Maak maar een taart voor me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
*Pakt kookboek*
Hmmm...... moet kunnen
Jawel hoor, wel pittig voor n hbo vind ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
[..]
Geen leuke studie?
Eigenlijk zou ik bouwvakker willen worden, dan ben ik echt baas
Hahaha weetje dat ik het echt grappig vindquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, wel pittig voor n hbo vind ik
ik heb halfjaar stage gelopen op bouwplaats.
chocolatali mi olsun canimquote:
Whehe, druk maken schiet je toch niks mee op, en t is nu vakantie dusjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha weetje dat ik het echt grappig vindjij komt zo chill en relaaaxt over maar eigenlijk ben je best veel bezig met studie zo te zien
.
Evet, oyle olsunquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
chocolatali mi olsun canim
Geen canim terug ?quote:
Hoeveelste jaar ben je nu bezig dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehe, druk maken schiet je toch niks mee op, en t is nu vakantie dusja
Hier 1 canim voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen canim terug ?![]()
*gaat depressief in bed*
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:49 schreef coban het volgende:
[..]
Hier 1 canim voor jeniet huilen, het komt wel goed!
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef coban het volgende:
IK PRAAT POTVERDIKKIE TEGEN MIJZELF OFZO
Smooth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?
NIET!quote:
Geen whats app maar wel whatsapp.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U zult nooit tegen uw zelf praten heeft u whats app?
beginnen aan 3e jaar dalijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:48 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveelste jaar ben je nu bezig dan?
Tammam oldu 2tl'ye aldim!quote:
Hheheh zeker bij turkcelquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Tammam oldu 2tl'ye aldim!
yes als k het haal wil ik architectuur master op uni doennnnnquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:52 schreef coban het volgende:
[..]
Hoop dat je het haaltook nog uni ofzo?
Luxe woorden manquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
yes als k het haal wil ik architectuur master op uni doennnnn
Eey ben Fenerli kan op ieder manier je telefoon nummer komen, maar toch neem ik met een dm een genoegen. Is namelijk veel sneller een veel lieverquote:
Dit gaat dus niet wekren, vrouwen horen in de keuken, mannen niet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij voor rezania koken? PrimaDE KEUKEN IN, MAN!
Als ze mij maar gelukkig maaktquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet wekren, vrouwen horen in de keuken, mannen niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |