Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Hij blijft bij Inter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef laucas het volgende:
![]()
Weet iemand of die summer transfers nog worden gedaan in deze UT? Want ik heb nu m'n Russen terug, alleen Eto'o mis ik nog
Dit had ik voorheen echt zo vaak! Dan houd ik de LB per ongeluk nog in nadat ik van mannetje heb geswitcht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Pino0 het volgende:
open kans voor doel druk ik l1 zodat hij naar die speler gaat doet ie een lobje![]()
godverdomme wat triest
Op PC wel. Op die manier kan EA het zoveel mogelijk mensen door de strot duwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmm is Origin straks verplicht voor de nieuwe Fifa?
Dit ga je niet menen..eerst BF3 nu de nieuwe fifa.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op PC wel. Op die manier kan EA het zoveel mogelijk mensen door de strot duwen.
Met een 360 controller wel te verstaanquote:
Ken je Steam? Daar een tegenhanger van die gemaakt is door EAquote:
Jij boos?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Pino0 het volgende:
Ik zit gewoon te huilen van frustratie.
DE ENE NA DE ANDERE KANS BALLEN OP DE LAT SCHOTEN NET NAAST HET DOEL VAN DE LIJN GEHAALD MENEER HEEFT GODVERDOMME 2 KANSEN EN 1X KAN MESSI KOPPEN OMDAT DE KEEPER ZO KANKER DOM IS ALS HIJ UITKOMT OM DE BAL NIET TE PAKKEN OMDAT HET GVD MESSI IS KANKER KANKER EA MAAK IS EEN GVD SPEL IDIOTEN KANKER FLIKKERS IK SCHRIJF ME MORGEN IN GEEF ME MAAR EEN BAN EN JA HET IS KK KINDERACHTIG DIE RAGE MAAR DIT GAAT TE VER GEWOON GODVERDOMME KK STUMPERTS
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Pino0 het volgende:
DE ENE NA DE ANDERE KANS BALLEN OP DE LAT SCHOTEN NET NAAST HET DOEL VAN DE LIJN GEHAALD MENEER HEEFT GODVERDOMME 2 KANSEN EN 1X KAN MESSI KOPPEN OMDAT DE KEEPER ZO KANKER DOM IS ALS HIJ UITKOMT OM DE BAL NIET TE PAKKEN OMDAT HET GVD MESSI IS KANKER KANKER EA MAAK IS EEN GVD SPEL IDIOTEN KANKER FLIKKERS IK SCHRIJF ME MORGEN IN GEEF ME MAAR EEN BAN EN JA HET IS KK KINDERACHTIG DIE RAGE MAAR DIT GAAT TE VER GEWOON GODVERDOMME KK STUMPERTS
zullen wij anders een x een potje doen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef Pino0 het volgende:
keeper komt uit naar rand 16, meneer geeft wanhopige voorzet, keeper blijft staan, messi (1,70 m ofzo toch?) kan inkoppen vanaf de rand van de 16
waar slaat dat op? de keeper doet gewoon niks?? hij komt uit vanzich zelf en dan dit soort diep en diep trieste acties laten zien is toch niet normaal meer
ik weet niet welke downy deze kk troep uit heeft gevonden, ik haal fifa 12 en als daar nog meer rommel in zit stop ik met het fifa gebeuren, ik ben altijd de betere maar ELKE wedstrijd dat ik voorsta quitten ze.. en doen ze dat niet komt er ook elke wedstrijd een vies moment bv een corner waar mijn halve team over elkaar heen struikelt en de tegenstander hem met een frommel naar binnen kan lopen
shooters kunnen ze prima maar dit soort onzin gaat gewoon te ver t is niet leuk meer gewoon, laat staan ultimate team.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/81153330
door dit soort doelpunten ben ik fut al gestopt iig ..-.-
PRIMA ALS IEMAND BETER IS DAN IK EN ALS HIJ DAT UIT IN DOELPUNTEN OF GEWOON IN BETER SPEL GEEN PROBLEMEN
zit je op psn? add mij MAX033LK lobby europa#2 private match 6minuten voor het klassement of zonder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
zullen wij anders een x een potje doen?
dan zal ik je laten zien hoe je kan verliezen van goed spel
Hij blijft grappigquote:
ik heb nu geen zin meer, morgenochtend ben ik je manquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
zit je op psn? add mij MAX033LK lobby europa#2 private match 6minuten voor het klassement of zonder?
dan kan ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin meer, morgenochtend ben ik je man
neem je pil Pino.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Pino0 het volgende:
is goed rocketquote:
Heeft pino zeker zijn ps3 in brand gestokenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft pino zeker zijn ps3 in brand gestoken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Pino0 het volgende:
Ja zie posts van vanmiddag, omdat Pino een DNF heeft van meer dan 40% kan hij zich niet inschrijven voor de league, omdat anderen zich vandaag niet meer in konden schrijven vandaag gaat de leuague morgen opnieuw opengesteld worden, komt dus een nieuwe league!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zal me zo ook effe inschrijven, had het vanmiddag gedaan maar hij is nu gereset zag ik
Ik speel met NAC
Nou, iets wat ik nooit onder controle heb gekregen, waar misschien anderen antwoord op hebben: ik pass over ongeveer 20 meter naar een speler. Speler wacht rustig af tot de bal naar m toe komt, en gaat niet naar de bal, uiteraard ook niet als ik met de stick beweeg. Hoe kan ik de speler naar de bal toe laten komen? Dit kost gewoon vaak heel knullig en duur balverlies. Ohja en ergernis. Dan krijg je pino-posts hier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef laucas het volgende:
Dude, het spel zit vol met bugs, blunders & failures, welcome to FIFA. Ik frustreerde me eerst ook helemaal kappot maar ik kan er nu alleen maar om lachen
dat is inderdaad zeer verneukt, erg kut jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, iets wat ik nooit onder controle heb gekregen, waar misschien anderen antwoord op hebben: ik pass over ongeveer 20 meter naar een speler. Speler wacht rustig af tot de bal naar m toe komt, en gaat niet naar de bal, uiteraard ook niet als ik met de stick beweeg. Hoe kan ik de speler naar de bal toe laten komen? Dit kost gewoon vaak heel knullig en duur balverlies. Ohja en ergernis. Dan krijg je pino-posts hier.
Dibs op Heerenveen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja zie posts van vanmiddag, omdat Pino een DNF heeft van meer dan 40% kan hij zich niet inschrijven voor de league, omdat anderen zich vandaag niet meer in konden schrijven vandaag gaat de leuague morgen opnieuw opengesteld worden, komt dus een nieuwe league!
Heb dat ook regelmatig. Meestal komt dat omdat ik de pass niet in de loop geef (of niet zuiver en strak), want de speler gaat diep en krijgt 'm achter zich. Of bedoel je dat een speler met de rug naar de goal toe staat en totaal geen moeite doet om de bal te controleren, of in te stappen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, iets wat ik nooit onder controle heb gekregen, waar misschien anderen antwoord op hebben: ik pass over ongeveer 20 meter naar een speler. Speler wacht rustig af tot de bal naar m toe komt, en gaat niet naar de bal, uiteraard ook niet als ik met de stick beweeg. Hoe kan ik de speler naar de bal toe laten komen? Dit kost gewoon vaak heel knullig en duur balverlies. Ohja en ergernis. Dan krijg je pino-posts hier.
Bij mij soms wel, soms niet...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef el-blanchito het volgende:
bij mij helpt het om gewoon in de bal te bewegen hoor...
Nee, gewoon een pass op het middenveld, meestal tik naar voren van verdediger op middenvelder zeg maar. Middenvelder staat met gezicht naar bal, kijkt er naar maar doet er geen klote aan. Gebeurt inderdaad af en toe...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb dat ook regelmatig. Meestal komt dat omdat ik de pass niet in de loop geef (of niet zuiver en strak), want de speler gaat diep en krijgt 'm achter zich. Of bedoel je dat een speler met de rug naar de goal toe staat en totaal geen moeite doet om de bal te controleren, of in te stappen?
Dan anticiperen ze niet goed waardoor een verdediger wel goed instapt en de bal kan onderscheppen. Heb ook het idee dat de spelsnelheid bij FUT op snel staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, gewoon een pass op het middenveld, meestal tik naar voren van verdediger op middenvelder zeg maar. Middenvelder staat met gezicht naar bal, kijkt er naar maar doet er geen klote aan. Gebeurt inderdaad af en toe...
Gurbuh, als je een tijd niet meer ranked heb gespeeld.... Je level blijft het zelfde, waarschijnlijk zit je ver onder je gewone level te spelen nu, met quick ranked krijg je tegenstanders van het zelfde niveau. Ervaarde ik ook toen ik een tijd FUt had gedaan. Inderdaad, stroperig spel he, ook met de grotere teams. Mis mn IF's dan, haha
Passen gaat ook stuk makkelijker bij FUT.. bij h2h (head to head) moet je de kracht waarmee je passt ook doen, terwijl je in fut wat geholpen wordt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Dan anticiperen ze niet goed waardoor een verdediger wel goed instapt en de bal kan onderscheppen. Heb ook het idee dat de spelsnelheid bij FUT op snel staat.
kerelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:54 schreef OmniRocket het volgende:
ik ben echt zo goed in afronden!
edit: maar goed dat Pino ook 1 op 1 mist, ik miste ook nog eens een pingel trouwens
3-0 gewonnen
Klopt. EA heeft niet voor niets Ultimate Team lekkerder laten spelen dan Rankedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Passen gaat ook stuk makkelijker bij FUT.. bij h2h (head to head) moet je de kracht waarmee je passt ook doen, terwijl je in fut wat geholpen wordt.
de eerste wedstrijd ging beter. in 2e wedstrijd stond het gelijk 1-0 en toen moest je komen waardoor er ruimtes kwamen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:05 schreef Pino0 het volgende:
[..]
kerel
ik kan niks tegen jou, je bent de beste tegen wie ik ooit gespeeld heb haha
ik mis gewoon creatie omdat jij alles doorziet , hoeveel punten zit je in het klassement?
ps
ik ben toch echt wel 3000+ punten waardig?
Jammer dat ze dat offline niet doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:06 schreef Toefjes het volgende:
Kijk ook wel weer uit naar FIWC, moet dan altijd zo lachen als ik een tegenstander klop geef met excelsior of AZ, en de tegenstander Real of Barca heeft. Terwijl het daar geen klap uitmaakt, omdat alle spelers op 85 staan. Levert altijd giftige berichtjes op
dat klopt, heb wel af en toe een redelijke actie maar soms mislukt die ook waardoor t lijkt alsof ik mezelf er doorheen probeer te friemelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
de eerste wedstrijd ging beter. in 2e wedstrijd stond het gelijk 1-0 en toen moest je komen waardoor er ruimtes kwamen.
En ik win heel moeilijk hoor met h2h, want ik kan niet zo goed scoren. Nu een kopbal uit voorzet die er invalt en een corner die erin vliegt.
Met de 3-0 kon ik precies met mijn speler de bal van jouw voeten aflopen en kwam ik precies met een rechtspoot van links aanlopen. Scoren is mijn grootste manco. Maar ook niet echt jouw sterkste punt.
maar ik sta hard voor lul als hij het niet isquote:
Rijstbal rechts vanaf 0:04quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:12 schreef Pino0 het volgende:
ben jij dit?:o zoja, dan snap ik wel dat ik verloren heb
Nee, dit is gewoon de eerste keer dat ik ranked speelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gurbuh, als je een tijd niet meer ranked heb gespeeld.... Je level blijft het zelfde, waarschijnlijk zit je ver onder je gewone level te spelen nu, met quick ranked krijg je tegenstanders van het zelfde niveau. Ervaarde ik ook toen ik een tijd FUt had gedaan. Inderdaad, stroperig spel he, ook met de grotere teams. Mis mn IF's dan, haha
Wisten jullie dat al?quote:This comes as no surprise, but there is an incentive for returning Ultimate Team players. Those who played the mode previously will get bonuses much like last year, but they will also have the chance to start building their team up on the web on September 20, a week before FIFA 12 actually releases in the US.
Veel zitten toch wel rond de 2000-3000 in mijn vriendengroep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef el-blanchito het volgende:
Hoeveel klassementspunten hebben alle mensen uit de competitie ongeveer? Dan kan ik m'n kansen een beetje inschatten
Eerst RT, dan dan stoppen en meteen LT en B Plus A en RS in de tegengestelde richting doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:51 schreef Pino0 het volgende:
Hoe doe je dat truukje dat je rent langs de zijkant en dat hij in 1x stopt met een fake shot met zijn standbeen achterlangs oid...?
En vervolgens 60/40% balbezit, 10 kansen en toch verliezen. Wat heb ik toch eenquote:
welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:12 schreef Stringer het volgende:
[..]
En vervolgens 60/40% balbezit, 10 kansen en toch verliezen. Wat heb ik toch een/
verhouding met dit spel. Ben ik de enige??
Scheids heeft nooit zin in penalties, al word je neergehaald zie je fifa gewoon twijfelen, maar er gebeurt niks, zelfde met hands ballen enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef GuRBuH het volgende:
Krijg ik weer in de 120e minuut een FK tegen hoor, rand 16. Gebeurde echt helemaal niks, maar de scheids had geen zin in penals ofzo
Neuh ben alweer offline.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Scheids heeft nooit zin in penalties, al word je neergehaald zie je fifa gewoon twijfelen, maar er gebeurt niks, zelfde met hands ballen enzo.
Zit je op ps3 schatje? dan gaan we samen ff een rondje:P MAX033LK psn
Zit je niet op ps3?quote:
Gooi de nieuwe competitie om 16:00 onilne, tja, wie tegen wie en wanneer, moeten we maar via berichtjes doen ofzo, of af en toe hier een kreet? Neem gewoon een Nederlandse club, ik maak zo dus de competitie aan, voor 8 deelnemers, want geloof dat er toch wat animo is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wanneer wordt die league gespeeld dan? Welke dag?
ik heb nog nooit een ranked potje online gespeeld haha. Ik verlies heel af en toe nog van me neefjes van 14 en 11 haha.
Ik zou ook echt niet weten met welke club ik mee zou moeten doen...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi de nieuwe competitie om 16:00 onilne, tja, wie tegen wie en wanneer, moeten we maar via berichtjes doen ofzo, of af en toe hier een kreet? Neem gewoon een Nederlandse club, ik maak zo dus de competitie aan, voor 8 deelnemers, want geloof dat er toch wat animo is.
Nice...dan zal ik ff kijken of ik me vanavond kort ff aan kan melden bij die league. Mijn naam is melluk en ik kan meestal op woensdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond (degene die dan tegen me mag heeft mazzel, dan kom ik van de voetbal af hahaha) en zondag vaak wel hele dag. Zat tijd dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi de nieuwe competitie om 16:00 onilne, tja, wie tegen wie en wanneer, moeten we maar via berichtjes doen ofzo, of af en toe hier een kreet? Neem gewoon een Nederlandse club, ik maak zo dus de competitie aan, voor 8 deelnemers, want geloof dat er toch wat animo is.
Bij de competitie staan de namen volgens mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice...dan zal ik ff kijken of ik me vanavond kort ff aan kan melden bij die league. Mijn naam is melluk en ik kan meestal op woensdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond (degene die dan tegen me mag heeft mazzel, dan kom ik van de voetbal af hahaha) en zondag vaak wel hele dag. Zat tijd dus
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Bij de competitie staan de namen volgens mijdie kan je altijd een msg sturen om te kijken of er gespeeld kan worden!
weet je al welke club je gaat pakken?
Nee was toch PS3 of kijk ik nou verkeerd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef Johnbon het volgende:
Gaat over de xbox begreep ik ? Wil mezelf ook aanmelden dan!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
[..]
Nee was toch PS3 of kijk ik nou verkeerd?
uhm nee ik ben Ajacied, maar denk dat ik dat Ajax niet aan wil doen haha. Kan beter iets van Vitesse nemen ofzo of NEC
Er hadden zich 5 ingeschreven en volgens mij daarna nog maar 2 nieuwe namen gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef Chillerd het volgende:
Waarom maar 8 deelnemers ? Had toch meer mensen verwacht.
Doe mij maar Ajax alhoewel ik niet weet wat half-time tackling is hahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Competitie is gecreerd:
naam: fkforum
console: PS3
team: Kies een Nederlands competitieteam
Wedstrijden: 2 x tegen elkaar, 6 minuten per helft
Playoffs: Nee
Aantal deelnemers: 8
Sterkte: van mongool tot expert
Overige regels:
Niet Quitten
Geen half-time tackling
Niet achterin de bal oneindig rondtikken bij voorsprong
Sorry Apekoek, heb AZ al in beslag genomen. Jij dus ook voetbal-liefhebber?
Als de scheids heeft gefloten heb je altijd nog een paar secondes om iemand een rotschop te geven, ongestraft. Kan blessures veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Doe mij maar Ajax alhoewel ik niet weet wat half-time tackling is haha
Serieus? Nooit geweten. Kan ik dat ook bij FUT uitproberen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de scheids heeft gefloten heb je altijd nog een paar secondes om iemand een rotschop te geven, ongestraft. Kan blessures veroorzaken.
kunnen wij Xboxers niet ook zo'n competitie oprichten? klinkt best wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Nou, als het kan ga dan maar jullie gang... Misschien een idee om alle competitie toestanden in een aparte topic te doen? Voordat heel dit topic volgespamd gaat worden met wedstrijd dingetjes.. Kan misschien vervelend zijn voor de xbox gebruikers.. Jullie mening graag, zowel xbox als ps3 lui
okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, geeft niet, komt morgen anders wel, moet zo boodschappen doen en krijg visite vanavond
en waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ff xbox competitie aangemaakt, kijken of er beetje interesse voor is.
Hier de info:
naam: fkforum
wachtwoord: zolderkamer ()
console: Xbox360
team: Kies een Nederlands competitieteam
Wedstrijden: 2 x tegen elkaar, 6 minuten per helft
Playoffs: Nee
Voor de rest natuurlijk beetje vriendelijk houden, geen rage quits, niet saai rondtikken etc...
Ik heb FC groningen gepakt, topclubs uit NL zijn dus nog allemaal vrij.
mm moeten even kijken of dat lukt danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Chillerd het volgende:
ik kan over half uurtje wel ff wedstrrijd afmaken en sigaretten halen
doe maar rustig aan ik begin net een head2headquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef Chillerd het volgende:
klaar met wedstrijd, geef me 15 min ja
Xbox live > vriendencompetities > meedoen met competitiequote:
ik ga me nu aanmeldenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Xbox live > vriendencompetities > meedoen met competitie
Dacht dat het zoiets was. Vanaf daar moet je het ff uitzoeken of mischien kan iemand anders helpen.
Zeker jammer maar 1 punt vond ik wel genoeg dan. was wel klote dat je weg gingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef el-blanchito het volgende:
Jammer dat ik bij 2-0 voor moest gaan eten. Dat is een punt cadeau voor jou chillerd!
* DannyDeko meldt zichquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
jongens, de xbox competitie heeft leden nodig! Rijstbal waar ben je
Haha , je speelt voorspelbaar telkens die actie naar binnen met kap of met 360 , we waren allebei slecht vond ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Pino0 het volgende:
pff hou maar op
zo krijg ik ze bijna altijd tegen, ik heb onverdiend verloren, was volgens mij wel de betere of ging het een beetje gelijk op?
die mulenga raakt ook niks he:P
Kom nu maar danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef laucas het volgende:
Iemand potje rond half 8 voor de PS3 compo?
Superboeren
Sorry ga nu tegen kaassoldaat, je was 3seconden te laat met invitequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef Pino0 het volgende:
[..]
nog 1 dan maar?:) succes, hierna mogen we niet meer tegen elkaar toch? t is 2x per comp.
onterechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef laucas het volgende:
Jammer Chillerd.
Begin 2e helft ben ik van 442 afgestapt en jij ging ook aanvallender spelen waardoor er wel veel gaten kwamen
Pino ik stuur je nu een inv.
niemand speelt op de pc, en terecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat gaaf deze competities. PS3 only en niet voor de PC?
over 1 maandje welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat gaaf deze competities. PS3 only en niet voor de PC?
Je verspeelt teveel balbezit met al die hoge balletjes. Mijn goal was te lelijk voor woorden, maar wat gaat dit traag zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Pino0 het volgende:
drama tegen kaassoldaat
ik heb totaal geen inspiratie met zon club, word er zwaar gefrustreerd van
netjes gespeeld man
ook maar 2 kansen gehad ofzo, met nederlandse clubs is het net de g'tjes bij de lokale amateur club
Betalen om online te kunnen spelen met een grafcontroller en graf kwaliteit op je schermquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet in parties kunnenmaar let's not start a flamewar.
Begrijp ik wel, maar dan alsnog deze voor jou :quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als een baas gewoon doorgaan en niet begrijpen dat ik loop te kloten
daar geloof ik niks van dat duurt echt nog wel paar jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef brainbird het volgende:
PS3!!!! PS3!!!! PS3!!!!![]()
![]()
BWOOOAAAHHH GERTJEEE!!! PS3!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt mij niet uit wie er op welke console speelt. Komt binnenkort nog wel dat ps3 gamers tegen xbox gamers spelen.
Maar ooit komt het!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Chillerd het volgende:
daar geloof ik niks van dat duurt echt nog wel paar jaar.
ik weet het man maar met real kan ik die balletjes wel maken maar dit is utrecht XDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Je verspeelt teveel balbezit met al die hoge balletjes. Mijn goal was te lelijk voor woorden, maar wat gaat dit traag zeg
Nog even uitvinden wat de beste opstelling is met de Graafschap.
hahaha:Dquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef NightDream het volgende:
Leuk potje. Keeper had het meest te doen. :p
Zeggen de commentatoren bij het 2e doelpunt van jou: 'we hadden er toch 1 aan de andere kant verwacht.'
druk zetten ja, dat hoor je eigenlijk ten alle tijden te doen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Pino0 het volgende:
[..]
hahaha:D
dat eerste doelpunt![]()
wel mooie bal op de paal nog van jou bij mij
wat ik probeer om de bal af te pakken is door op kruisje te drukken, die werkt echt super !
mwah, ligt eraan, je moet t op t goede moment doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
druk zetten ja, dat hoor je eigenlijk ten alle tijden te doen...
Zeker niet, kan je je vrij makkelijk uit voetballen waardoor je voorin een overtalsituatie krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Soms is afwachten beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als we het over LB/L1 paasjes gaan hebben dan loop ik sowieso mee, en dan B/rondje om een andere verdediger druk te laten zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Chillerd het volgende:
Ja maar soms kan je beter met een diepgaande speler meerennen
Zullen we ook zo een potje spelen? Dan kunnen we ook evalueren over jouw pak slaag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als we het over LB/L1 paasjes gaan hebben dan loop ik sowieso mee, en dan B/rondje om een andere verdediger druk te laten zetten
in de competitie dan wel hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zullen we ook zo een potje spelen? Dan kunnen we ook evalueren over jouw pak slaag.
Ik juist andersom, kan echt geen fatsoenlijke en vloeiende aanval opzetten maar het is ook maar de Graafschapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef Kamikazie het volgende:
Enige wat ik vooral merk is dat ik bij FUT veel slechter ben dan bij head2head matches haha, andere mensen die hier een verschil in merken?
Precies. Moet wel gedoseerd. Ik zet bij een achterstand de boel op offensive of erg laat in de wedstrijd op ultra offensive waardoor de linies hoger komen te staan. Wel goed op counters lettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker niet, kan je je vrij makkelijk uit voetballen waardoor je voorin een overtalsituatie krijgt.
Ik faal juist met FUT , aanvallen lopen voor geen meter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik juist andersom, kan echt geen fatsoenlijke en vloeiende aanval opzetten maar het is ook maar de Graafschap
Achja sommige mensen kunnen alleen met goeie clubs winnen. En ik hoor daar ook bij denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef Pino0 het volgende:
Toch beetje moeite om te scoren laatste wedstrijden.
Probeer ze vaak met een 1-2 chip ofzo voor de keeper te krijgen.
Vaak doe ik ook een mc geady spin bij de rand van de 16 maar verder weet ik het nieterg frustrerend
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Chillerd het volgende:
[..]
Achja sommige mensen kunnen alleen met goeie clubs winnen. En ik hoor daar ook bij denk ik
Ja dat heb ik ook, ik heb geen idee wat ik moet doen als ik balbezit heb, en als ik dan eindelijk een kansje heb gaat die natuurlijk mis door die kutspelers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik mis anders die pure snelheid en skillmoves voor enige creativiteit.
Ik speel vaak online met ajax dat lukt me nog wel maar verder gaat het gewoon klote.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef el-blanchito het volgende:
Probeer dan bij ultimate team een x een zilver team, dan heb je nog steeds het genot van 100 chemistry, en leer je spelen met slechtere spelers
wie heb je pak slaag gegeven?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Lekker 3-0 pak slaag gegeven.
El Ham doei
met welke ploeg speelde ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Doe maar alsof je van niks af weet__!!
NOU?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met welke ploeg speelde ik dan?
gewoon met R3 een tikje geven in de looprichting terwijl je aan het sprinten bent tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan je zorgen met een snelle spelert dat je met de rechter trigger hem zo voor zich uitspeelt dat hij hem er langs(de tegenstander speler) tikt en hij zelf weer kan doorlopen?
Weetje ik praat niet meer met jou. Jij bent een hele rare. Jij vraagt hele rare vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met welke ploeg speelde ik dan?
nee even serieus, ik weet niet met wie je in de war bent maar ik heb vandaag alleen tegen mathijs gespeeld hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Weetje ik praat niet meer met jou. Jij bent een hele rare. Jij vraagt hele rare vragen
[ afbeelding ]
ach, kansloos was het niet hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Chillerd het volgende:
weer kansloos verloren, verdedigen gaat nog altijd beter dan aanvallen.
JAJAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Rijstbal het volgende:
Mathijs natuurlijk, die is pro. En nee ik maakte maar een grapje. Beetje de Ps3ers provoceren.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Alleen fucking Altidore...zoveel toffe opties deze week, komen ze met hem
GK - John Ruddy (Norwich)
CB - Hilton (Montpellier)
CB - Mijat Maric - Lokeren
LB - Jose Enrique (Liverpool)
CDM - Marco Estrada (Montpellier)
RM - Marco Reus (Moenchengladbach)
CAM - David Silva (Manchester City)
CAM - Oscar (I. Porto Alegre)
CF - Robbie Keane (LA Galaxy)
CF - Christian Benitez (America)
ST - Jozy Altidore (AZ Alkamaar)
SUB GK - Kevin Trapp (Kaiserslautern)
SUB CB - Nicolas Lombaerts (Zenit)
SUB CB - Hugo (Beira)
SUB CDM - Shaun Derry (QPR)
SUB RM - Jefferson Farfan (FC Schalke)
SUB ST - Henrique (Sao Paolo)
aaaaaaaah! Waar is bony?!?!?
SUB ST - Sam Baldock (MK Dons)
BONUS:
CF - Danny Welbeck (Manchester United)
Wat een rommel. Kwaliteit van de IFs is echt zo gezakt de laatste maanden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Tim86 het volgende:
SUB GK - Kevin Trapp (Kaiserslautern)
SUB CB - Nicolas Lombaerts (Zenit)
SUB CB - Hugo (Beira)
SUB CDM - Shaun Derry (QPR)
SUB RM - Jefferson Farfan (FC Schalke)
SUB ST - Henrique (Sao Paolo)
SUB ST - Sam Baldock (MK Dons)
BONUS:
CF - Danny Welbeck (Manchester United)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aguero van Man City is 85, tegen 84 van Athletico volgens mij. Plus dat als ik het goed heb de normale Aguero van City maar 2 dagen is uitgegeven. Op Maandag zijn ze begonnen met de transfered Aguero in packs te stoppen, op woensdag werd hij al IF. Dus de normale heeft amper 2 dagen in packs gezeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, vraagje. Kwam vandaag Aguero tegen, voor 15K ofzo, maar van Atletico, op het oog dezelfde stats als bij Man City. Maar daar is zn prijs 40K. Is het nou zo duur omdat hij nu bij Man City speelt en iedereen dat zo tof vindt om de Aguero van Man City te hebben? Of zijn de hidden stats veranderd?
Zelfde als Fabregas die nu een Barca shirt aan heeft.. prijs vervijfvoudigd ofzo, stats het zelfde...
Er is inderdaad een 84 van Aguero , maar ook een 85, met exact dezelfde zichtbare stats als die bij man city. Staat nu te koop voor 9,200 en 15K BN, Nog geen biedingen, minder dan een minuut te gaan. Die van Man city voor 40K. Zal dus toch wel een zeldzaamheid dingetje zijn van het logotje wat er bij staat. Zonde van de coinsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Aguero van Man City is 85, tegen 84 van Athletico volgens mij. Plus dat als ik het goed heb de normale Aguero van City maar 2 dagen is uitgegeven. Op Maandag zijn ze begonnen met de transfered Aguero in packs te stoppen, op woensdag werd hij al IF. Dus de normale heeft amper 2 dagen in packs gezeten.
Zou kunnen, maar dan snap ik niet waarom een fabregas van Arsenal maar 30K moet kosten, en die van Barca vanaf 100K?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
Of het komt omdat er veel meer BPL teams zijn en mensen daar graag aguero in hun team hebben? Denk dat hij daarom zo duur is....
Gewoon basiseconomie mannen, vraag en aanbod. Ze geven nu al bijna een jaar lang Fabregas Arsenal en Aguero Athletico uit dus daar zijn veel van, en veel mensen hebben daar al teams mee gebouwd. Van de nieuwe versies zijn er minder in omloop plus mensen willen ze voor een bepaald team. Torres Chelsea was eerst ook 2x zo duur als Liverpool Torres.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan snap ik niet waarom een fabregas van Arsenal maar 30K moet kosten, en die van Barca vanaf 100K?
Tja, toen was ik nog niet met FUT bezig maar klinkt logisch iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gewoon basiseconomie mannen, vraag en aanbod. Ze geven nu al bijna een jaar lang Fabregas Arsenal en Aguero Athletico uit dus daar zijn veel van, en veel mensen hebben daar al teams mee gebouwd. Van de nieuwe versies zijn er minder in omloop plus mensen willen ze voor een bepaald team. Torres Chelsea was eerst ook 2x zo duur als Liverpool Torres.
Lampard is echt een mongool in FUTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:18 schreef Toefjes het volgende:
En als er weer muntjes binnen rollen, dan vervang ik Essien door Lampard.
Jazeker, offer maar wat, coins boeien niet zo dus. Mocht de spelers van een maat verkopen want zijn console was gecrashtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:17 schreef GuRBuH het volgende:
@Laucas: heb je die 4-3-3 PSV Affelay nog, en zo ja wat wil je ervoor?
Ow? Ja, ben nog niet zover gekomen dat ik Lampard heb kunnen kopen, maar kijk wel eerst even hoe Gerard binnen te halen. Denk dat het niet veel beter meer kan in de komende maand. Maar tnx voor het advies, zal er tegen die tijd rekening mee houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lampard is echt een mongool in FUTZoals ik hierboven postte had ik ooit Welbeck als mn CAM in een Engels team, als "upgrade" daarvoor Lampard gekocht. Maar die speelde zo slecht/langzaam/kut dat ik gewoon weer Welbeck daar heb neergezet.
Zat ff te wachten tot mn huidige auctions aflopen, nog 5 minuten ofzo, anders heb ik alleen maar crappy bronzes..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef laucas het volgende:
Stuur je een trade offer Gurbuh? Was net van plan te gaan slapen
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef Funzel het volgende:
Inmiddels begonnen met Ultimate Team. Nu allemaal gouden spelers. Maar is dat chemistry echt zo belangrijk?
Ja, want anders kunnen ze nog geen bal aannemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:39 schreef Funzel het volgende:
Inmiddels begonnen met Ultimate Team. Nu allemaal gouden spelers. Maar is dat chemistry echt zo belangrijk?
bal op de paal schieten en dan via de rug van de keeper alsnog het doel in rollenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef Caland het volgende:
Altijd nice, de bal over de doellijn lopen.
Gegarandeerd een quit, dat dan weer wel
Voor mijn Eredivisie team vind ik dat wel vet!! Welke rating zal Altidore krijgen??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Tim86 het volgende: