Houd hier wel rekening mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wordt trouwens behoorlijk kloten donderdag, aangezien de metro's niet tot spaklerweg rijden
Jouw voornaam begint vast niet echt met de K en achternaam met van Dijk?quote:
Trein naar Amstel en vandaar lopen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wordt trouwens behoorlijk kloten donderdag, aangezien de metro's niet tot spaklerweg rijden
enige optiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Trein naar Amstel en vandaar lopen?
Ik vind het sowieso kut om er te komen
Wie bedenkt die introductie dan ook deze weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Trein naar Amstel en vandaar lopen?
Ik vind het sowieso kut om er te komen
Hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Jouw voornaam begint vast niet echt met de K en achternaam met van Dijk?
Kon je i.i.g. niet vinden.
Dat ligt er geloof ik ook nog aan in welke klas je zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Kvdijk het volgende:
Rooster werkt niet , maar idd vanaf 29 augustus.
Maar ik geloof ( hoop ) niet dat we dan meteen volle bak moeten.
Thanks 4 the tip, maar ik dacht dat metro 51 wel naar spaklerweg gaat als eindhalte (tot en met 4 september).. O.oquote:Wordt trouwens behoorlijk kloten donderdag, aangezien de metro's niet tot spaklerweg rijden
Ik vind de communicatie via HVA echt al ronduit bagger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Kvdijk het volgende:
Rooster werkt niet , maar idd vanaf 29 augustus.
Maar ik geloof ( hoop ) niet dat we dan meteen volle bak moeten.
Ik heb geen tussenuren zowatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik word hier niet zo vrolijk van, dacht echt dat we nog een week vakantie hadden![]()
Veel tussenuren trouwens.
Ik zie dat jij zelfs dagen vrij hebt.quote:
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zie dat jij zelfs dagen vrij hebt.
Hier beginnen die tussenuren maandag al, twee uur.
Hmm.. kan ik mij nog afmelden van studeren?
Nu snap ik weer waarom ik gestopt was
Welomquote:
Is mij op dit moment ook nog niet helemaal duidelijk tot waar de metro nou precies rijdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik ga ook informatica doen op de hogeschool van Amsterdam. Ik zit in lokaal IP115.
[..]
Thanks 4 the tip, maar ik dacht dat metro 51 wel naar spaklerweg gaat als eindhalte (tot en met 4 september).. O.o
Schijnt project te zijn wat je in groepsverband doet, je hoeft niet naar school als je dit afspreekt met je groepje Dat is wat ik gehoord hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Vraag mij wel af wat dat Project Expo is. Duurt in ieder geval vrijwel de heledag.
Is dat het project waar ze het tijdens opendag e.d. over hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Schijnt project te zijn wat je in groepsverband doet, je hoeft niet naar school als je dit afspreekt met je groepje Dat is wat ik gehoord heb
IP111 hier
Hoop van niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef November5th het volgende:
Heb me boeken nog niet besteld.. salaris pas binnen op de 29ste![]()
Vraag me af of ik ook nog een TI-84 moet aanschaffen.. heb de mijne misplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |