Onze jongen kan ook rood worden, zit zowel bij mij als vriend in de familie. Ik ben het zelf, maar mijn vriend is heel donker, maar heeft een rode oma. De tijd zal het leren.
Even iets heel anders, hebben jullie ook zulke veeleisende ouders op foto/film/digitaal gebied? Ze vragen steeds om foto's, en ik kan maar geen goede manier vinden om die bij hen te krijgen. Ik heb WeTransfer geprobeerd, Picasa, maar ze kunnen er niet mee overweg, ze snappen niet hoe ze het kunnen opslaan. Ik heb nu zelf maar wat afdrukken voor ze gemaakt. Met video's gaat het ook al zo moeizaam, dan lukt het afspelen weer niet. Terwijl de hele wereld volgens mij weet hoe je een YouTubefilmpje kunt afspelen

Schoonmoeder heeft een Samsung Galaxy gekocht, omdat een vriend van haar, ook net opa, steeds allemaal foto's en filmpjes liet zien op zijn smartphone. Nu wil ze dus dat wij ervoor zorgen dat zijhet allemaal ook op d'r phone krijgt. Alleen, ze snapt de ballen van die telefoon dus we zullen haar erbij moeten blijven helpen. Zooo vermoeiend