Geen probleem voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
Damn you!Hoe kan ik nou de thread in de gaten houden en tegelijkertijd moeten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
SC is overrated. Onzin komt er toch wel tussen.Daar gaat het niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mods verwijderen alles omdat ze niets anders te doen hebben.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Welk artikel? Bulldozer ...nog 1 maandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Zie KLB, dat is ook niet meer wat het geweest is...
Maar game on: ik begreep geen FUCK van dat duitse artikel over AMD6970's en bulldozer-chips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
http://www.pcgameshardwar(...)n/Action-Spiel/News/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welk artikel? Bulldozer ...nog 1 maand
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Eenskijken het volgende:
was dit al gepost?
overzicht wapens/klasses/andere shit:Nee. Niet alles iig. Leuk, maar zal zijn gameplay nog moeten bewijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Uhm..klopt dat wel? Op gamescom zaten er GTX 580's in de game PC's met BF3, geen AMD kaarten. Als het een "AMD" game zou zijn, had er wel een AMD 6990 in gezeten. En DICE heeft bijna altijd het "It's meant to be played" van Nvidia/.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://www.pcgameshardwar(...)n/Action-Spiel/News/
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef steekhond het volgende:
Ik wil hem gaan pre-orderen.
Bij de Wehkamp hebben ze zowel de limited edition als de 'normale' versie. De limited editie is zelfs 10 euro goedkoper...
Kan ik beter die kopen? Of ontbreken daar 'features'?
"pre-load now and be the first to play" bleek ook een misvatting. CoD speel ik alleen voor de redelijke SP achtbaan overigens, dus ik wacht wel tot ie ECHT goedkoop is (want op steam blijft ie ook rustig rond die prijs hangen zegmaar)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:44 schreef Smoofie het volgende:
Oh en lol, MW3 59.99 op Steam. Hoezo overpricedIk had CoD4 op de release day gekocht voor 26 euro/
Daarom, ik begreep fuck van het artikel (duitsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm..klopt dat wel? Op gamescom zaten er GTX 580's in de game PC's met BF3, geen AMD kaarten. Als het een "AMD" game zou zijn, had er wel een AMD 6990 in gezeten. En DICE heeft bijna altijd het "It's meant to be played" van Nvidia/.
2x GTX580 SLI in PC's zonder veel fans of LC ...tja...dan kan dat he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef Retronix het volgende:
Hebben jullie die berichten gelezen over de problemen met vastlopers en de hete pc's op Gamescom? Op Tweakers.net zijn er mensen die ervaringen gepost hebben die op Gamescom geweest zijn, en het schijnt echt dramatisch te zijn geweest.. Hopelijk een SLI/Xfire probleem..
Ik denk dat ik dus mooi niet ga pre-orderen, ik speel de BETA eerst wel(dan maar twee dagen later).
Al die bullshit over de Alpha status, de game wordt eind October gereleased, Alpha status my ass..
Dice kwam met een bericht dat het dikke onzin was. Er waren alleen af en toe vastlopers, maar wat wil je met een alphaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef Retronix het volgende:
Hebben jullie die berichten gelezen over de problemen met vastlopers en de hete pc's op Gamescom? Op Tweakers.net zijn er mensen die ervaringen gepost hebben die op Gamescom geweest zijn, en het schijnt echt dramatisch te zijn geweest.. Hopelijk een SLI/Xfire probleem..
Ik denk dat ik dus mooi niet ga pre-orderen, ik speel de BETA eerst wel(dan maar twee dagen later).
Al die bullshit over de Alpha status, de game wordt eind October gereleased, Alpha status my ass..
Wat lult iedereen nou met alpha!? BF3 wordt eind October gereleased hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dice kwam met een bericht dat het dikke onzin was. Er waren alleen af en toe vastlopers, maar wat wil je met een alpha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |