Omvallende boom op auto, windstoten, water floods,...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:54 schreef Light het volgende:
[..]
Ach, wat kan er nou gebeuren? Gewoon auto parkeren en filmen. Je kunt altijd nog wegrijden.
Nee, hij staat gewoon ergens in de buurt van waar de orkaan aan land zou moeten komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:57 schreef Mpj het volgende:
Ach. Hij is gewoon een sensatiezoeker.
Maar wat is dat dan op dat beeldscherm? Is 't daar begonnen ofzo?
Waar wonen je ouders dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb skype al aangezet voor als ie straks bij m'n ouders over het huis gaat, hopelijk hebben ze nog internet dan. Als ramptoerist wil ik het natuurlijk wel live meekrijgen![]()
Waar hij verwacht / hoopt dat de orkaan aan land komt. Volgens mij staat hij verkeerd.quote:Nee, hij staat gewoon ergens in de buurt van waar de orkaan aan land zou moeten komen.
Of ie nou goed staat of niet, hij maakt er een even groot drama vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:03 schreef Light het volgende:
[..]
Waar wonen je ouders dan?
[..]
Waar hij verwacht / hoopt dat de orkaan aan land komt. Volgens mij staat hij verkeerd.
961 wat?quote:
Oke. Grappig, mijn vader (en wij dus ook) hebben daar een huis. Maar ik kom daar niet vaak, behalve als het echt moet. Hekel aan Amerika.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Richting de kust van NC, maar ik ben in Nederland.
Vakantiehuis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Oke. Grappig, mijn vader (en wij dus ook) hebben daar een huis. Maar ik kom daar niet vaak, behalve als het echt moet. Hekel aan Amerika.
Dat zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of ie nou goed staat of niet, hij maakt er een even groot drama van
Ja, zou echt veel gaver zijn als het een Cat 4 zou zijn geweest en als er 100x meer schade zou zijn en er allemaal mensen gewond zouden zijn geraakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef Supersoep het volgende:
Storm in een glas water dit. Category 1.Terwijl het eerst een 4 zou zijn. Jammer hoor.
Een huis aangezien mijn vader daar veel is voor zijn werk en zaken. Nee, ik heb een hekel aan al die overdreven mensen daar. Daarom ga ik ook liever niet heen, tenzij het echt moet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vakantiehuis?
En ik vind het hartstikke leukOp de orkanen na dan, hoewel dat meestal ook wel spannend is om in te zitten zolang het niet te erg is.
Moet toch de kijkers behouden. Beetje spanning en sensatie in het spel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:01 schreef kwiwi het volgende:
Hij zit wel te overdrijven daar zeg...
O hij gaat z'n gordel wel even aandoenLekker op tijd als je in zo'n storm staat.
Juist, jij snapt het. Na al dat overhypen van die storm mag er ook wel wat gebeuren. Miljarden dollars schade, graag. Gewonden hoeven er niet persé te vallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:21 schreef GasProblem het volgende:
[..]
Ja, zou echt veel gaver zijn als het een Cat 4 zou zijn geweest en als er 100x meer schade zou zijn en er allemaal mensen gewond zouden zijn geraakt.
HOLY MOTHER, LOOK AT THAT CLOUD HAULING ASS! WOW!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:23 schreef kwiwi het volgende:
O ik mag niet meer opstaan om naar de wc te gaan van crazymother
Liever niet... Er ligt ook nog een zeilboot op de route, zou zonde zijn als die kapot gaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het. Na al dat overhypen van die storm mag er ook wel wat gebeuren. Miljarden dollars schade, graag. Gewonden hoeven er niet persé te vallen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
HOLY MOTHER, LOOK AT THAT CLOUD HAULING ASS! WOW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |