Hoe vaak je dit trucje ook flikt, 16, ik raak er niet op uitgekeken
DJ Climex vs. Redje- Nu-style is my style vol.4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
iemand???//
volegs mij was die van dj defcon ft. mc qlimaxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
iemand???//
dies goet man net als die ene ss sa mix van dj adolf egt gwn keihard rammennnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef 16meter het volgende:
luister dese dj angerfist - untermensch en neophyte - sieg heil kk ******
wtf rasiste
TIK 'M AAN OUWEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Helaas dit keer zonder Fok!kers......
Ik ken je Dennisquote:.. was kk lkkr ..
Shirtje was zeker een groot succes. Zeker als iedereen wappie is dan blijf je maar aantikken.quote:
Krullies broertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Krulliewullie het volgende:
Mensen, jullie kunnen hierom lachen, maar dit is een serieuze zaak...![]()
![]()
Er zijn personenen (waaronder mijn broertje van 16) die werkelijk zo praten en typen, dit gaat de ondergang betekenen van de Hardstyle!Ik vind dat wij daarom met zijn allen een protestactie moeten gaan organiseren!
RED DE HARDSTYLE!!
Degene die hém wil ontvoeren krijgt er geld bijquote:
De állerbeste posts zijn natuurlijk van Da Krulliequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
edit: Krullie +1, of zit T-F nu achter de jouwe?
sorry bro, reeds ge-edit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ken je Dennis, maar vind het geen fijn woord..
Even serieus dan maar, hardstyle is imo al jaren over het hoogtepunt heen en het wordt alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Krulliewullie het volgende:
dit gaat de ondergang betekenen van de Hardstyle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |