dat werkelijk niemand werkt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
even vastgelegd voor het nageslacht
[ afbeelding ]
nee man komop, denk dat in die tien minuten weinig mensen in eindhoven gewerkt hebbenquote:
ik zat ook voor het raam hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man komop, denk dat in die tien minuten weinig mensen in eindhoven gewerkt hebben
Servers, UPS-en, toegangssystemen en werkpc's doen het hier allemaal primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
er piept hier van alles in het gebouwnoodweer
ohja, dat wel, de uitgangen zijn alleen een beetje over de flosquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Servers, UPS-en, toegangssystemen en werkpc's doen het hier allemaal prima.
en we gaan nog niet naar huis....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, dat wel, de uitgangen zijn alleen een beetje over de flos
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
hee, de zon!
Kan ik straks toch nog even wijdbeens zonnebaden
Zo word je nog fluffyer hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef Inu het volgende:
Ik heb zin in chocola... en we hebben Milka Daim hier in de automaat
en dit plaatje is relevant omdat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef r8v2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan Juup©.
Nijlpaard en z'n bek is wijdbeensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dit plaatje is relevant omdat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |