Alles is niet liefde. Maar niks is ook geen liefde.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. De "alles is liefde" kaart wordt getrokken. Geen ruimte voor realiteit want euforie laat bepaalde stofjes in de hersens vrij.
Ach, doe je ding. Als het over een maand o.i.d. zo ver is zal ik wel I told you so zeggen.
quote:2.05 uur: Verklaring Obama
De Amerikaanse president Obama zal pas met een verklaring komen zodra hij volledige bevestiging heeft wat er precies gebeurt in Libië. Hij is op vakantie op Martha's Vineyard en wordt voortdurend op de hoogte gehouden.
Dan moet je ook niet gek opkijken als mensen reageren op jou.quote:
Dat deden ze ook in Iran na de CIA coup tegen de democratisch gekozen regering daar. Gek genoeg was de lokale bevolking het niet helemaal eens met een koning als grote baas dus kwamen de liberale personen in opstand. Islamieten grepen daarna hun kans en zie het resultaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo zouden de Irakezen of Afghanen slaaf zijn? Zodra zij zichzelf een beetje kunnen redden, rotten de VS en kornuiten daar op en houden ze hoogstens een oogje in het zeil?
Bomaanslagen in Irak zijn nieuw. Deze had je vroeger niet, terwijl de olie er altijd geweest is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aanslagen dan. Of zijn die bomaanslagen ook in scene gezet?
Dat dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gek opkijken als mensen reageren op jou.
En je bent echt George Carlin onwaardig.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:18 schreef Re het volgende:
[..]
Prima, maar je blijft een zure uitstraling hebben
Dat was mijn vraag niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bomaanslagen in Irak zijn nieuw. Deze had je vroeger niet, terwijl de olie er altijd geweest is.
Het leek mij een duidelijke "nee".quote:
Dat doe ik toch ook niet? Niet zomaar iets in andermans schoenen schuiven omdat het niet gaat zoals je graag wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gek opkijken als mensen reageren op jou.
Ga Carlin eens kijken. Je weet niet wat je zegt.quote:En je bent echt George Carlin onwaardig.
Ligt aan jou. Hier is het gewoon goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Bij UPC wordt AJE met rare beeldverhouding uitgezonden. geen 4:3 maar ook geen 16:9
is dat bij Ziggo/Caiway (etc...) ook zo?
Oké.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het leek mij een duidelijke "nee".
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Maar goed, jij bent in je nopjes met deze "overwinning" en vind een andere kijk op de zaak niet wenselijk. Kan dan maar 1 ding zeggen: boo-hoo
ligt niet aan mij, ik heb toch echt 2 balkjes boven/onder...quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Hier is het gewoon goed.
Genoteerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Re het volgende:
[..]ik ben helemaal niet in mijn nopjes knul, maar je 100% stelligheid maakt je gewoon een zuur persoon
50/50 right? Domme logica.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Je mag gerust een andere visie op de gebeurtenissen hebben 3-voud, maar om er van uit te gaan dat deze nadelig zullen zijn heeft geen nut; het kan namelijk twee kanten op.
Zou kunnen, maar doet het nooit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Je mag gerust een andere visie op de gebeurtenissen hebben 3-voud, maar om er van uit te gaan dat deze nadelig zullen zijn heeft geen nut; het kan namelijk twee kanten op.
Ligt wel aan jou aangezien het hier goed uitgezonden wordt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ligt niet aan mij, ik heb toch echt 2 balkjes boven/onder...
Ik ben best pro-VS (en Irakees) maar sommige dingen waaronder olie en de verdeling daarvan ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké.
Verder ben ik niet persé pro-VS ofzo hoor, maar ik zie wel dingen waar ik het mee eens ben
Ik blijf erg benieuwd naar je mening over de gebeurtenissen in Tunesie en Egypte eerder dit jaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar doet het nooit.
In dit geval geven de behaalde resultaten in het verleden de grootste waarschijnlijkheid voor de toekomst.
screen? anders ga ik melding maken. woon in gebied zuid-hollandquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt wel aan jou aangezien ik ook UPC heb en het hier goed uitgezonden wordt.
Het kan goed uitpakken.quote:
Precies, nog steeds beter dan Saddam denk ik. Maar er zijn wel paar dingen goed mis.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben best pro-VS (en Irakees) maar sommige dingen waaronder olie en de verdeling daarvan ben ik het niet mee eens.
Absoluut waar. Grote kans dat het een bende wordt met al die stammen maar zoals een meisje uit Lybie zei over de telefoon tegen CNN eerder deze avond, nu mogen ze wel zeggen wat ze denken en dat lijkt voor ons zo gewoon maar is voor hun al een droom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Zeker weet ik wel wat ik zeg.Ik heb hier genoeg van hem staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet? Niet zomaar iets in andermans schoenen schuiven omdat het niet gaat zoals je graag wilt.
[..]
Ga Carlin eens kijken. Je weet niet wat je zegt.
Geen zin, maar Amsterdam hier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
screen? anders ga ik melding maken. woon in gebied zuid-holland
Oh zo. Ach, dat komt omdat je mijn standpunt nu even niet leuk vind. Jouw fout is dan direct mijn hele persoon erop te beoordelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeker weet ik wel wat ik zeg.Ik heb hier genoeg van hem staan.
George Carlin heb ik respect voor, en het veel met hem eens, maar niet met jou.
Dan doe je dat toch! Er is wel een nationale overgangsraad die de touwtjes steeds steviger in handen lijkt te hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
Wat houd mij tegen om het vliegtuig auto te nemen met een paar vrienden en even Koning Flepke te worden? Of president, of Dictator?
Qua vrijheden is het er nu veel beter in Irak inderdaad. Toch zie ik veel dingen van Saddam liever terug in Irak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies, nog steeds beter dan Saddam denk ik. Maar er zijn wel paar dingen goed mis.
Je kunt dat doen maar ik denk dat niemand je gaat erkennen als koning Flepkequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
Wat houd mij tegen om het vliegtuig auto te nemen met een paar vrienden en even Koning Flepke te worden? Of president, of Dictator?
Het zou wel een bazenactie zijn. Dat zonder twijfel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je kunt dat doen maar ik denk dat niemand je gaat erkennen als koning Flepke
Mooi dat je nu precies het zelfde doet richting mij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh zo. Ach, dat komt omdat je mijn standpunt nu even niet leuk vind. Jouw fout is dan direct mijn hele persoon erop te beoordelen.
Sja, zo zijn veel mensen helaas.
Wat dan precies?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Qua vrijheden is het er nu veel beter in Irak inderdaad. Toch zie ik veel dingen van Saddam liever terug in Irak.
Als je een steen de lucht in gooit kan je hem het zonestelsel uit gooien of hij valt weer terug naar de aarde. In grote lijnen heb je dus twee uitkomsten. Een van de twee is waarschijnlijker. Na een revolutie is een grote tering bende de meest waarschijnlijke uitkomst. Van de Franse tot aan de Russische tot aan 99% van de koloniën. Het werd een tiefusbende.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het kan goed uitpakken.
Het kan slecht uitpakken.
In grote lijnen, soort van.
Wat? Raar opkijken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi dat je nu precies het zelfde doet richting mij.
Misschien wel, maar het mooiste gebouw is ook vanaf de grond opgebouwd. Zoiets kost tijd en moeite. Zo zal het ook met Libië gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je een steen de lucht in gooit kan je hem het zonestelsel uit gooien of hij valt weer terug naar de aarde. In grote lijnen heb je dus twee uitkomsten. Een van de twee is waarschijnlijker. Na een revolutie is een grote tering bende de meest waarschijnlijke uitkomst. Van de Franse tot aan de Russische tot aan 99% van de koloniën. Het werd een tiefusbende.
Maar daarna werd het beter.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je een steen de lucht in gooit kan je hem het zonestelsel uit gooien of hij valt weer terug naar de aarde. In grote lijnen heb je dus twee uitkomsten. Een van de twee is waarschijnlijker. Na een revolutie is een grote tering bende de meest waarschijnlijke uitkomst. Van de Franse tot aan de Russische tot aan 99% van de koloniën. Het werd een tiefusbende.
Er zijn net 2 revoluties geweest in buurlanden. Ik denk dat je het daarmee beter kan vergelijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Meh, naar Sealand stuurde de britten ook amper anderhalve militair.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je kunt dat doen maar ik denk dat niemand je gaat erkennen als koning Flepke
Verbaal win ik het wel van die rif apen, morgen eventueel mankrachten samenstellenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou wel een bazenactie zijn. Dat zonder twijfel.
Klopt, maar er zijn alsnog dus twee wegen (ook al is het (zeer) onwaarschijnlijk)? In dat geval is het dus niet uit te sluiten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tunesië heeft het geluk klein en olie-arm te zijn waardoor er minder mensen in geïnteresseerd zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zijn net 2 revoluties geweest in buurlanden. Ik denk dat je het daarmee beter kan vergelijken.
De gevolgen daarvan zijn nog in volle gang. Of het er allemaal beter op wordt als voorheen is nog steeds afwachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Er zijn net 2 revoluties geweest in buurlanden. Ik denk dat je het daarmee beter kan vergelijken.
Ik had ooit een klasgenoot die "minister van vreemdelingenvernietiging" wou worden. Misschien leuk voor jouw heerschappij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meh, naar Sealand stuurde de britten ook amper anderhalve militair.
[..]
Verbaal win ik het wel van die rif apen, morgen eventueel mankrachten samenstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |