Hoezo dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef JR-Style het volgende:
haha ja probleem is dat de ortho daar niet aan wil met mij
Onzin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef JR-Style het volgende:
nou omdat ze vinden dat ik niet goed poets ofzo en dat ik niet goede mentaliteit heb om om te gaan met een beugel
Dit idd.quote:
Kunstgebitquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef JR-Style het volgende:
oohja ik moet ook nog 4 kiezen dan laten trekken gaat me te ver eigenlijk. zijn best andere mogelijkheden toch?
Zo erg is het niet maarja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef JR-Style het volgende:
oohja ik moet ook nog 4 kiezen dan laten trekken gaat me te ver eigenlijk. zijn best andere mogelijkheden toch?
Ja dan is dat denk ik erger dan je uiterlijk, alhoewel een verzorgd uiterlijk zeker bijdraagt aan je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef JR-Style het volgende:
nee ik ben ook best wel sociaal-gestoord weinig vrienden en geen goed contact met dames. meestal eindigt het dat die dames mij haten. ja ik vat het niet meer
Da's makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:23 schreef Navida het volgende:
Gewoon je zelf blijven, en niet verlegen zijn. dames vinden het leuk als je een praatje maakt met ze
Dat kan je afleren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef JR-Style het volgende:
ik ga meestal totale onzin zeggen tegen vrouwen waardoor ze me daarna niet mogen . en mezelf blijven helpt daarbij dus niet echt, want dat ben ik en tot op heden vond geen enkel meisje dat leuk.
Tja het ligt er inderdaad een beetje hoe je in elkaar zit. Of je een beetje een vlotte babbel hebt enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's makkelijker gezegd dan gedaan.
Duidelijk dat dat bij de TS niet is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:28 schreef Navida het volgende:
[..]
Tja het ligt er inderdaad een beetje hoe je in elkaar zit. Of je een beetje een vlotte babbel hebt enzo.
Nee idd, maar daar gaat het niet over.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:31 schreef thavinca het volgende:
Eigenlijk mag ik dan met me 1,77 niet klagen als 14 jarige ....
het was een aanvulling op me post die voledig genegeerd wordt maaja laat maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee idd, maar daar gaat het niet over.
Ja omdat de tips die hier worden gegeven ook jou op van toepassing kunnen zijn dus waarom apart op jou reageren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:33 schreef thavinca het volgende:
[..]
het was een aanvulling op me post die voledig genegeerd wordt maaja laat maar
Als je vertikt wat aan je uiterlijk te veranderen (ortho, kleding) dan komen we ook niet verder nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef JR-Style het volgende:
ik kan best een vlotte babbel hebben, maar het is dan echt totale onzin wat ik zeg. en vrouwen kijken toch op het eerste gezicht naar het uiterlijk waardoor ik al weer buiten de boot val.
Dus dan zeg je al dat je uiterlijk niet zo'n groot probleem is behalve je tanden? Een ortho staat juist te popelen je in behandeling te nemen dus geloof er niet veel van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:38 schreef JR-Style het volgende:
nou ik doe wel wat aan mn uiterlijk. met mijn kleding is denk ik niet zoveel mis en met kapsel ook niet. alleen mn tandjes zijn een probleem maar die ortho wil dus niet geven. en ik ben dus niet sociaal genoeg
Nee dat doe je idd niet 1,2,3 als ze zo langsloopt. Dacht dat je meer doelde op dingen als uitgaan enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef JR-Style het volgende:
ik kan dan niet tegen zo'n meisje praten hoor zomaar, ik loop er langs en bestudeer haar lichaam en loop dan weer verder met me te bedenken wat een mooi grietje dat toch was. zoiets heb ik dan weer
Wesley Sneijder heeft ook een lekker ding gescoord toch? Je moet stoppen met pessimistisch denken. Denk dat je daar moet beginnen en daarna door misschien een sport ofzo aan je zelfvertrouwen werken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:00 schreef JR-Style het volgende:
het probleem is meer het sociale dat ik niet de dames in het goede straatje krijg. en ook dat ik klein ben, waar de dames al helemaal niet van houden.
Je hebt een date.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef zikobezem het volgende:
ik heb ook een probleem mijn 2e naam is jerra maar ik ben bijna 18 net als jou en ik weet helemaal geen gespreksonderwerpen ik heb een lijstje thuis gemaakt voor als ik binnekort hopelijk met date heb met michelle en op welk moment moet ik popcorn halen ???
ja en wesley sneijder heeft geld, anders had hij natuurlijk nooit yolanthe gehad als hij een loodgieter wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:31 schreef daftme het volgende:
[..]
Wesley Sneijder heeft ook een lekker ding gescoord toch? Je moet stoppen met pessimistisch denken. Denk dat je daar moet beginnen en daarna door misschien een sport ofzo aan je zelfvertrouwen werken.
Wel een 1 bak. Maar voor twee personen. Anders is die zo leeg en mag je weer een nieuwe halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:01 schreef zikobezem het volgende:
geen dank knul maar waarom niet 1 bak om te delen ?
ja dan kan je ook haar hand aanraken als je tegelijk iets wil pakken wat dan zorgt voor het intieme samen zijn tog?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:01 schreef zikobezem het volgende:
geen dank knul maar waarom niet 1 bak om te delen ?
Het is een eerste date. Niet te klef of ze hoeft je niet meer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:03 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ja dan kan je ook haar hand aanraken als je tegelijk iets wil pakken wat dan zorgt voor het intieme samen zijn tog?
ja dat willen we natuurlijk allemaal wel he, moet ik wel een gebruiksaanwijzing hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:05 schreef zikobezem het volgende:
wat een gedoe allemaal ik ga liever met me hand dat broekje in
Tot ziens Jerra. Je bent hier niet meer welkom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:05 schreef zikobezem het volgende:
wat een gedoe allemaal ik ga liever met me hand dat broekje in
Hoelang ga je al met dit meisje om?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:05 schreef JR-Style het volgende:
ach die dames hoeven tog niet. maar ik weet ook niet hoe ik het gesprek gaande moet houden, dus moet ik dan spiekbriefje maken met gespreksonderwerpen?
ik heb al 3 weken contact met dat meisje en telkens als ik gesprek begin op msn zeg ik hoiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Hoelang ga je al met dit meisje om?
Wat lukt nu niet dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ik heb al 3 weken contact met dat meisje en telkens als ik gesprek begin op msn zeg ik hoien als ik wegga zeg ik doei
dat is tog wel goed in het gesprek he?
dat ze kortaf antwoord geeft en heel lang duurt voor ze antwoord geeft en dat ik nooit met haar in echt praatquote:
Jij bent echt dom. Als je de volgende keer wilt dat we iemands hyves onder gaan spammen zonder dat we door hebben dat jij het niet bent. Zeg niet dat je bijna 18 bent als er op die gene zijn hyves 16 staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:09 schreef zikobezem het volgende:
als jullie me kunnen helpen wil je dan asjeblieft een krabbeltje naar me hyves sturen met de juiste informatie http://jesse-lunit.hyves.nl/ alsvast bedankt
Dan moet jij ervoor zorgen dat ze geen kort antwoord kan geven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:14 schreef JR-Style het volgende:
[..]
dat ze kortaf antwoord geeft en heel lang duurt voor ze antwoord geeft en dat ik nooit met haar in echt praat
Voordat ik doorga.... Jij had helemaal geen date? Dat was die andere dude die nu net weg is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:23 schreef JR-Style het volgende:
mijn interesses zijn voetbal en slapen, en de meeste vrouwen houden niet van voetbal en met slapen kan je niet veel over lullen
ik zeg tog ook nergens dat ik een date heb.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Voordat ik doorga.... Jij had helemaal geen date? Dat was die andere dude die nu net weg is.
Leg uit.
Oh nee dat klopt, mijn fout. Maar je zit hier wel leuk te vertellen over een meisje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ik zeg tog ook nergens dat ik een date heb.
ja een heleboel meisjes die ik leuk vind , maar die niet haalbaar zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Oh nee dat klopt, mijn fout. Maar je zit hier wel leuk te vertellen over een meisje?
Je hebt dus al een meisje dat je leuk vindt?
Nee. Ze wil niet alleen met jou.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef zikobezem het volgende:
ja ze heet michelle ik vind haar wel leuk maar het probleem is dat we voor vrijdag een bois date hadden maar ze zei ineens dat het leuker is met nog meer mensen erbij , wilt ze dan wel of niet alleen met mij ?
Zijn ze toevallig allemaal lesbisch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ja een heleboel meisjes die ik leuk vind , maar die niet haalbaar zijn
Als zij daar een probleem van maakt, misschien wel. En nee, de afstand zal het hem waarschijnlijk niet doen. Zie het positief: het is geen volledige afwijzing. ^^quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef zikobezem het volgende:
hmm dat is wel minder zeg, zou het komen omdat ik vaak blow ? en ik woon in landsmeer en zij woont in purmerend is niet heel ver van elkaar vandaan maar daar ligt het niet aan tog ?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef TheFlyingDutchmen het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik kan je wel een paar tips geven..
- Als je je sociaal wilt verbeteren, moet je je zo min mogelijk op jezelf richten maar op die ander.
- Zeg zo veel mogelijk ja, of zo weinig mogelijk nee. Bedenk geen redenen voor jezelf om bijvoorbeeld niet mee te gaan.
- Probeer happy over te komen, mensen hebben niet alleen maar behoefte aan zelfverzekerde personen want ook onzekere personen kunnen heel gezellig zijn, als ze maar happy zijn.
- Ga niet op zoek naar een vriendin, alleen wanneer je je kans voorbij ziet komen, met beide handen erop af gaan. Je hebt niks te verliezen.
Suc6!
Hij wilt gelijk met zijn hand der broekje in dus Michelle heeft gelijk. Ik vraag me af waarom ze überhaupt nog wel gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:35 schreef Atemno het volgende:
[..]
Als zij daar een probleem van maakt, misschien wel. En nee, de afstand zal het hem waarschijnlijk niet doen. Zie het positief: het is geen volledige afwijzing. ^^
Kan ook dat ze bang is, onzeker etc.
Je kan na de film haar mee naar jou huis nemen? En nee natuurlijk niet meteen voor de seks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef zikobezem het volgende:
gast jonge ik weet zelf ook wel dat je dat niet doet op een 1e date , dat weet je van te voren tog ook wel maar de rest lukt niet echt
Nee. Ze is geen Godin. Dus behandel haar ook niet zo want dat wil ze NIET.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:40 schreef JR-Style het volgende:
oohja moet je een cadeautje meenemen op je eerste date? een doos bonbons, een fles wijn of bos bloemen ofzo ?
Je gaat trollen in je eigen serieuze probleem? En dan iemand zijn hyves neerzetten zodat hij gespammed wordt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef zikobezem het volgende:
gast jonge ik weet zelf ook wel dat je dat niet doet op een 1e date , dat weet je van te voren tog ook wel maar de rest lukt niet echt
Ze mag wat mij betreft ook haar eigen kaartje en drinken betalen maargoed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef zikobezem het volgende:
alleen kaartje betalen tog en eten en drinken ?
Jij snapt hem! =) Had jij nou ook een date of niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef JR-Style het volgende:
ja ze hoeven dus niks cadeau te krijgen
nee ik heb geen date omdat de dames mij niet hoevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef Atemno het volgende:
[..]
Jij snapt hem! =) Had jij nou ook een date of niet?
Wat als je het zelf moest gaan bedenken? Wat had jouw aanpak geweest?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef zikobezem het volgende:
atemmo leg is uit wat jou aanpak is ?
Ga is naar de discotheek en maak een leuk praatje met een meisje. Maak het niet te lang.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef JR-Style het volgende:
[..]
nee ik heb geen date omdat de dames mij niet hoeven
Je steelt mijn woorden. ;p 100% mee eens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:55 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Ga is naar de discotheek en maak een leuk praatje met een meisje. Maak het niet te lang.
Laat ook niet zien dat je zenuwachtig bent of wat dan ook. Als dit goed loopt krijg je denk wel een pump up in je zelfvertrouwen.
In mijn ogen een prima aanpak. Als alles goed klikt kan je op een eerste date ook wel zoenen. Gaat makkelijker tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:54 schreef zikobezem het volgende:
uhm vragen of ze zin heeft om iets leuks te doen en dan bijv bios ,dan betaal ik haar kaartje en eten en drinken en dan later nog een keer afspreken en mischien proberen te zoenen
Je moet het aanvoelen wanneer je iets kan gaan zeggen. Meestal begin ik over de situatie om de persoon heen, als je het maar "klein" houdt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef JR-Style het volgende:
ja dat is makkelijker gezegd als gedaan, ik vind het veel te druk daar in zo'n discotheek ik houd het echt niet uit daar. en praatje maken kan ik ook niet echt, ik weet niet echt vrouwvriendelijke onderwerpen
nee ik vat het niet helemaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:57 schreef Atemno het volgende:
[..]
Je moet het aanvoelen wanneer je iets kan gaan zeggen. Meestal begin ik over de situatie om de persoon heen, als je het maar "klein" houdt.
Hoop dat je me begrijpt.
Gewoon makkelijk houden.quote:
Hoe zie jij het voor je dan om in contact te komen met vrouwen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef JR-Style het volgende:
nou daar ga ik nooit naar binnen als het daar te druk is met allemaal mensen en met harde muziek enzo doe je mij ook geen plezier ,dus daar houd het al op he
ja maar drukte is niks voor mij en ik ben ook niet zo'n zuipertjequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef zikobezem het volgende:
moet je een keertje proberen en als het niks is kan je alsnog weg en zuipen dan merk je het minder denk ik
gewoon via internet of msn contact, dan afspreken voor date en dan zie ik welquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hoe zie jij het voor je dan om in contact te komen met vrouwen?
Laten we daar eens mee beginnen.
Niet via MSN ofzo. Er is vast wel een café in de buurt. Daar is het rustig en zitten waarschijnlijk meer types die jij wel ziet zitten en zij jou misschien ook wel. Kijk dat eerst is even aan. Zorg wel dat je met iemand gaat want als je daar alleen heen gaat staat dat zo stom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ja maar drukte is niks voor mij en ik ben ook niet zo'n zuipertje
[..]
gewoon via internet of msn contact, dan afspreken voor date en dan zie ik wel
probleem is dat ik in een grafdorp woon waar niet zoveel café's zijn en ik de meeste van die vrouwtjes al ken en daar niet iets mee moet hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:08 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Niet via MSN ofzo. Er is vast wel een café in de buurt. Daar is het rustig en zitten waarschijnlijk meer types die jij wel ziet zitten en zij jou misschien ook wel. Kijk dat eerst is even aan. Zorg wel dat je met iemand gaat want als je daar alleen heen gaat staat dat zo stom.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef JR-Style het volgende:
[..]
probleem is dat ik in een grafdorp woon waar niet zoveel café's zijn en ik de meeste van die vrouwtjes al ken en daar niet iets mee moet hebben
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef Chankler het volgende:
Je zit toch op school of wat? Pik een leuke uit, en ga vervolgens over via internet als je het in het echt niet durft.
Als je iemand wilt die dat kent... succesquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef JR-Style het volgende:
makkelijker gezegd dan gedaan, ik kijk wel rond op school ( natuurlijk ) maar er zijn daar geen leuke, HAALBARE vrouwtjes voor mij. meestal alleen domme kippetjes enzo die nog niet weten wat zedendeliquenten zijn
nee dat van domme kippetjes zijn maar paar personen. En het feit is dat niemand me hoeft waar ik ook interesse in heb.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef Chankler het volgende:
Omdat je zegt dat er alleen maar domme kippetjes zijn en iedereen tegen je is.
ja ik heb wel eens geprobeerd met meisje die ik nu niet echt hoef. Maar die moest mij dus niet, want ik had date gevraagd en zij wou niet. en ik denk niet dat het lukt met de minder leuke meisjes omdat je daar toch minder moeite voor doet omdat je eigenlijk niet perse wil met dat meisjequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef DorperTed het volgende:
Je bekijkt het verkeerd, je grootste probleem is gewoon dat je te kieskeurig bent. In je gedachten cijfer je de lelijke meisjes weg en ben je heel zielig omdat je niemand kan krijgen. In de realiteit is dat natuurlijk gewoon onzin. Mijn tip is om eerst ervaring op te doen met de mokkels die jij dus niet ziet zitten. Je kweekt zelfvertrouwen en je krijgt ervaring. Als je echt in staat bent om die leuke meisjes(in jou ogen) te versieren, dan gebeurt het vanzelf wel. Tot die tijd moet je gewoon ervaring opdoen.
ja maar voor iedereen is "leuk" anders hèquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef Chankler het volgende:
Sowieso zijn interesses enzo echt overschat vind ik. Het is echt niet interessant voor een meisje wat voor hobbies die ander heeft volgensmij, tenzij het echt heel geeky ofzo is. Maar, het gaat er vooral om dat ze zich prettig bij jou voelt en dat jullie het leuk hebben samen. Wees gewoon een leuk persoon.
ik accepteer anderen wel hoe ze zijn hoor. maar dat type moet ook bij mij passen, en zo'n meisje ben ik nog niet tegengekomen. en ik ben natuurlijk liever mezelf hè.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Chankler het volgende:
Ja, dus wat wil jij zijn? Voordoen als iemand anders en hun nadoen, of jezelf zijn en iemand vinden die jou pas echt waardeert wie je bent. Maar dan moet je anderen ook accepteren wie ze zijn.
Dus in het begin deed je je anders voor dan je werkelijk bent? Dat heet acteren, en daar zuig ik in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:47 schreef daftme het volgende:
Jezelf zijn doe je maar verderop in de relatie. Dan kan dat. Als ik mezelf zou zijn geweest op mijn eerste date was er geen tweede gekomen. Inmiddels lang samen en kan lekker mezelf zijn. En zij gelukkig ook.
Als je er zo bijloopt en dat uitstraalt, dan heb je inderdaad gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:08 schreef JR-Style het volgende:
ik ga sowieso mezelf zijn, want iemand anders kan ik toch niet acterenmaarja ik denk niet dat de dames iets in mij zien
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:04 schreef vstyle het volgende:
Makkelijk tog?
Al je lelijk bent zoek je en lelijke vriendin ^^
maar ik denk niet dat ik er zo bijloop, eigenlijk vind iedereen me een perver, maar of dat nou goed voor mijn uitstraling isquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:23 schreef Atemno het volgende:
[..]
Als je er zo bijloopt en dat uitstraalt, dan heb je inderdaad gelijk.
Dan weet je de reden toch al?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef JR-Style het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat ik er zo bijloop, eigenlijk vind iedereen me een perver
ja dat die mensen een totaal verkeerd beeld van me hebben jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan weet je de reden toch al?
Ik ben serieus hoorquote:
dus je acteert beter dan je denktquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ja dat die mensen een totaal verkeerd beeld van me hebben ja
Er zal vast wel een reden voor zijn dat ze je een perv vinden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:47 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ja dat die mensen een totaal verkeerd beeld van me hebben ja
ooh er is wel een reden, omdat ik wel eens tegen een meisje heb gezegd via whatsapp dat ze spuitende schaamlippen had. maar dat was puur voor de rel en omdat ik me verveeldequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er zal vast wel een reden voor zijn dat ze je een perv vinden?
Dus omdat je dat ooit zei tegen een meisje(wel heel random mja, als je dat doet vraag je er gewoon om) weten de rest van de vrouwen het?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef JR-Style het volgende:
[..]
ooh er is wel een reden, omdat ik wel eens tegen een meisje heb gezegd via whatsapp dat ze spuitende schaamlippen had. maar dat was puur voor de rel en omdat ik me verveelde
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat je dat ooit zei tegen een meisje(wel heel random mja, als je dat doet vraag je er gewoon om) weten de rest van de vrouwen het?
maar kleding is niet mijn probleem hoor denk ik. ik vind mijn kleren zelf wel chill. maar het probleem is meer dat ik een kleine opdonder ben, met een kutgebit en dat ik hem space bij de vrouwtjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef Chankler het volgende:
Dat dacht ik vroeger ook, kleding boeit niet. Maar wel degelijk hoor, als je gewoon iets koopt wat je mooi vindt, durf je jezelf daarvoor uit te komen en te laten zien aan de wereld, hey kijk ik draag shirt bijvoorbeeld. Het zijn allemaal kleine dingen die je zelfverzekerder maken.
Jij hebt tenminste een date.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef zikobezem het volgende:
ik heb ook een probleem ik heb dus bijna een date maar ook een puistenplaag weet iemand wat ik daar het best tegen kan doen ?
Verzorg je je huid wel goed?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef zikobezem het volgende:
ja maar vorige keer had ze afgezegd en nu denk ik dat ookmaar wat moet ik dan tegen die puistenplaag doen
Het zijn jeugdpuistjes neem ik aan? Die zijn wel moeilijk te voorkomen denk ik. Misschien de apotheek proberen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef zikobezem het volgende:
ja vet goed maar die puisten blijven de hele tijd , is er geeen goed spul wat dat kan verminderen ?
Ik heb die 4 kiezen ook moeten trekken, pain is temporary, glory is eternal....quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef JR-Style het volgende:
Dat is echt een drogreden. Bij de kruidvat is ook genoeg goed spul te vinden. En let op je eten. Een week geen vettigheid doet wonderen. =)quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:35 schreef zikobezem het volgende:
ja die apotheek is het probleem daar werken van die chineze vrouwen en die verstaan je nooit , rare service is dat maar zou mooi zijn als ik iets inde winkel kan kopen en dat het dan verminderd
Word homosexueel, die doen alles en geven niet om je uiterlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef JR-Style het volgende:
nee ik ben ook best wel sociaal-gestoord weinig vrienden en geen goed contact met dames. meestal eindigt het dat die dames mij haten. ja ik vat het niet meer
nou daar probeer ik het al te zoeken maar die geilen niet op mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef geldwolf het volgende:
jongen,geloof me, het komt allemaal wel goed..
ga over op iets jongere meisjes (15-17) die geilen op oudere jongens
ik zou wel berlusconi 2 willen worden hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef zikobezem het volgende:
nou word berlusconi 2 op je 70e met meisjes van 17 mischien zie je er dan uit als een 50 jarige ipv 70
Dit dus. Het enige wat jij in dit topic doet is zeiken. Vind je dat je een kutleven heb? Doe er dan wat aan. Je zit hier alleen maar excuses te verzinnen, en naar goed advies luister je niet. Zoals ik het hier lees WIL je gewoon niet veranderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef dakraam het volgende:
Begin maar eens met het veranderen van die instelling dat je te klein en lelijk bent. Ga jezelf beter verzorgen want als de tandarts zegt dat hij/zij je niet eens wil omdat je tanden te goor zijn dan klopt dat. Dus beter poetsen, koop kleding en geurtjes waar je jezelf zelfverzekerd door voelt. Praat normaal met meisjes dus zeg niet dat ze spuitende schaamlippen heeft. () En nogmaals gedraag je niet als een loser en wees dus niet zo pessimistisch. En oefening baart kunst.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit dus. Het enige wat jij in dit topic doet is zeiken. Vind je dat je een kutleven heb? Doe er dan wat aan. Je zit hier alleen maar excuses te verzinnen, en naar goed advies luister je niet. Zoals ik het hier lees WIL je gewoon niet veranderen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit dus. Het enige wat jij in dit topic doet is zeiken. Vind je dat je een kutleven heb? Doe er dan wat aan. Je zit hier alleen maar excuses te verzinnen, en naar goed advies luister je niet. Zoals ik het hier lees WIL je gewoon niet veranderen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef DutchSpike het volgende:
Koop een dikke Audi of Mercedes en drop die harde muziek, beetje cruisen in de stad. Of ga naar een discotheek.
quote:
Ja dus dat..quote:Op zondag 30 september 2012 18:02 schreef Mirjam het volgende:
Ja, hoi.
Mooie kleren en geurtjes draag je in dit geval niet voor jezelf, maar voor de ander.
Lillek gebit? Laat het fixen, je bent nog jong.
Noem dames nooit 'vrouwtjes'.
Doe dat Whatsapp-geintje nooit meer.Dan kom je al een heel eind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |