Frieslandquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef -moppie- het volgende:
Ging vroeger op zaterdag altijd met vriendjes/vriendinnetjes naar het zwembad.
Waarom zou dat niet kunnen
Marokkanenoverlast...sinds 1960 ook in uw buurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Inu het volgende:
Ik ben samen met een vriendinnetje een keertje een stuk weggebracht door iemand van het zwembad omdat er een stel Marokkanen achter ons aanzatenVolgens mij waren we 12
Sindsdien nooit meer bij De Wissen geweest...
En Tongelreep in je uppie op die leeftijd lijkt me ook wat heftig, maar een gewoon rechtoe-rechtaan zwembad met goede badmeesters kan toch niet zoveel misgaan?...
nee, eigenlijk nietquote:
weten waarom is fijn maar geen noodzaak. Je moet er niet te lang bij stil willen staan, zeker als men al met moeite een reactie geeft. Misschien was het de kleur van je haar, of heeft ie een vriendje vooruitgeschoven..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef Inu het volgende:
Buh, was een toffe half-interne vacature (in hetzelfde gebouw, andere organisatie) voor een aantal Europese projecten en ik voldeed (volgens mij) echt aan een heleboel punten, niet eens uitgenodigd voor een gesprekEn ik heb hem al moeten stalken om iig een reactie te krijgen, dus weet nu niet of ik hem ook nog moet stalken om te vragen waarom ik niet op gesprek mag komen.... En ik heb altijd het idee dat zoiets toch meer een gevoel is dan perse iets wat mist in je brief of cv oid en dat ze dan gewoon een random punt pakken als reden
Maar ik heb wel lekker geslapen, al was het wat kort
Ja, ik kan zelf ook wel redenen verzinnen idd... Maar ik was gewoon zo enthousiast, ook omdat de brief schrijven nogal lastig was omdat ik dus op zoveel punten voldeed en ik echt moest kiezen wat ik erin zette...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
weten waarom is fijn maar geen noodzaak. Je moet er niet te lang bij stil willen staan, zeker als men al met moeite een reactie geeft. Misschien was het de kleur van je haar, of heeft ie een vriendje vooruitgeschoven..
desalniettemin jammer Inu
+ je hebt nu je eigen UZKquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik kan zelf ook wel redenen verzinnen idd... Maar ik was gewoon zo enthousiast, ook omdat de brief schrijven nogal lastig was omdat ik dus op zoveel punten voldeed en ik echt moest kiezen wat ik erin zette...
Ach ja, ws kan ik hier wel blijven, in hetzelfde project als waar ik dus had gesolliciteerd, maar dat was een organiseer-functie en hier is het ws meer uitvoerend...
Nee, die is vrij deze weekquote:
Velden: C1 huisnummer / D1 unitnummerquote:
nope, werkt niet in het bijgeleverde prg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
maar kan je je printlayout niet gewoon aanpassen dan?
MET ZOON TRAP! KOOP M!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:00 schreef Inu het volgende:
Weet wel hoe je kolommen splitst maar andersom?
Oh, kijk trouwens wat een tof huishttp://www.home4you.nu/on(...)ade-7-Dordrecht.html
Dot heeft voorrang, verder kan ik er niets over zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef Inu het volgende:
En wat denken jullie? Dot mag Arwen echt NIET, paar keer per dag echt uithalen en opjagen en sowieso is ze loeichagrijnig en blaast soms zelfs naar ons. Arwen deed er eerst niet zoveel mee, maar ze begint nu bang te worden van Dot en komt dus ook regelmatig niet bij ons in de buurt als Dot in zicht is...
Toch maar overwegen om Arwen ergens anders onder te brengen of nog meer tijd geven en hoeveel tijd dan?....
Ja, maar dat gebeurt dus nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, dat is heel moeilijk. Zolang ze elkaar goed met rust kunnen laten is er weinig aan de hand, de meeste katten haten andere katten nou eenmaal
hoe lang is ze er nu?
Ja, en de deal was ook dat als het niet zou gaan we een ander huisje voor Arwen zouden zoekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dot heeft voorrang, verder kan ik er niets over zeggen.
Dot is knapper, dat dan weer wel
Ja, echt belachelijk duur! En je 'tuin' in de binnenplaats van de Grote Kerkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:06 schreef FUFR het volgende:
mooie woning, vreemde stoep (eng met kids), duur...
bouwjaar 1618, dus je mag waarschijnlijk nix
het is overpriced, het heeft te veel pantervel en de straatnaam staat me niet aan. Maar verder is het prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:00 schreef Inu het volgende:
Weet wel hoe je kolommen splitst maar andersom?
Oh, kijk trouwens wat een tof huishttp://www.home4you.nu/on(...)ade-7-Dordrecht.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |