Denk het ook wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
We hebben nog zon 6 uur de tijd schat ik
Herkenbaar ja!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:06 schreef Zolder het volgende:
Raar gevoel he... In een topic posten waarvan je weet dat de post die je maakt misschien je laatste (in dat topic) kan zijn
Je zou wetenschapper moeten wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:06 schreef Rezania het volgende:
Dit is bagger!Ik voorspel een slotje!
Is ook mijn ambitie, goed hè?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je zou wetenschapper moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheers!![]()
Bedankt voor het leuke plaatje.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:09 schreef Oerbeer het volgende:
Plaatje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheers!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:09 schreef Zolder het volgende:
[..]
Bedankt voor het leuke plaatje.
Misschien kan een kampvuur dit topic opvrolijken.
Maar ik kan het zelf niet doen want zit mobiel.. Iemand die zich geroepen voelt?
Dat gaat mij te snel via mobiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:11 schreef coban het volgende:
De nachtbagger is veel leuker, jullie zijn allen welkom. Ik red jullie uit dit verschrikkelijk slechte topic. IK BEN JULLIE REDDER IN NOOOOD
Een Turkse messias, geloof je het zelf?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:11 schreef coban het volgende:
De nachtbagger is veel leuker, jullie zijn allen welkom. Ik red jullie uit dit verschrikkelijk slechte topic. IK BEN JULLIE REDDER IN NOOOOD
Je hebt me naam verkeerd gespeld!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat gaat mij te snel via mobiel.
Maar ik ga nu toch slapen, oerbeer en renzenia bedankt voor jullie bijdrage om dit niet het slechtste topic van de nacht te maken!
Dan niet he snotaapquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Turkse messias, geloof je het zelf?
Ik ben ook mobiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat gaat mij te snel via mobiel.
Maar ik ga nu toch slapen, oerbeer en renzenia bedankt voor jullie bijdrage om dit niet het slechtste topic van de nacht te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |