Hoe kan je schoonzusje het al weten als zij eveneens een eerstejaars is?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Zover ik weet moeten jullie komende week al beginnen. Mijn schoonzusje gaat ook naar de HvA en moet ook komende maandag beginnen en haar nichtje is geloof ik deze week (2ejaars) alweer begonnen.
Metro 51 & uitstappen bij spaklerweg (eindhalte tot 4 sept) en daarna lopen..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Heren, hoe gaan jullie morgen? (Route)
Ik ga gewoon een pen een een mini notitieblokje meenemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef LightLuke het volgende:
Wat is nu handig om mee te nemen morgen?aangezien we daar ook al geen info over hebben gekregen
Grr, dacht ik al. Thanks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Metro 51 & uitstappen bij spaklerweg (eindhalte tot 4 sept) en daarna lopen..
Ik ga niks meenemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef LightLuke het volgende:
Wat is nu handig om mee te nemen morgen?aangezien we daar ook al geen info over hebben gekregen
Na 4 september is de eindhalte centraal station. Hij gaat nog wel langs spaklerweg, dus eigenlijk verandert er geen reet voor de hva mensen die van westijk naar spaklerweg gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Grr, dacht ik al. Thanks.
edit: En na 4 sept. ?
Gehoord van tweedejaars zo'n 5 a 6 uurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Pff ik heb echt geen zin in morgen. Hoelang gaat het duren denken jullie?
Lolwut? Ik dacht driekwartier o.i.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:39 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Gehoord van tweedejaars zo'n 5 a 6 uur
Zeker niet tot 5/6 uur. Denk (hoop) dat we 1 uur klaar zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Lolwut? Ik dacht driekwartier o.i.d.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef Kvdijk het volgende:
Ben thuis , was rond 1 uur klaar..
Maar wat een lame dag ..
Presentatie krijgen over een receptie![]()
En die gast van de mediatheek met het zoeken op google
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeker niet tot 5/6 uur. Denk (hoop) dat we 1 uur klaar zijn.
Eindelijk thuis, drie uur klaar.quote:
Nopequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef November5th het volgende:
Gemaskerde, droeg jij vandaag veel rood ?
Ik zag wel iemand met Dre beats, maar volgens mij grijze, had je toevallig grijs Adidas vest aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef November5th het volgende:
Gemaskerde, droeg jij vandaag veel rood ?
Ik had trouwens Zwarte Beats by Dre om me nek en veel grijs aan, misschien dat iemand me heeft herkend.
Ik dacht dat je de gemiddelde fok!user wel zou herkennenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nope
Ik wil je wel beschrijving geven hoe ik eruit zie. Grote kans dat je maandag al herkend aangezien ik er nogal anders uitzie dan de gemiddelste Informatica'er.
Deze snap ik niet helemaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de gemiddelde fok!user wel zou herkennen
Doorgaans kan je de FOK!Users zo aanwijzenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Het zat trouwens helemaal vol met potentiele FOK!users
Oh op die manier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Doorgaans kan je de FOK!Users zo aanwijzen![]()
volgens mij moet je ook niet te hard FOK! roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |