quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:13 schreef Smeich het volgende:
Het nieuws heeft net aangekondigd dat wij hier waarschijnlijk drie dagen zonder stroom zullen zitten en hiervoor dus de nodige voorzorgsmaatregelen dienen te treffen.
Misschien dat je daar naderhand juist heel erg blij om bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:38 schreef Smeich het volgende:
Hij gaat niet dwars door Plymouth heen maar wij zullen dus zeker wel wat merken vooral ook omdat wij vlak aan de kust/boulevard zitten (1 minuut lopen). Mensen rijden af en aan langs ons huis met de boot achterop de trekhaak om het zo maar te zeggen. Wij hebben hier al enkele zaklampen en net nog extra batterijen gehaald en kaarsen. Ik ben benieuwdOm eerlijk te zijn ben ik wel beetje jaloers dat Irene vlak door jouw plaats Concord gaat, ik had dat ook wel willen meemaken!
Oh ja, kaarsen zijn misschien wel handig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:38 schreef Smeich het volgende:
Hij gaat niet dwars door Plymouth heen maar wij zullen dus zeker wel wat merken vooral ook omdat wij vlak aan de kust/boulevard zitten (1 minuut lopen). Mensen rijden af en aan langs ons huis met de boot achterop de trekhaak om het zo maar te zeggen. Wij hebben hier al enkele zaklampen en net nog extra batterijen gehaald en kaarsen. Ik ben benieuwdOm eerlijk te zijn ben ik wel beetje jaloers dat Irene vlak door jouw plaats Concord gaat, ik had dat ook wel willen meemaken!
Ja, wij hebben een huis. Met een fragiele schoorsteenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:41 schreef Smeich het volgende:
UiteraardIk ben ook wel egoistisch aan het denken omdat ik hier zelf niets bezit dus ja...vanzelfsprekend zou ik dit niet willen meemaken als ik inderdaad in een andere positie zou zitten.
link naar live radar plz?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:44 schreef SplashO het volgende:
Ik heb ondertussen even een live achtergrond op men pc gezet haha, kan ik het een beetje in de gaten houden. Echte live beelden lijken me nog wel wat!
Sterkte jullie trouwens die daar zitten!
danke!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef SplashO het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/hurricanecity-stream
Dat is niet raar. Zo werkt de media.... al jaaaren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:16 schreef SoldMayor het volgende:
Toch wel raar dat een orkaantje aan de VS kust veel aandacht krijgt terwijl op dit moment het noorden van de philipijnen verwoest wordt door een orkaan die vele malen krachtiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |