Voor Technische informatica wel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoef niet te betekenen dat je echt een rekenmachine nodig hebt, of in iedergeval niet persee zo'n grafische.
Dat ga ik gelukkig niet doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Voor Technische informatica wel!
Kan je juist mooi al je antwoorden in zetten. Deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoop van niet.
Die dingen zijn duur.
Ik, dat wordt bikkelen voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Zijn hier trouwens meerdere 'studiegenoten' die ook geen examen hebben gedaan in Wiskunde?
Nice, i.i.g. een lotgenoot betreft Wiskundequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik, dat wordt bikkelen voor mij. Is dit echt de definitieve rooster? Hoop van niet.
Ja ik heb wiskunde op vmbo-t niveau, daarna 4 jaar geen wiskunde op mbo gehad dus dat wordt nog watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Zijn hier trouwens meerdere 'studiegenoten' die ook geen examen hebben gedaan in Wiskunde?
Ik bestel ze tweedehands, vaak 1/4 v.d. nieuwprijs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef TwenteFC het volgende:
Voor degene die de boeken hebben, vonden jullie het ook al veel te simpel?
Bedoel eerder dat ik de lesstof in die boeken nou niet echt heel uitdagend of moeilijk vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bestel ze tweedehands, vaak 1/4 v.d. nieuwprijs.
Bij vorige studie ook gedaan, maar 1 keer probleem mee gehad dat er een keer een opdracht miste in de vorige druk van het boek,
Je hebt het ook alleen nodig bij tentamens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef November5th het volgende:
Ah net mijn collegekaart (brief) gevonden.. ziet er wel cheap uit
Heb wiskunde op vmbo TL dus moest een 21+ toelatings examen doen in wiskunde B( ben geen MBO-instromer), viel mee dus misschien zijn de lessen niet zo moeilijk.Althans dat hoop ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb al meerdere studenten gesproken die Informatica volgen, zelfs op de opendag eentje, die zei dat er echt minimum wiskunde wordt gebruikt, je hebt het vrijwel nooit nodig en anders op laag niveau. Hij begon er ook over dat die zomer wiskundecursus geldklopperij is aangezien je precies hetzelfde begin het jaar krijgt (die wiskundemodule op ons rooster dus).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef November5th het volgende:
[..]
Heb wiskunde op vmbo TL dus moest een 21+ toelatings examen doen in wiskunde B( ben geen MBO-instromer), viel mee dus misschien zijn de lessen niet zo moeilijk.Althans dat hoop ik
En bevalt het een beetje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Even wat punten:
Lessen beginnen hoogstwaarschijnlijk 5 sept. pas. De rooster is daarentegen zo goed als vast voor dit semester.
Punt twee, wiskunde op Informatica is nihil. Bij Technische Informatica is dat meer een belangrijk vak.
Ik zit nu in mijn derdejaar
Volgens mij had je mij destijds ook geinformeerd in eerdere topics (of niet)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Even wat punten:
Lessen beginnen hoogstwaarschijnlijk 5 sept. pas. De rooster is daarentegen zo goed als vast voor dit semester.
Punt twee, wiskunde op Informatica is nihil. Bij Technische Informatica is dat meer een belangrijk vak.
Ik zit nu in mijn derdejaar
Ja kan ff duren, ik had gister gebeld naar HvA en daar zeiden ze dat het nu nog 2 weken kan duren voor dat je je collegekaart krijgtquote:
Gecondoleerdquote:
What up? Hoe heeft ie je genaaid?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Wat aan klapjostie is die kerel zegHeeft me 2 jaar geleden loeihard genaaid op een beoordeling
Beoordelen op het starten met een jostie team, ipv op het doorlopen process.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:55 schreef Gemaskerde het volgende:
What up? Hoe heeft ie je genaaid?
quote:Jah, ge bent geen teamspeler eh?, ik ga een onvoldoende geven
IP115 dus, dan zit je bij een andere FOK!ker in de klas, werd paar posts voor deze gepostquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik heb ene Zarina. Hoop dat het bij haar OK is.
Dat is dan inderdaad niet echt een mooie kennismaking met hem. Erg jammer als docenten niet verder nadenken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Beoordelen op het starten met een jostie team, ipv op het doorlopen process.
Was bij een peerassement (zit einde van ieder project). Ik had dus die lutser als beoordelaar.
Wilde hij eerst een onvoldoende geven, omdat ik 3 man uit me projectteam had gezet / geflikkert/ getrapt omdat ze niks uitvoerden (eentje zelfs 1 dag voor de oplevering eruit gekregen).
[..]
Terwijl de overgebleven teamgenoten mij allemaal een 9 gaven omdat ik overal zeer strak bovenop zat.
Uiteindelijk maakte die lul er een 6je van, waardoor ik op een eindcijfer uitkwam van 7,4 voor dat project. Oftwel, een 7 ipv een 8
Blijft natuurlijk zwaar scraal dat hij beoordeelde op het feit dat ik alle zeer zwakke schakels eruit heb gezet (al dan niet met vele gesprekken tussen begeleiders), en niet beoordeelde hoe het hoort. Dus op het process. (Goede afspraken maken, sancties zoals eruit gooien bij niet naleven van deze, meetings om de boel nog proberen te regelen, etc.)![]()
't ging trouwens om project Nemo, dus kan je je alvast voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |