kijk dit is pas echte raw style die normale hardstyle is voor watjes jatog veel te soft dit is pas egt rauw en hard en darkquote:
Ja toch. Sowieso brada. Foewaka G.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef mstx het volgende:
[..]
kijk dit is pas echte raw style die normale hardstyle is voor watjes jatog veel te soft dit is pas egt rauw en hard en dark
hoe heet dit leidje ookalweer egt een lkkr nummrquote:
Ik snap uw probleem volkomen maar kan helaas niet op de naam komen. Het spijt me, beste man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
ik had laatst een mix gedounlood van 1:35:28 was kk lkkr ma ben vegeten hoe die heet??
da ene nr zat drin zo vanne nanananananaa tuututuututututuut
iemand???//
Mannn is die nie fan DJ ..... met Bam bam bam en dan stopt ie btje en dan van BOEM BOEM?!??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
ik had laatst een mix gedounlood van 1:35:28 was kk lkkr ma ben vegeten hoe die heet??
iemand???//
Echt hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
![]()
Hoe vaak je dit trucje ook flikt, 16, ik raak er niet op uitgekeken
DJ Climex vs. Redje- Nu-style is my style vol.4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
iemand???//
volegs mij was die van dj defcon ft. mc qlimaxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef 16meter het volgende:
iemand???//
dies goet man net als die ene ss sa mix van dj adolf egt gwn keihard rammennnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef 16meter het volgende:
luister dese dj angerfist - untermensch en neophyte - sieg heil kk ******
wtf rasiste
TIK 'M AAN OUWEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Helaas dit keer zonder Fok!kers......
Ik ken je Dennisquote:.. was kk lkkr ..
Shirtje was zeker een groot succes. Zeker als iedereen wappie is dan blijf je maar aantikken.quote:
Krullies broertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Krulliewullie het volgende:
Mensen, jullie kunnen hierom lachen, maar dit is een serieuze zaak...![]()
![]()
Er zijn personenen (waaronder mijn broertje van 16) die werkelijk zo praten en typen, dit gaat de ondergang betekenen van de Hardstyle!Ik vind dat wij daarom met zijn allen een protestactie moeten gaan organiseren!
RED DE HARDSTYLE!!
Degene die hém wil ontvoeren krijgt er geld bijquote:
De állerbeste posts zijn natuurlijk van Da Krulliequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
edit: Krullie +1, of zit T-F nu achter de jouwe?
sorry bro, reeds ge-edit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ken je Dennis, maar vind het geen fijn woord..
Even serieus dan maar, hardstyle is imo al jaren over het hoogtepunt heen en het wordt alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Krulliewullie het volgende:
dit gaat de ondergang betekenen van de Hardstyle!
Maar headhunterz noemt in zijn podcast ook niet meer hardstyle maar harddance. Dus wij moeten nu verder met harddancequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Even serieus dan maar, hardstyle is imo al jaren over het hoogtepunt heen en het wordt alleen maar slechter.
Dat zal ongetwijfeld. Uiteindelijk gaat het natuurlijk een keer een hype worden. Daarna zal alles echt wel weer tot een normaal niveau komen, daar vertrouw ik aardig op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Krulliewullie het volgende:
Er zijn personenen (waaronder mijn broertje van 16) die werkelijk zo praten en typen, dit gaat de ondergang betekenen van de Hardstyle!
Is gewoon de internationale benaming ervoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar headhunterz noemt in zijn podcast ook niet meer hardstyle maar harddance. Dus wij moeten nu verder met harddance?
Er is denk ik qua diversiteit wel terrein gewonnen, zeker met die nieuwe Digital Age kant, maar kwalitatief wordt het allemaal wel wat minder voor mijn gevoel. Daar wil ik mee zeggen dat er minder echte pareltjes tussen zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Even serieus dan maar, hardstyle is imo al jaren over het hoogtepunt heen en het wordt alleen maar slechter.
Tik 'm aan ouwe.. Heb die vrouwtjes regelmatig voorbij zien komen, maar elke keer mocht ik ze (die 2 uit stekende "vuisten") niet aantikkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan moet je ze ook aantikken als je je broek is een keer aan doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tik 'm aan ouwe.. Heb die vrouwtjes regelmatig voorbij zien komen, maar elke keer mocht ik ze niet aantikken
Eerlijk gezegd, denk ik van wel! Maar natuurlijk zal er wel altijd nog kwalitatief goeie hardstyle geproduceerd worden! Maar die blijft meer 'underground' en wordt niet door de massa gewaardeerd. Ik denk ook wel dat er steeds meer van die domme top40-remixen zullen komen en makkelijke baggerplaten, net zoals bij de HappyHardcore destijds, totdat het een keertje overhyped wordt en dan stapt iedereen over op wat anders! (Maar de ekte-ekte blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Heel erg vet gemonteerd! Je hebt ook echt weer leuke en/of bijzondere mensen eruit weten te pikkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
'al jaren' misschien niet, maar denk idd wel dat het allemaal op z'n retour is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef mstx het volgende:
Zuurpruimen houden het leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef T-Force het volgende:
Stelletje zuurpruimen hier, ik hou van jullie![]()
![]()
Ik ben geen zuurpruim!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef T-Force het volgende:
Stelletje zuurpruimen hier, ik hou van jullie![]()
![]()
Harddance is de internationale benaming voor hardstyle?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ElDani het volgende:
Is gewoon de internationale benaming ervoor.
Ze worden gemaakt voor het grote publiek ja.. In de tijd dat een Headhunterz (even als voorbeeld) nog niet op de mainstage van Defqon/Decibel stond, maakte hij toch ook geen mash-ups van bijvoorbeeld Loca People? Zo lijkt dat bij veel artiesten te gaan die aan de top van de "hardstyle scene" staan, uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Lamabal het volgende:
Niet dat ik er super veel verstand van heb maar zullen de producers niet gewoon de happy tunes voor festivals zoals defqon en decibel en etc gemaakt worden. Om iedereen te pleasen
Want er zijn vast wel hardere festivals die bij lange na niet zo bekend zijn
Maar hardstyle word sowieso wel breder met die blije meuk nu. Ze pleasen al heel veel lui en als ze gewoon al 1 bekend nummer remixen is het al snel voor die nieuwe genre een goed nummer. Gewoon omdat het bekend is en ze mee kunnen zingen. Dan nog een goede beat en ze stampen al mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ze worden gemaakt voor het grote publiek ja.. In de tijd dat een Headhunterz (even als voorbeeld) nog niet op de mainstage van Defqon/Decibel stond, maakte hij toch ook geen mash-ups van bijvoorbeeld Loca People? Zo lijkt dat bij veel artiesten te gaan die aan de top van de "hardstyle scene" staan, uitzonderingen daargelaten.
Wat betreft het "Hardstyle is over zijn hoogtepunt heen". Commercieel gezien juist niet, het is op zijn hoogtepunt. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel feesten met bekende DJ's als dit jaar. Ik heb in de afgelopen 4 jaar in ieder geval geen feesten moeten afstrepen, omdat er die week erop een feest is met een "nóg" betere line-up.
Op de manier die jullie bedoelen dat het over zijn hoogtepunt is, ben ik het ook niet helemaal eens eigenlijk. Er komt een ander soort volk naar de feesten, klopt. Een aantal DJ's passen zich aan hen aan door "blije meuk" te maken.. Maar qua releases, zijn er nog een hele hoop platen die bij MIJN smaak passen.
Een festival wat niet bekend is .. ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Lamabal het volgende:
Niet dat ik er super veel verstand van heb maar zullen de producers niet gewoon de happy tunes voor festivals zoals defqon en decibel en etc gemaakt worden. Om iedereen te pleasen
Want er zijn vast wel hardere festivals die bij lange na niet zo bekend zijn
'Stop - Groen'-bordjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee maar kijk, ik zelf luister al wel is wat hardstyle maar heb bij lange na geen verstand van hardstyle dan iedereen hier. Maar ik bedoel de bekende festivallen zoals Decibel en Defqon en nog wel een paar meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Een festival wat niet bekend is .. ?
Bij een "minder bekend festival" denk ik aan een Rebirth of 7th Sunday. (Niks tegen nadele van deze festivals hoor!)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Een festival wat niet bekend is .. ?
Hard Bass heeft niets met 'raw' te maken (wat dat ook precies moge zijn).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind die blije "meuk" afgewisseld door duistere tracks juist vet.
Een hele avond naar alleen maar raw luisteren zou mij echt geen plezier doen. Daarom ga ik ook niet naar Hardbass, maar naar Qlimax.
Alleen maar blije hardstyle daarentegen doet me ook weinig goeds. Voor mij is het juist de afwisseling. Daarom heb ik op Decibel ook veel afgewisseld met de H4L, de mainstage en de D4L
Ik praat niet uit ervaring, maar uit informatie door die door andere is verteld en mij ten oren zijn gekomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hard Bass heeft niets met 'raw' te maken (wat dat ook precies moge zijn).
At the end of the day, it's all house music! <3quote:
Jij ontkent het bestaan van Rawstylequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |