Goeie TTquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vraagje aan de dames hier: stel nou dat jullie zo'n vent hier gewoon in NL tegen zouden komen en hij is gewoon NL-er, zouden jullie dan wild van hem worden?
Beetje een rare vraag, want ik ken deze meneer niet en qua uiterlijk is het sowieso mijn type niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vraagje aan de dames hier: stel nou dat jullie zo'n vent hier gewoon in NL tegen zouden komen en hij is gewoon NL-er, zouden jullie dan wild van hem worden?
Nee, alhoewel het met zo'n cowboyhoed op wel weer meevalt. Hij heeft wel een leuke lach. Maar ja, in NL zie je ze niet met een cowboyhoed op. Dus nee.quote:
Nee tis niet bepaald een lekker dingquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Arja juist daarom Rob een fantastiese man vindtquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
Je wilt beweren dat als iemand in het buitenland woont, hij al een pluspunt heeft?
Ik zou het juist een nadeel vinden.
Maar ook qua persoon van wat je nu gezien hebt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee tis niet bepaald een lekker ding
5,5 toen ze vlak voordat ze wegging de echo liet maken. Zo'n ding heet toch een echo? Sorry, ik weet hier niks vanaf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef DuchessX het volgende:
Hoeveel maanden is ze eigenlijk zwanger?
Stoer is ie op zich wel qua zijn doen en laten (en zijn (grote) handenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:47 schreef Blossom86 het volgende:
Ik vind hem wel leuk hoor, stoer, kordaat, bouwt een huis. Net een Fries.
Beetje koel, straalt niet echt iets vanaf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ook qua persoon van wat je nu gezien hebt?
Wie weet... dat gaat ze vast niet vertellenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat Arja juist daarom Rob een fantastiese man vindt
Keej thanksquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
5,5 toen ze vlak voordat ze wegging de echo liet maken. Zo'n ding heet toch een echo? Sorry, ik weet hier niks vanaf.
Zij is gewoon te lang.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Stoer is ie op zich wel qua zijn doen en laten (en zijn (grote) handen, ja daar heb ik dan een zwak voor). Maar kom op, het is best een klein kereltje
.
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:47 schreef Anne het volgende:
Pss, volgende keer even middels de "open nieuw deel" het topic openen, dan is ie namelijk meteen gekoppeld aan de reeks.
[..]
Ik zou het juist een nadeel vinden.
zij 26 en hij 42quote:
Ja, zij en hij hebben "het" niet. Dus eigenlijk passen ze wel goed bij elkaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, conclusie is dus dat de meeste NL vrouwen Rob niet bijzonder vinden.
Zij heeft wel een mooi gezicht, echt iets speciaals heeft ze niet echt. (voor het geval jullie ook mijn mening wilden weten)
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Toenstraks had ze zo'n leuk ensemble aan met zo'n zwart/rood jasje en rokje en laarzen en nu heeft ze een kilo hamsters aan.
Dus?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef DuchessX het volgende:
Behoorlijk verschil in leeftijd toch...
Ze kan er echt heel mooi uitzien, maar ik denk dat ze dat niet echt beseft. Ook toen in NL was ze gekleed als een burgertrutjequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Toenstraks had ze zo'n leuk ensemble aan met zo'n zwart/rood jasje en rokje en laarzen en nu heeft ze een kilo hamsters aan.
Dus ik vind dat een behoorlijk verschil in leeftijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus?
Bij mij en mijn vriend zit hetzelfde leeftijdsverschil.
Dacht altijd al dat je 42 wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus?
En dan bijt ie de baby in zn gezicht, en dan heeft de baby niet alleen meer een wijnvlek waarmee hij gepest wordt later maar ook een dik litteken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Heeeeeel handig, vlak voordat je een kind krijgt een jonge hond kopen. Arm beest krijgt straks geen aandacht meer. Of zie ik dat verkeerd?
Amaranta...!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan bijt ie de baby in zn gezicht, en dan heeft de baby niet alleen meer een wijnvlek waarmee hij gepest wordt later maar ook een dik litteken.
Oh ja, in de optiek van het kind is het inderdaad ook niet handig zo'n hond.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan bijt ie de baby in zn gezicht, en dan heeft de baby niet alleen meer een wijnvlek waarmee hij gepest wordt later maar ook een dik litteken.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef DuchessX het volgende:
Hij verbergt natuurlijk zijn kale koppie.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dacht altijd al dat je 42 was
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]! Ik ben 42, maar dan omgedraaid
. 24 dus.
quote:
Het is wel heel erg veel verschil hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus?
Is 't al zeker dat dat z'n zoon was? Ik dacht dat het 't kind van zijn zus is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
Hij heeft natuurlijk bij zn andere zoon nooit een luier verschoont.
Ik meen dat ik het ergens gelezen heb. Maar ik kan niet meer vinden waar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't al zeker dat dat z'n zoon was? Ik dacht dat het 't kind van zijn zus is.
Camouflagestift.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, hoe kom je van zo'n wijnvlek af?
quote:
Ja daar zou die hond toch bij helpen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, hoe kom je van zo'n wijnvlek af?
Leuk, maar die grap was vorig topic al gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
WIJNVLEK! Dus Arja heeft nog voor de geboorte haar kind verminkt?
Ohja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja daar zou die hond toch bij helpen?
Ik herken jou niet meer met je nieuwe ava.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja daar zou die hond toch bij helpen?
Maar toen was ik er nog nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk, maar die grap was vorig topic al gemaakt.
Die heb ik pas 8 maandenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik herken jou niet meer met je nieuwe ava.
Ik hoopte het al verkeerd te verstaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
O jee, "het was zijn droom en ik ben er in meegegaan"
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
O jee, "het was zijn droom en ik ben er in meegegaan"
Wel mooi uitzicht etc.quote:
meer is er daar ook nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen maar over het uitzicht...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Zij gaat zich straks te pletter vervelen vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |