Regelmatig wordt mijn lichaam voor enige tijd bestierd door een begeerte om afvalstoffen af te scheiden. Op dergelijk momenten is het vlees zwak en bezwijkt de rede onder haar zweepslagen. Vol overgave beweeg ik mij dan richting toilet, om aldaar mijn broek te laten nederdalen tot beneden mijn knieën.
Ik ben de laatste die zal ontkennen dat de handeling die men daarop geneigd is te laten volgen een allerminst onaardig gevoel met zich meebrengt.

Sterker nog: zijnde een bon vivant kan ik daar hevig van genieten.
Soms, echter, wordt dit plezante gevoel ruw verstoord. Juist op het moment dat je een dikke staaf verwacht die de omtrek van je anus doet ontplooïen, voel je een natte, brandende brei langs je sluitspier spetteren.

Overvallen door maagkrampen krimp ik in een zittende foetus-houding. In de plaats van het verwachte genot manifesteert zich een helse deceptie. Als klap op de vuurpijl heb je, nadat de krampen gestild zijn, zo'n 4 keer meer pleepapier nodig dan normaal om je brandende anus te verschonen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 22-08-2011 11:18:57 (rommel verwijderd. ) ]
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_