abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101211010
Ik was ook echt brak toen ze ineens wel weer kwam. En toen ze wel weer doorsliep werd ik toch wakker om 03:00 en sliep dan niet meer.
pi_101211353
MP :D O+
ik heb ook een rooie geloof ik O+ jij een rood-blonde en ik een rood-bruine :D

Mijn dreutel zegt psies op t juiste moment dadag :')

:)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:41:28 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101211511
Hier ook een heeeeeeeel slechte nacht... max 2 uur geslapen over de hele nacht...pffff denk darmkrampjes. Gestart met ifancol inmiddels. Nu heeel moe, maar wel allemaal schoon, en al even met de duobuggy op stap geweest. Hoop wel stiekem op een middagdutje vandaag....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101211577
Maak het niet te ingewikkeld voor jezelf he BJ'ke :* pyjamadagjes en zulks zijn ook nu nog prima. Leg de lat echt niet te hoog voor jezelf.

Je nachten klinken helaas herkenbaar en ik hoop van harte dat de infacol doet wat ie moet doen.
:)
pi_101211834
:o mignonne! Wat gaat je kleine dreutel hard zeg. Jeetje!! O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101212048
Oh, zei ik dat hij sliep? :+ Meneer heeft geen zin meer!
Regent hier ook flink nu, onweer en alles!
pi_101212146
Ze gaat hard mignonne

Ik heb ook roodpigment in mijn haar op sommige foto's lijk het echt of ik een rode gloed in mijn haren heb. Ik ben tot mijn 9e echt blond geweest ik ben benieuwd welke haarkleur ean gaat krijgen. Er zit nl rood aan de kant van mijn vriend. Mijn schoonzus is echt rood.
pi_101212233
bliksem ingeslagen bij KDV van Evan Alle kinderen geëvacueerd, brandweer erbij....
ben benieuwd hoe hij het heeft ervaren.
tegenover m'n werk ook in de kerk.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:15:08 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101213263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:42 schreef mignonne het volgende:
Maak het niet te ingewikkeld voor jezelf he BJ'ke :* pyjamadagjes en zulks zijn ook nu nog prima. Leg de lat echt niet te hoog voor jezelf.
Af en toe een pyjamadag is nooit een drama, zeker niet met dit weer... :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101213998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef mignonne het volgende:

Ja rood is echt mooi! Maakt eigenlijk niet zo uit of het bruin of blond is :)
En wat gaat jou ukkie hard zeg!! Dat op handjes en voetjes doet Sarah ook maar dada en precies op het juiste moment, das echt stoer en het staat nog op film ook :)

BJ pyama dagen zijn soms echt noodzakelijk! Gewoon lekker! Stoer ben je wel na 2 uurtjes slaap er op uit met de buggy!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101214698
BJ, neem gewoon je rust nu. Het weer is er toch naar om lekker binnen te blijven.

cleany, dat is schrikken, maar ik denk niet dat hij er veel van meegekregen heeft.. Ik hoop toch niet dat dat bij ons zou gebeuren, aangezien onze opvang direct achter ons zit, en ik niet echt een fan van onweer ben.. ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:54:04 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101215466
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Af en toe een pyjamadag is nooit een drama, zeker niet met dit weer... :+
het begint hier nu pas te regenen en onweren.. dus wij zijn nog in de stralende zon op pad geweest. En niet ver hoor; blokje om, ff langs drogist en supermarkt en weer naar huis...
en het was niet alleen voor Evie hoor; ik moest er zelf ook ff uit; anders was ik helemaal ingestort...
nu beide meiden net 5 mins op bed; Evie stil; Liene moppert nog wat.. kijken of ik zo ook kan gaan liggen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:55:49 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101215569
en ik vind een pyamadag af en toe ook prima; maar vaak is dat sneller een drama hier... Evie moet dr energie soms echt ff kwijt; anders is het echt alleen dreinen/ miepen en alles neeeeeeeeeej *insert dramaqueenmoves*
Fijn dat het morgen weekend is en papa met Evie op pad kan dan...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:08:47 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101216222
zelfs wij hebben nog regelmatig pyamadagen .. dat is het voordeel als thuisblijfmoeder :+

en wat ik vandaag geluk met het weer zeg .. ik MOEST naar buiten ivm logopedie voor Jan, en ik ga weg, is het droog. kom bij logo aan, begint het te storten, ben daar klaar, is het weer droog, boodschappen doen en naar huis, kom thuis, begint het weer te druppen _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:24:47 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101216852
Het ziet er hier de hele dag al uit alsof het november is.... ik had vanmorgen bijna de neiging aan de warme chocomel te gaan :')
Om 08.30 onweer en de lampen in huis maar aangedaan omdat het te donker was :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101217693
Wauw mignonne, ze kan gewoon al zelf gaan zitten! :o Wat goed!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101217729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:17 schreef MamaPurk het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn er nog steeds ;) ik meost wat doen maar had mijn handen vol met kind ;)
Goeie foto!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101218996
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef mignonne het volgende:

Ghi, ze lijkt zo met die bewegingen echt stukken ouder dan Dottir. Die lult een hoop en verplaatst zich op magische, onnavolgbare wijze, maar op haar knieën komt ze echt niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101219464
Wow Mignonne, wat is ze snel! Die bewegingen maakt Anne pas sinds een paar weken! En dat 'dadag' is echt schattig O+

En ik las dat Sofie kan staan, goed hoor! En Mex los staan, super! Wat gaan jullie vlot. Mijn meisje trekt zich wel op haar knietjes, maar heeft echt beentjes van elastiek, dus daarop staan lukt nog niet.

BJ, klinkt heftig allemaal, ik hoop dat je een middagslaapje hebt gehad!

En rood haar is inderdaad cute. Anne heeft ook een rode gloed, geen idee van wie ze dat heeft! Maar ik denk dat ze gewoon blond gaat worden.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:50:03 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101230701
Onze jongen kan ook rood worden, zit zowel bij mij als vriend in de familie. Ik ben het zelf, maar mijn vriend is heel donker, maar heeft een rode oma. De tijd zal het leren.

Even iets heel anders, hebben jullie ook zulke veeleisende ouders op foto/film/digitaal gebied? Ze vragen steeds om foto's, en ik kan maar geen goede manier vinden om die bij hen te krijgen. Ik heb WeTransfer geprobeerd, Picasa, maar ze kunnen er niet mee overweg, ze snappen niet hoe ze het kunnen opslaan. Ik heb nu zelf maar wat afdrukken voor ze gemaakt. Met video's gaat het ook al zo moeizaam, dan lukt het afspelen weer niet. Terwijl de hele wereld volgens mij weet hoe je een YouTubefilmpje kunt afspelen :'( Schoonmoeder heeft een Samsung Galaxy gekocht, omdat een vriend van haar, ook net opa, steeds allemaal foto's en filmpjes liet zien op zijn smartphone. Nu wil ze dus dat wij ervoor zorgen dat zijhet allemaal ook op d'r phone krijgt. Alleen, ze snapt de ballen van die telefoon dus we zullen haar erbij moeten blijven helpen. Zooo vermoeiend :D
pi_101231260
Dropbox!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:05:43 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101231434
m'n schoonvader kijkt af en toe op mijn camera en vaak op mijn pc. nu hij een dvd speler heeft die ook foto-cd's kan afspelen, ga ik maar eens een dvd-tje branden voor hem ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101231897
Ik mms elke dag een fotootje naar mn moeder, tante en Oma. En filmpjes die zet ik soms over via bluetooth als ik bij ze ben :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:17:26 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101231987
Dropbox is geweldig, i love it, maar is voor mijn (schoon)ouders hogere wiskunde. Het begint al bij het feit dat je eerst zelf een account moet hebben. Ach, ik ga wel weer een keer langs om het uit te leggen. Sowieso ben ik tijdens elk bezoek wel even met de pc bezig. Dan is de harddisk weer vol, dan loopt de browser weer vast, en dan staat er 'opeens' weer allerlei vreemde shit op...Ze snappen de werking van een computer gewoon niet, en dan kun je blijven opdraven. Oke, wayyy offtopic, maar moet mijn frustratie even kwijt :P
pi_101233049
Hyves nemen en daar alles op zetten. Geen gezeur meer ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')