Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat het project waar ze het tijdens opendag e.d. over hadden.
Iets met een eigen winkel o.i.d. ontwerpen.
Tevens, jouw naam is echt Luke
Geen flauw idee, dacht wellicht is je username alleen een nickname waarbij Luke van Star Wars is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Haha hoe dacht je dan dat ik heette?
Zo had ik hem nog niet bedachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dacht wellicht is je username alleen een nickname waarbij Luke van Star Wars is.
Al een poosjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef November5th het volgende:
Hebben jullie al je HvA collegekaart ontvangen? Ik nog niet.
Was eigenlijk van plan dat te skippen, aangezien ik verwachtte dat we de rest van de week vrij warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Kvdijk het volgende:
Trouwens ben ook benieuwd wat er maandag is in de Tuschinski
En hoe we ooit binnen 50 minuten op tijd terug kunnen zijn
Die je moet vouwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef November5th het volgende:
Ja ik ga ff donderdag vragen wat het is, als het niks bijzonders is word het sowieso een skipquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Was eigenlijk van plan dat te skippen, aangezien ik verwachtte dat we de rest van de week vrij waren
Duivendrechtsekade invullenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Gemaskerde het volgende:
Elke keer als ik Spaklerweg intyp bij 9292ov kom het uit bij van der Madeweg en dan 4 min. lopen.
Snap er geen reet van.
Ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef November5th het volgende:
Ik maar lopen denken van, wat bedoeld ie nou weer met Frans Dugour, IP104 dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Boeken bestel ik later wel, die zijn nog niet gelijk nodig. Ik zit bij Frans Dugour btw.
Waar is wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef November5th het volgende:
BSK Wiskunde (WC) BSK Wiskunde (PE) Whoop there it is!
True story.quote:
Gewoon op je laptop doen johquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef November5th het volgende:
[..]
Daar is mijn antwoord, dus maar wel een rekenmachine halen
Hoef niet te betekenen dat je echt een rekenmachine nodig hebt, of in iedergeval niet persee zo'n grafische.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef November5th het volgende:
[..]
Daar is mijn antwoord, dus maar wel een rekenmachine halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |