SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Leuk jaquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]Snap hem niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
De vorm mousepad is een 'de zon staat laag'-schaduw van het huisje waar je de muis in stoptquote:
waarom zou je je muis in het huisje stoppen? :$quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:06 schreef n8n het volgende:
[..]
De vorm mousepad is een 'de zon staat laag'-schaduw van het huisje waar je de muis in stopt
geen idee, heb niet eens een muisquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
waarom zou je je muis in het huisje stoppen? :$
Cool, zag het er een beetje ranzig uit?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Net "In Her Skin" gekeken, over een moord op een 15 jarig meisje, based on a true story. Op het laatst laten ze foto's zien van dat meisje dat dus in het echt is vermoord.
ik weet niet, lars von trier heeft het bij mij aardig verpest met die dogmarommel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
Deze film lijkt me leuk
Ja. Ik kan wel veel hebben maar het feit dat dit echt is gebeurd en dan ook zo'n foto van dat meisje er bijquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Cool, zag het er een beetje ranzig uit?
Heb je nog iets nieuws voor jezelf ontdektquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:28 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
Net terug van lowlands en m'n lichaam kan niet meerMaar het was het waard
hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog iets nieuws voor jezelf ontdekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |