Ja en met Ab natuurlijk. Dikke homies jewaights.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens bieren met JPB?
Ben je de spinndocter nu al vergeten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja en met Ab natuurlijk. Dikke homies jewaights.
Jack?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je de spinndocter nu al vergeten?
Natuurlijk, of sluit je die buiten? En Tijs is er natuurlijk ook , toch? OF is dat zo;n haker?quote:
Met Tijs is mijn relatie niet louter platoons. Jack heeft mij teleurgesteld. Ik wens dan ook geen contact meer te hebben met mensen van zijn moreel statuur.quote:
Mag ik een keer met jullie bieren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Met Tijs is mijn relatie niet louter platoons. Jack heeft mij teleurgesteld. Ik wens dan ook geen contact meer te hebben met mensen van zijn moreel statuur.
Het gebeurt zelden dat wij bier drinken, maar ik denk dat we nog wel een gaatje vrij hebben. Zaterdag zijn we weer in Café de Zedenmeester te Ede.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mag ik een keer met jullie bieren?
Jonge, JPB leeft op bier en koffie. Als Famke ook komt dan wordt er ook nog flink gepaft en wijn gedronken. Hoe laat spreken we af?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Het gebeurt zelden dat wij bier drinken, maar ik denk dat we nog wel een gaatje vrij hebben. Zaterdag zijn we weer in Café de Zedenmeester te Ede.
Famke moet 'r muil houwe, de snol. Schikt 08:43?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jonge, JPB leeft op bier en koffie. Als Famke ook komt dan wordt er ook nog flink gepaft en wijn gedronken. Hoe laat spreken we af?
Ja ik vind haar ook een bitch. Beter gewoon mannen onder elkaar he! Al zou ik Albayrak stiekem wel doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Famke moet 'r muil houwe, de snol. Schikt 08:43?
Tijd voor nieuwe UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Miasan het volgende:
Wat staat er, een 2 of een Z? Ik snap de UI niet. Tot zover mijn kunstzinnig inzicht.
Ik heb 'em net een maand, bij mij is het altijd kerst.quote:
2quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Miasan het volgende:
Wat staat er, een 2 of een Z? Ik snap de UI niet. Tot zover mijn kunstzinnig inzicht.
Ik heb nog een van EK1988, maar goed die heb ik ook pas sinds kort....quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik heb 'em net een maand, bij mij is het altijd kerst.![]()
Leuke smiley.
brandweer UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn UI is inderdaad geniaal, de bedenkster/maakste rnog genialer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |