abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 00:26:34 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101273706
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je vriend is echt een suf figuur zeg. Je kan toch niet alles leuk vinden? Je hoort gewoon met elkaar mee te gaan, ook als het niet helemaal jouw ding is. Dat het vol stond was geen argument, want je kon zo doorlopen als je echt wilde. Ik snap dit echt niet hoor :') .
Je kan ook lekker in je eentje de tent in gaan en je vriendje dan even 30 minuten alleen laten. Maar zo te lezen zaten ze heel Lowlands nogal aan elkaar vastgeplakt :X Ik snap het ook niet, dingen missen omdat je vriend het niets vindt :N
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_101391343
Oh btw.. Naked and Famous.. nooit van gehoord, maar dat ene nummer.. wat fijn!

Ben echt helemaal verkocht aan Punching in a Dream!! Echt supernummertje :) Rest van album niet zo.. maar dat is gewoon een draai-em-de-hele-dag-door plaat :)

Doet me denken aan een andere Kiwi-band
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_101521122
T valt me op dat niemand komt met AKS en Customs. Dat waren voor mij toch wel 2 positieve uitschieters
pi_101523730
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je kan ook lekker in je eentje de tent in gaan en je vriendje dan even 30 minuten alleen laten. Maar zo te lezen zaten ze heel Lowlands nogal aan elkaar vastgeplakt :X Ik snap het ook niet, dingen missen omdat je vriend het niets vindt :N
precies, dat soort figuren kunnen echt je lowlands verpesten. In je eentje in een tent gaan staan is niet leuk maar af en toe moet je dat gewoon ff doen

ken ook iemand die alleen maar naar de dingen wilt die hij leuk vind, en niet naar de dingen die anderen leuk vinden. Terwijl je hem wel steeds een plezier doet door naar kutdingen te gaan waar je eigenlijk met tegenzin staat, maar als jij dan ergens heen wilt is het "nee man ik ga even bij de tent zitten"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')