quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef November5th het volgende:
Ik ga TI doen aan de HvA.. zie jullie wel op de 25ste!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
Ik begin dit jaar met Informatica - Game Technology & Producing op het Saxion in Enschede.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:54 schreef JoshuaL het volgende:
Hier meld zich een 3de jaars informatica studenten van de Hogeschool Zeeland.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:59 schreef Baghdaddy het volgende:
Hey!
Ik begin dit jaar met mijn nieuwe studie aan de HvA: Informatica.
Dat ligt dan weer aan je klasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef Kvdijk het volgende:
Nou dat wordt dus met de hele klas fokken
Donderdag om 9 uur introductiedag HVA
Owhja ik word weer genaaid :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je klasvriend van mij moet pas om 9:45
Heb nog geen enkel boek besteld..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Kvdijk het volgende:
Hebben mensen eigenlijk al hun boeken binnen en hebben jullie alle boeken meteen besteld?
Hoef ook pas om 9:45.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je klasvriend van mij moet pas om 9:45
Vorig jaar had ik die boeken (andere HBO-studie) ook pas nodig na twee weken o.i.d.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Kvdijk het volgende:
Lol nog geen boeken besteld?
Het begint pas over 2 dagen he
Ik heb Java, Projectmanagement en studieloopbaan besteld zoals op de website van hva stond alleen nog niks binnen. Rest van de boeken bestel ik pas wanneer ik ze nodig heb
Hallon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Mitx het volgende:
Kijk is aan, Ik ga ook volgende week beginnen met de opleiding Informatica op de Hogeschool van Amsterdam
Nou niet speciaal aangemeld voor dit topic. Maar wel de eerste die ik echt ga volgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hallon.
Speciaal aangemeld voor dit topic?
Welke klas?
Jij bent Mitchell?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Mitx het volgende:
[..]
Nou niet speciaal aangemeld voor dit topic. Maar wel de eerste die ik echt ga volgen![]()
Ik zit in p111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |