dus 't is standaard dat als een dikker persoon iets vertelt, er plaatjes van walvissen en nijlpaarden bij horen?quote:
Ik hoop echt dat je het sarcastisch bedoeld want ik moest enorm lachen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus 't is standaard dat als een dikker persoon iets vertelt, er plaatjes van walvissen en nijlpaarden bij horen?
*gaat zoekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar je snapt toch wel dat 't raar is, als fufr zegt dat ie naar winkelcentrum woensel gaat post je toch ook geen foto van een skippybal met een boodschappentas![]()
daar is ook heul geen plaatje vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar je snapt toch wel dat 't raar is, als fufr zegt dat ie naar winkelcentrum woensel gaat post je toch ook geen foto van een skippybal met een boodschappentas![]()
HEY!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
als ik een skippybal had zou ik er eentje makenquote:
dit is ook geen plaatje van een wijdbeens zonnend nijlpaard, het is gewoon een plaatje van een nijlpaard, en dus slaat het nergens op in deze contextquote:
welles. Allees drijven ze dan meestal ondersteboven in de Nijlquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef FUFR het volgende:
slecht arguments, want NP's kunnen hun benen niet wijd doen.
Volgens mij is het zelfs een beeldjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef FUFR het volgende:
ik durf zelfs te stellen dat het misschien een dwergnijlpaard is.
Net zoals jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef FUFR het volgende:
ik durf zelfs te stellen dat het misschien een dwergnijlpaard is.
er zitten geen NP's in de Nijl!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles. Allees drijven ze dan meestal ondersteboven in de Nijl
truequote:
Probeer je nu zo vaak als je kunt fufr te benoemen als nijlpaard, zodat het niet meer opvalt dat je SQ net een nijlpaard hebt genoemd?...quote:
ik float very wellquote:
inderdaad, maar hij weet dat ik het kan hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Probeer je nu zo vaak als je kunt fufr te benoemen als nijlpaard, zodat het niet meer opvalt dat je SQ net een nijlpaard hebt genoemd?...
Nee ok, maar dan heb ik het dus helderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, maar hij weet dat ik het kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |