haha daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:34 schreef coban het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hij kan de bedenker van Lekke Lucas onmogelijk vervangen.
Woon je in Marokko?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten, ik kom alleen maar Fatima's en Mohammeds tegen hiero
Ik ben vereerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef detandenfee het volgende:
[..]
kijk de grootste voorbeeld van heel deze topic. '' als je later wordt geweigerd'' dus jij met jje debiele kk kop denkt dat ik zo bij een solicitatie gesprek zit? ik benoem jou tot DE ENIGE ECHTE FUCK!KER nu moet ik wel deze smiley gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Zoek Jochem Myjer - schoolreisje op youtube. Je gaat lachen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef detandenfee het volgende:
Lekke Lucas Jochem Myjer legendarische fuck!kers net sociosaus ?
Verhuizen een optie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, de buurt lijkt er wel op tho
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik ben vereerd. [ afbeelding ]maar jij ben echt gehandicapt in je hersenen volges mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when I thought I was out... they pull me back in.
ik doe al niet veel voor me geloof, dit is iets waarop ik ''punten wil scoren'' om het maar zo te zeggenquote:
Toch vind ik het goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik doe al niet veel voor me geloof, dit is iets waarop ik ''punten wil scoren'' om het maar zo te zeggen
nee ik wacht wel op de pogaca van cobanquote:
kolay gelsinquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Toch vind ik het goednu ga ik echt anders geen lekkere aangebrande pogaca voor iftar.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef detandenfee het volgende:
[..]
nee ik wacht wel op de pogaca van coban
Lekker met pindasaus.quote:
Alles smaakt met pindasausquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Thanks TS.
Mensen die niet weten dat pindasaus en pogaca niet samenkan..
Lekker hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Thanks TS.
Sorry ik zal me aan je landje aanpassenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Thanks TS.
Mensen die denken dat pindasaus bij haar landje hoortquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik zal me aan je landje aanpassen
voel je vrij om de eerste te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef JellyBeanz het volgende:
Wrm heeft niemand tot nu een 'U mad bro' pic geplaats?
Raar..
Kan niet, ik ben geband op tinypicsquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef detandenfee het volgende:
[..]
voel je vrij om de eerste te zijn
Nee dombo, de pogacaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die denken dat pindasaus bij haar landje hoort
Yes! Ik heb de vulling gemaakt nu even afkoelenquote:
of het heerlijk zal zijn is de vraagquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:18 schreef muhahaha het volgende:
Ah, klinkt lekker
Coban kom je ook een keer heerlijk Turks voor me koken?
Òp aanvraag dan maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef JellyBeanz het volgende:
Wrm heeft niemand tot nu een 'U mad bro' pic geplaats?
Raar..
als reactie dan maar, no i'm not mad, but thanks for asking. i'll let you know when i'm mad, like you gonna do something about itquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:23 schreef DokterX het volgende:
[..]
Òp aanvraag dan maar.
[ afbeelding ]
Keihard deze man.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef detandenfee het volgende:
[..]
als reactie dan maar, no i'm not mad, but thanks for asking. i'll let you know when i'm mad, like you gonna do something about it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |