Geven ze nog Java?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef Kvdijk het volgende:
Studystore is ook lekker bezig met de boeken van Java, niemand heeft een boek en ze komen pas eind September binnen volgens Studystore
Ja;quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef Santello het volgende:
Weet iemand hier hoe ik mijn hva mail binnen kan krijgen op mijn iphone? Een hotmail account heb ik wel weten toe te voegen.
Kan je bevestigen dat ik hva webmail niet kan instellen zoals ik dat bij hotmail doe?quote:Op zondag 11 september 2011 01:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja;
1. Hotmail instellen op je toestel.
2. Inloggen op je HvA mail en via Opties al je mail forwarden naar je Hotmail.
Vanaf nu zal je al je HvA mails op je hotmail ontvangen en dus ook een melding op je telefoon.
Direct naar je telefoon? Niet getest eerlijk gezegd maar het zou wel moeten lukken.quote:Op zondag 11 september 2011 02:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan je bevestigen dat ik hva webmail niet kan instellen zoals ik dat bij hotmail doe?
En die eerste..quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:55 schreef Juicyhil het volgende:
Van die punten en veelhoek?
Easy
Ik heb alle practica voor dit blok al af
Ik heb maar 1,5 uur werkcollegequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En die eerste..
Ik snap er echt geen ene kut van
Constant eerst 2 uur theorie, dan 1,5 uur practicum. Na een kwartiertje ben ik de weg al kwijt bij theorie.
Je mag alle antwoorden wel stuur, dan zou ik je erg lief vinden![]()
Ik kom zelf ook echt niet uit Practicum 4quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 uur werkcollege
Ik heb nu niet de code hier. Ligt thuis
Alles in ze geheel.. aanmaken van de classes, waardes, word er gek van. Heb bij iemand gekeken in de klas, maar die wou me niet helpen, een vriend van me is ook ten einde raad en het moet woensdag af. Zou je zo lief kunnen zijn om het naar mij op te sturen zodat ik er naar kan kijken en er wat van kan leren?quote:
ooohhhh, DAT bedoelen ze dus xDquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
De parameter p gebruik je om het object Punt mee te geven. Je wilt bijvoorbeeld een Punt met x-positie 1 en y-positie 3, dan roep je de functie setPunt zo aan: Veelhoek.setPunt(1, new Punt(1,3));
Dat volgnummer is nodig om de positie te bepalen in de array waarin je de punten opslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |