dat doet chuck norris hem niet na. nooit niet niemand niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef JJH het volgende:
Chuck Norris eet zijn ballen als ontbijt.
oepsquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:28 schreef detandenfee het volgende:
haha ik heb geen idee ik ken al die namen niet van die films. kwam er toevallig op, ging ik kijken op youtube. ik kwam echt niet meer bij![]()
Ja duhquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:07 schreef detandenfee het volgende:
geen idee, geen 50 lijkt me, toch ?
Interessante toevoeging. Stel je eens voor dat iedereen die niet geklikt heeft dat zou melden, wat zou er dan gebeuren?quote:
Ik stel me helemaal niets voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef coban het volgende:
[..]
Interessante toevoeging. Stel je eens voor dat iedereen die niet geklikt heeft dat zou melden, wat zou er dan gebeuren?
sociosaus aanhanger.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit, en tevens is het FOK!kers en is tandenfee een gaynaam.
Ahhww, ben je weer eens boos?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik stel me helemaal niets voor
De video in de OP zal jij wel baas vinden, ookal begrijp je het niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ook niet geklikt
want ik kan geen turks
Moet dat ergens staan? Het was gewoon een vraag, omdat wij medefokkers (het is FOK!kers) heel veel van je houden.quote:
Ik ben nooit boosquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef coban het volgende:
[..]
Moet dat ergens staan? Het was gewoon een vraag, omdat wij medefokkers (het is FOK!kers) heel veel van je houden.
Hahahahquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef detandenfee het volgende:
whahahahahahahahh dit kan niet echt zijn ....
Ik klik niet.quote:
Nee, maar er staat ook nergens 'post in dit topic'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef detandenfee het volgende:
ik hoef niet te weten of je klikt of niet, zie je ergens staan '' geef het aan als je niet klikt ofzo''
Heb je wel geklikt op die treinvideo? Want die is het echt waard.quote:
Dit. Slotje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet dat er een centraal topic (reeks) is voor dit soort filmpjes he.
Dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |