21 uur ofzo meestalquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef GimmeGore het volgende:
Baroeg?
Die zijn op zondag altijd ruim op tijd afgelopen. Zelfs ik kan daarna nog naar huis en ik moet 3 uur treinen om thuis te komen vanaf Rotterdam Lombardijen
Ik nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind Lifelover niet heel interessant.
Wie was er trouwens een jaar of anderhalf geleden bij de MiniMiniMiniMetalheadMeet bij het concert van Saint Vitus? Ik kan me er maar 4 herinneren. (lifeblind, MarijkeZwolle en Syb-rund. En ikzelf natuurlijk)
Maar wel indefinite, dus wie weet. A man can only hope. Maar je hebt gelijk, mijn eerste post was een beetje misleidendquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:57 schreef Tokus het volgende:
ah ze nemen een pauze. dat komt wel vaker voor bij bands he.
Tilburg wel dichtbij voor mij en ben wel eens in the LIttle Devil geweest. Maar vanavond komt het niet uit..quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:09 schreef cerpintaxt het volgende:
Leuk die vooruitzichten maar vanavond staat Rectal Smegma in de Little Devil! Wie durft?
Veel appelsap drinken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef Newbie114 het volgende:
Wat staat er voor iedereen dit weekend op het programma?
Appelsapquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:54 schreef Darkestrah het volgende:
Tevens ga ik ook de nodige glazen appelsap achterover slaan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Ik ben ook via Slipknot in de metal gekomen, en eigenlijk snap ik dat hele gedoe niet over dat "True" en "Real Metal" gezeik. Metal is metal. Don't like it? Too bad.
In mijn optiek zijn zichzelf noemende "truie metalheads" enkel hypocriete, narrowminded, sarcastische chagrijnige betweters die denken dat de wereld enkel om hen draait en dat ze denken het alleenrecht te hebben om zich neerbuigend op te stellen tegenover iedere nieuweling die via slipknot, metallica of bullet for my valentine in de metal geīnteresseerd is geraakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of dat je als metalhead alleen maar naar metal mag luisteren. Fuck youben jij van de muziekpolitie ofzo?
Stel je niet aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |