Heeft er een mod boven je gepost? Verrek!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef JK1982 het volgende:
Toch klinkt dit eigenlijk wel een beetje commercieel, of ehm.. ligt dat nou aan mij?
Hoort dit wel in FHF thuis?
Wat wil je daarmee zeggen, dat dan per definitie iedere discussie uitgesloten is?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft er een mod boven je gepost? Verrek!
Dat je kunt lezen dat er al gemod is hier en dat je het topic ter discussie kunt stellen op de plek die daarvoor bedoeld is: het FB-topic van FHF. Maar om verder antwoord te geven op je vraag: we volgen het en als het niet in FHF hoort, dan gaat het hier weg.quote:
Volgens mij wordt het niet helemaal goed begrepen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef JK1982 het volgende:
Toch klinkt dit eigenlijk wel een beetje commercieel, of ehm.. ligt dat nou aan mij?
Hoort dit wel in FHF thuis?
Nou mooi dat het nu helemaal duidelijk is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef ElisaB het volgende:
Dank je wel voor je toelichting; opgelost en een super leuk aanbod
Dank je wel en ik hoop het ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:36 schreef SoDimmetje het volgende:
En zo blijkt maar weer....iedereen begint al te schteeuwen voor er geslagen word.
TS : toffe actie....ik weet zeker dat je hier mensen blij mee maakt , succes!
Dit is zonder windowsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Is dat incl. originele Windows? En zo ja, welke?
Als jij via pm wat contactgegevens wilt doorgeven dan houd ik je in beraad voor de toekomst.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:16 schreef handsomekate het volgende:
Hoi
Ik ben een jongen van 24 jaar oud en heb reuma en hersenletsel.
Daardoor loop ik op dit moment helaas in een uitkering.
Maar ik ben zelf goed in alles wat met een computer te maken heeft.
Ik repareer alle computers en kan eigenlijk altijd wel elk probleem oplossen.
Ook bouw ik zelf pc's voor mensen omdat dat zo 200 euro kan schelen met de winkelprijs.
Dus als iemand in de omgeving van Dronten ongeveer in een straal van 25 km hulp nodig heeft of een nieuwe goedekopere pc dan in de winkel wilt laat het maar weten ik help graag om
toch nog een beetje bezig te kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |