quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef detandenfee het volgende:
laat die sociosaus met rust man. is hij de messias van fok ofzo. mensen hier beginnen zoektochten en shit. als jullie eige kind zou verdwalen zouden jullie het nog niet eens zo erg vinden. teeering hey
Had hij het over Socios dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef Sasman het volgende:
Mensen die denken dat het stoer is om Socios niet te kennen.
Ik dacht dat het over ene "sociosaus" ging, hoe kom je bij Socios?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef Sasman het volgende:
i'm not mad, i feel sorry for you.quote:
bitches die heel de dag op fok zitten, en op elke post terug te posten met ''mensen die'' ''mensen zus'' ''mensen zo''quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef Sasman het volgende:
hey je weet maar nooit, misschien kan ik de nieuwe messias van fok wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Vooral nog een topic erover openen. Dat helptSukkel
Mensen die.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef detandenfee het volgende:
[..]
i'm not mad, i feel sorry for you.
[..]
bitches die heel de dag op fok zitten, en op elke post terug te posten met ''mensen die'' ''mensen zus'' ''mensen zo''
Waar is mijn 50 cent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef detandenfee het volgende:
ook nog is typisch iets voor fokkers. elke post eindigen met ''![]()
hahahah fuck!kers
leer eerst FOK! maar eens goed te schrijven , praten we dan verderquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef detandenfee het volgende:
hahahah fuck!kers
hier nog eentje die denkt dat fok van ze vader is ofzo a fuck!ker moet ik aan jou vrage hoe ik f0k schrijf ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
leer eerst FOK! maar eens goed te schrijven , praten we dan verder
Het is FOK!kers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef detandenfee het volgende:
hahahah fuck!kers
Hoi amenth!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef detandenfee het volgende:
een turk die iemand vereerd via internet, klopt niet
nee dat hoef je niet te vragen ik maak het je alleen duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef detandenfee het volgende:
[..]
hier nog eentje die denkt dat fok van ze vader is ofzo a fuck!ker moet ik aan jou vrage hoe ik f0k schrijf ?
Ok. Mag ik nu mijn 50 cent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik ben wel turk, maar geen amenth
ik ben gestuurd door fuck! , jullie messias sociosaus is verdwenen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
En toch ben je hier, rot dan gewoon op als je er niet mee om kunt gaan.
duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
nee dat hoef je niet te vragen ik maak het je alleen duidelijk
wtf ouwehoert deze nou weer 50 cent ... ? :Squote:
eigenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef detandenfee het volgende:
laat die sociosaus met rust man. is hij de messias van fok ofzo. mensen hier beginnen zoektochten en shit. als jullie eige kind zou verdwalen zouden jullie het nog niet eens zo erg vinden. teeering hey
nog een verdwaalde fuck!ker die denkt dat ie straat isquote:
Ik mis hem ook niet, het kan mij dus ook echt niets schelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik ben gestuurd door fuck! , jullie messias sociosaus is verdwenen.
oke.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef detandenfee het volgende:
[..]
duidelijk
[..]
wtf ouwehoert deze nou weer 50 cent ... ? :S
het feit dat je al zegt ik mis hem niet, doet al argwaan opwekken. anders zou je gewoon niks zeggen, of zeggen iets in de richting fuck!himquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mis hem ook niet, het kan mij dus ook echt niets schelen.
Eigenlijk mis ik zijn posts toch wel een beetje, hij was wel een grote baas op FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef detandenfee het volgende:
[..]
het feit dat je al zegt ik mis hem niet, doet al argwaan opwekken. anders zou je gewoon niks zeggen, of zeggen iets in de richting fuck!him
Je bent toch de tandenfee of niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef detandenfee het volgende:
[..]
duidelijk
[..]
wtf ouwehoert deze nou weer 50 cent ... ? :S
Socios is een eckte baas, iets wat jij nooit zult wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef detandenfee het volgende:
mooie reputatie, baas op fuck! ook leuk om op je cv te zettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik zijn posts toch wel een beetje, hij was wel een grote baas op FOK!
ik zal je het ff uitleggen. die bijnaam komt van de basisschool. toen ik destijds nog klasgenoten hun tanden eruit sloeg om ze onder me kussen te leggenquote:
hahahahaha aaaaai boy, eckte baas op een internet site vol met fuck!kers. ik wou dat ik het kon wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Socios is een eckte baas, iets wat jij nooit zult worden
FUCK!kers ? ( een neuk kers?)quote:
Vieze fetish.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef detandenfee het volgende:
[..]
mooie reputatie, baas op fuck! ook leuk om op je cv te zetten
[..]
ik zal je het ff uitleggen. die bijnaam komt van de basisschool. toen ik destijds nog klasgenoten hun tanden eruit sloeg om ze onder me kussen te leggen
Ik heb zijn posts wel eens uitgeprint een op gefapt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef detandenfee het volgende:
[..]
mooie reputatie, baas op fuck! ook leuk om op je cv te zetten
[..]
ik zal je het ff uitleggen. die bijnaam komt van de basisschool. toen ik destijds nog klasgenoten hun tanden eruit sloeg om ze onder me kussen te leggen
nog een fuck!ker, deze is dan weer zo een die denkt dat die professor is op engels - nederlandstalig gebiedquote:
zou me niks verbazenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb zijn posts wel eens uitgeprint een op gefapt.
Waar erger je je dan aan? Dat Socios weg is?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef detandenfee het volgende:
ik voel me niet te baas voor fuck! . ik open gweoon een topic met de dingen waar ik me aan erger in fuck!
ik erger me aan dat ik 10 topics zie waar is sociosaus, hij is nog niet terug, waar zou die kunnen zijn, met wie is die, waarom is die niet op fuck! wanneer komt ie, wat gatie doen, is die al gaan poepen, shit gemist, dat soort dingen. en die fuck!kers die nooit wat doen in hun leven en dan hier 1 mannetje gaan lopen spelen met elke postquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Waar erger je je dan aan? Dat Socios weg is?
okequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik erger me aan dat ik 10 topics zie waar is sociosaus, hij is nog niet terug, waar zou die kunnen zijn, met wie is die, waarom is die niet op fuck! wanneer komt ie, wat gatie doen, is die al gaan poepen, shit gemist, dat soort dingen. en die fuck!kers die nooit wat doen in hun leven en dan hier 1 mannetje gaan lopen spelen met elke postzo'n smiley aflsuiten, soort van;; ik vind jou echt zielig, ik heb medelijden met je, maar ik lach je toch weer uit. om maar ff simpel te zeggen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik erger me aan dat ik 10 topics zie waar is sociosaus, hij is nog niet terug, waar zou die kunnen zijn, met wie is die, waarom is die niet op fuck! wanneer komt ie, wat gatie doen, is die al gaan poepen, shit gemist, dat soort dingen. en die fuck!kers die nooit wat doen in hun leven en dan hier 1 mannetje gaan lopen spelen met elke postzo'n smiley aflsuiten, soort van;; ik vind jou echt zielig, ik heb medelijden met je, maar ik lach je toch weer uit. om maar ff simpel te zeggen
je fuck!king naam is coban, zo te zien ben je zo'n domme turkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef coban het volgende:
Ik begrijp het probleem van TS niet helemaal, en dat hij weet dat ik Turks ben vind ik maar vreemd.
maak je niet druk, ik geef niet zoveel om faam, vooral als het omeen internet site gaat genaamd fuck!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je jaloers? Had je liever dat ik zou fappen op jouw posts? Zit er zand in je vagina?
ok amenth we weten het nu wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
je fuck!king naam is coban, zo te zien ben je zo'n domme turk
[..]
maak je niet druk, ik geef niet zoveel om faam, vooral als het omeen internet site gaat genaamd fuck!
Interessante shit TS.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Coban kan ook voor andere dingen staan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
[..]
maak je niet druk, ik geef niet zoveel om faam, vooral als het omeen internet site gaat genaamd fuck!
het is FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
[..]
ik krijg geen cijfer van fuck! voor me schriftelijk nederlands taalgebruik toch, of wel ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef coban het volgende:
Deze TS gebruikt gelukkig wel punten en komma's, maar hij moet een beetje aan de hoofdletters en spelling werken.
2de keer ik ben geen amentquote:
Amenth gebruikt geen interpunctie. Hij heeft zijn komma en punt verkocht om zijn auto te kunnen kopen.quote:
ik heb niet gezegd dat ik niks aan vind, ik noem alleen de dingen waar ik me aan erger, daarnaast zie ik ook wel goede topics verschijnen die ik meelees, daaorm ben ik op fuck!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]
Coban kan ook voor andere dingen staan.
Als je FOK! niks aan vindt, wat doe je hier dan nog?
Het is meer dat jij andere mensen dom noemt terwijl je typt als een mongool.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik krijg geen cijfer van fuck! voor me schriftelijk nederlands taalgebruik toch, of wel ?
FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik niks aan vind, ik noem alleen de dingen waar ik me aan erger, daarnaast zie ik ook wel goede topics verschijnen die ik meelees, daaorm ben ik op fuck!
nog een hooggestuurde opgeliede professor van fuck! je begrijpt wat ik schrijf en bedoel toch. dat soort dingen heb je dan echt geen leven ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is meer dat jij andere mensen dom noemt terwijl je typt als een mongool.
Van mij wel, ik geef je een 6.2 omdat je een Turk bent.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik krijg geen cijfer van fuck! voor me schriftelijk nederlands taalgebruik toch, of wel ?
[..]
2de keer ik ben geen ament
het is FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
nog een hooggestuurde opgeliede professor van fuck! je begrijpt wat ik schrijf en bedoel toch. dat soort dingen heb je dan echt geen leven ?
wat bedoel je met opgeliede ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
nog een hooggestuurde opgeliede professor van fuck! je begrijpt wat ik schrijf en bedoel toch. dat soort dingen heb je dan echt geen leven ?
hij is gewoon goed geleit eeej maattttiiieeejquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
wat bedoel je met opgeliede ?
Ik denk dat de admins etc het niet bepaald waarderen als met de naam van deze site spot.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik niks aan vind, ik noem alleen de dingen waar ik me aan erger, daarnaast zie ik ook wel goede topics verschijnen die ik meelees, daaorm ben ik op fuck!
opgeleide bedoelde ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
wat bedoel je met opgeliede ?
vergeten dat fuck! van je vader was, hij zal wel boos op je worden als het niet beschermtquote:
ok, heeft je pa een snor?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef detandenfee het volgende:
[..]
opgeleide bedoelde ik
[..]
vergeten dat fuck! van je vader was, hij zal wel boos op je worden als het niet beschermt
waarom ? laten we zeggen jij het ali, maar op straat noeme mensen jou coban. dan heeft die fuck!ker beatrix daar toch ook niks op te zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat de admins etc het niet bepaald waarderen als met de naam van deze site spot.
ga je serieus onze lieve koningin erbij bertrekken, kampert.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:29 schreef detandenfee het volgende:
[..]
waarom ? laten we zeggen jij het ali, maar op straat noeme mensen jou coban. dan heeft die fuck!ker beatrix daar toch ook niks op te zeggen
ja 2 stuks maar liefts, 1tje bove ze linkeroog, 1tje bove ze rechteroogquote:
Klopt. Ookal begrijp ik de link niet echt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:29 schreef detandenfee het volgende:
[..]
waarom ? laten we zeggen jij het ali, maar op straat noeme mensen jou coban. dan heeft die fuck!ker beatrix daar toch ook niks op te zeggen
het is eenvoorbeeld van, maar oja vergeten, beatrix is ook van je vader net als fuck!, hij zal boos op je worden als je hem niet beschermtquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:30 schreef krokdown het volgende:
[..]
ga je serieus onze lieve koningin erbij bertrekken, kampert.
Hehehe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ja 2 stuks maar liefts, 1tje bove ze linkeroog, 1tje bove ze rechteroog
melek is een mooie naam ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Ookal begrijp ik de link niet echt.
Maar ik zou graag een meisjesnaam willen aangezien ik een meisje ben.
Ik heb een leven. En nee, af en toe begrijp ik geen ene fuck van wat je zegt. Maar als je later geweigerd wordt voor banen dan is dat natuurlijk racisme en dat kan niet komen omdat je woorden zoals ''hooggestuurde'' gebruikt. Rot lekker op TS.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hij kan de bedenker van Lekke Lucas onmogelijk vervangen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
klopt , hij kan Jochem Myjer wel vervangen
kijk de grootste voorbeeld van heel deze topic. '' als je later wordt geweigerd'' dus jij met jje debiele kk kop denkt dat ik zo bij een solicitatie gesprek zit? ik benoem jou tot DE ENIGE ECHTE FUCK!KER nu moet ik wel deze smiley gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik heb een leven. En nee, af en toe begrijp ik geen ene fuck van wat je zegt. Maar als je later geweigerd wordt voor banen dan is dat natuurlijk racisme en dat kan niet komen omdat je woorden zoals ''hooggestuurde'' gebruikt. Rot lekker op TS.
haha daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:34 schreef coban het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hij kan de bedenker van Lekke Lucas onmogelijk vervangen.
Woon je in Marokko?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten, ik kom alleen maar Fatima's en Mohammeds tegen hiero
Ik ben vereerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef detandenfee het volgende:
[..]
kijk de grootste voorbeeld van heel deze topic. '' als je later wordt geweigerd'' dus jij met jje debiele kk kop denkt dat ik zo bij een solicitatie gesprek zit? ik benoem jou tot DE ENIGE ECHTE FUCK!KER nu moet ik wel deze smiley gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Zoek Jochem Myjer - schoolreisje op youtube. Je gaat lachen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef detandenfee het volgende:
Lekke Lucas Jochem Myjer legendarische fuck!kers net sociosaus ?
Verhuizen een optie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, de buurt lijkt er wel op tho
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik ben vereerd. [ afbeelding ]maar jij ben echt gehandicapt in je hersenen volges mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when I thought I was out... they pull me back in.
ik doe al niet veel voor me geloof, dit is iets waarop ik ''punten wil scoren'' om het maar zo te zeggenquote:
Toch vind ik het goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik doe al niet veel voor me geloof, dit is iets waarop ik ''punten wil scoren'' om het maar zo te zeggen
nee ik wacht wel op de pogaca van cobanquote:
kolay gelsinquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Toch vind ik het goednu ga ik echt anders geen lekkere aangebrande pogaca voor iftar.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef detandenfee het volgende:
[..]
nee ik wacht wel op de pogaca van coban
Lekker met pindasaus.quote:
Alles smaakt met pindasausquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Thanks TS.
Mensen die niet weten dat pindasaus en pogaca niet samenkan..
Lekker hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Thanks TS.
Sorry ik zal me aan je landje aanpassenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Thanks TS.
Mensen die denken dat pindasaus bij haar landje hoortquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik zal me aan je landje aanpassen
voel je vrij om de eerste te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef JellyBeanz het volgende:
Wrm heeft niemand tot nu een 'U mad bro' pic geplaats?
Raar..
Kan niet, ik ben geband op tinypicsquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef detandenfee het volgende:
[..]
voel je vrij om de eerste te zijn
Nee dombo, de pogacaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die denken dat pindasaus bij haar landje hoort
Yes! Ik heb de vulling gemaakt nu even afkoelenquote:
of het heerlijk zal zijn is de vraagquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:18 schreef muhahaha het volgende:
Ah, klinkt lekker
Coban kom je ook een keer heerlijk Turks voor me koken?
Òp aanvraag dan maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef JellyBeanz het volgende:
Wrm heeft niemand tot nu een 'U mad bro' pic geplaats?
Raar..
als reactie dan maar, no i'm not mad, but thanks for asking. i'll let you know when i'm mad, like you gonna do something about itquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:23 schreef DokterX het volgende:
[..]
Òp aanvraag dan maar.
[ afbeelding ]
Keihard deze man.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef detandenfee het volgende:
[..]
als reactie dan maar, no i'm not mad, but thanks for asking. i'll let you know when i'm mad, like you gonna do something about it
Ik ga lekker zo naar een restaurant in R'dam!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Yes! Ik heb de vulling gemaakt nu even afkoelen
En dit keer hopelijk niet laten aanfikken.
Ik bied je een paar turkse lessen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar is dit topic naartoe gegaan? Ik zie alleen maar woorden die ik niet snap
haha wou net iest vergelijkbaars zeggen, welk reastaurant ga je trouwens ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik bied je een paar turkse lessen!
¤450, het is echt fantastisch!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef detandenfee het volgende:
[..]
haha wou net iest vergelijkbaars zeggen, welk reastaurant ga je trouwens ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen Turksquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik bied je een paar turkse lessen!
¤450, het is echt fantastisch!
uit de tientallen topics van de zoektocht naar sociosaus, kom jij in dat ene topic waar de ts het geen ene !@#$ kan schelen waar sociosaus is. natuurlijk wil ik niet dat hem iets slechts is overkomen ofzo, niet op zo'n manier.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]dat is geheim!
in noord, op de zwartjanstraat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when I thought I was out... they pull me back in.
Het is Socios.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef detandenfee het volgende:
[..]
uit de tientallen topics van de zoektocht naar sociosaus, kom jij in dat ene topic waar de ts het geen ene !@#$ kan schelen waar sociosaus is. natuurlijk wil ik niet dat hem iets slechts is overkomen ofzo, niet op zo'n manier.
Oke, veel plezierquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef geen TurksAls ik aids wil, ga ik wel naar de hoeren.
Ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef detandenfee het volgende:
[..]
in noord, op de zwartjanstraat ?
Damn gebruik hoofdletters man!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:38 schreef detandenfee het volgende:
hahah ligt eraan, heb je lang krullend haar en /blauwe/groene/grijze ogen ?hahah neejoh, wou gewoon ff weten, wel leuk restaurant, maar niet meer zoals vroeger, vroeger was die makkelijk 20x beter. laatst 2 weken geleden ongeveer iskender gehaald daar, was niet echt speciaal. niet dat het vies was ofzo maar vroeger ongeveer 5 a 6 jaar geleden was ik daar vaste klant, toen was het echt lekker daar.
tamam tesekuler, vatandasquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef detandenfee het volgende:
kost te veel tijd hoofdleteers enzo. ik ben toch niet op werk of school, ik wil snel alles van me aftypen. in ieder geval veel plezier en eet smakelijk alvast
Hahaha tuuurlijk. Alles wat ik maak is net vergif. Ik zal een slechte vrouw worden later hehequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:18 schreef muhahaha het volgende:
Ah, klinkt lekker
Coban kom je ook een keer heerlijk Turks voor me koken?
Niceee! Maar daar hebben ze vast geen lekkere cobanbroodjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik ga lekker zo naar een restaurant in R'dam!
Lekker met me homeboys JWZ!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef geen TurksAls ik aids wil, ga ik wel naar de hoeren.
Veel oefenen en wat zweepslagen doen wonderenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha tuuurlijk. Alles wat ik maak is net vergif. Ik zal een slechte vrouw worden later hehe.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel oefenen en wat zweepslagen doen wonderen
dat zijn meestal van die vrouwen die heel de dag naar die date programma's kijken op turkse tv.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:56 schreef coban het volgende:
[..].
Als ik man was zou ik zorgen dat ik met een vrouw trouwde die elke dag lekkere gozleme en pogaca enzo maakt voor me![]()
![]()
En anders de kelder in als ze niet luistert..
spring in de maas, neem krokdown meequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:59 schreef Newbie114 het volgende:
Faal topic![]()
Faal TS___!
Niet weten wie Socios is![]()
Socios spellen als sociosaus_______________!
Kerel. Je noemt jezelf de tandenfee. En je bent man. Hebben je Turkse homeboys je nog niet afgeslagen omdat je misschien wel eens gay zou kunnen zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:02 schreef detandenfee het volgende:
[..]
dat zijn meestal van die vrouwen die heel de dag naar die date programma's kijken op turkse tv.![]()
en dan 3 uur aan de telefoon roddelen, en dan ff snel gehaast in een uurtje eten maken. nee dankjewel
[..]
spring in de maas, neem krokdown mee
hahah 'kerel''. gozer lees ff goed topic door op zoek naar de oorsprong van de naam tandenfeequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kerel. Je noemt jezelf de tandenfee. En je bent man. Hebben je Turkse homeboys je nog niet afgeslagen omdat je misschien wel eens gay zou kunnen zijn?
Gay. (je naam dan)quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:03 schreef detandenfee het volgende:
[..]
hahah 'kerel''. gozer lees ff goed topic door op zoek naar de oorsprong van de naam tandenfee
Hahahaha omg jaaquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:02 schreef detandenfee het volgende:
[..]
dat zijn meestal van die vrouwen die heel de dag naar die date programma's kijken op turkse tv.![]()
en dan 3 uur aan de telefoon roddelen, en dan ff snel gehaast in een uurtje eten maken. nee dankjewel
[..]
spring in de maas, neem krokdown mee
yo, thnx man !quote:
hahah dat eten maken is ook gewoon de smoes om bij elkaar te kunnen komen en roddelen. zo hebben ze antwoord tegen hun man als de man vraagt waarom was je niet thuis vanmiddag, ja we hebben samen eten gemaakt gekookt en shit. hahahha turk milletiquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha omg jaa, of nee dan komen ze met 10 van diezelfde vrouwen allemaal samen in 1 huis en gaan ze pogaca en sarma maken zogenaamd en ondertussen gaan ze roddelen man pfff niet normaal
als je daarnaar luistert krijg je echt gehoorproblemen.
how sorry ik heb niks gezegdquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
Ben je gek? Natuurlijk vast ik welen dan ook nog eten maken weetjewelniet hoe moeilijk dat is voor mij?
wat doe je hier dan nog, het wordt tijd dat je vertrekt. denk je van niet ? vergeet trouwens niet newbie114 op te halen onderwegquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:23 schreef krokdown het volgende:
waarom moet ikin de maas springen?
ik spring liever in de vliet of de mark.
Geen zweepslagen maar wel de kelder inquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:56 schreef coban het volgende:
[..].
Als ik man was zou ik zorgen dat ik met een vrouw trouwde die elke dag lekkere gozleme en pogaca enzo maakt voor me![]()
![]()
En anders de kelder in als ze niet luistert..
ik heb nog steeds geen antwoord, waarom dus?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
how sorry ik heb niks gezegd![]()
[..]
wat doe je hier dan nog, het wordt tijd dat je vertrekt. denk je van niet ? vergeet trouwens niet newbie114 op te halen onderweg
Dat ben ik toch nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen zweepslagen maar wel de kelder in
Ik vergeef jequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
how sorry ik heb niks gezegd![]()
[..]
wat doe je hier dan nog, het wordt tijd dat je vertrekt. denk je van niet ? vergeet trouwens niet newbie114 op te halen onderweg
Watje ben je zegquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Je mag ze allemaal hebben, ik heb er maar 1 kunnen eten. Pff buikpijn man zoveel eten
Zij zijn wel lekker geworden
Ik breng van alles, zolang het maar geen alcohol betreft.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
- Krijgt het niet
- Klaagt over buikpijn
Wat een baas
Breng me een biertje
Dan moet je eerst ff uitleggen wat de spelregels precies zijn, een dag zonder water zou ik niet volhouden neequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik breng van alles, zolang het maar geen alcohol betreft.
Ik durf te wedden dat jij niet een dag vasten kunt volhouden, dat je kruipend over de vloer je dag doorbrengt. En als je dan mag eten ga je zoveel eten dat je daarna op je bed gaat liggen en huilen en je afvraagt wat je in hemelsnaam bezielde.
Het is toch het ervaren van de problemen van anderen? Dus mensen met hongersnood en zo? Tenminste dat heb ik me een keer laten vertellen, ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ff uitleggen wat de spelregels precies zijn, een dag zonder water zou ik niet volhouden nee
Wat is het doel eigenlijk van vasten, of boor ik nu iets aan wat ik beter niet kan doen
Van zonsopgang tot zonsondergang mag je helemaal niks, geen eten drinken roken en nog meer. Moet je anders even opzoeken als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ff uitleggen wat de spelregels precies zijn, een dag zonder water zou ik niet volhouden nee
Wat is het doel eigenlijk van vasten, of boor ik nu iets aan wat ik beter niet kan doen
Dit vind ik echt een onzin regel.quote:-je voelt ook de pijn/honger die armeren hebben, oke wij mogen savonss dan wel weer eten maar je beseft het wel
Klopt ook ja. Het is wel veel uitgebreider.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is toch het ervaren van de problemen van anderen? Dus mensen met hongersnood en zo? Tenminste dat heb ik me een keer laten vertellen, ik kan het mis hebben.
Ik doelde meer op honger enzo. Niet andere zaken. Wij moeten ook zekat geven, vooral rond deze tijd doen mensen dat. Zekat is geld geven aan armeren. Dat betreft een percentage van je totale jaarinkomen. Zo helpen wij ook de armeren. Vasten is btw lastiger dn je denkt, het geeft nooit precies weer hoe zij zich voelen maar zeker wel een mate ervan. Deze maand doet je ook beseffem hoe goed wij het eigenlijk hebben en dat we dat moeten waarderen. Of je het nou bullshit vindt ofniet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een onzin regel.
Als mensen denken de pijn te voelen van arme mensen... hebben ze duidelijk niet begrepen wat ze voelen.
Bevestigd alleen maar dat ze dus duidelijk geen idee hebben in wat voor wereld ze leven.
Nee, 's ochtends eet je gewoon, maar dan net voor de zon opkomt. En in de avond ook. Het is gewoon het ontbijt en avondeten en de tussendoortjes sla je over. Iedereen zou anders hoofdpijn krijgen. Het vasten is echter niet schadelijk, het is zelfs goed. Het brengt een ritme aan in je lichaam. Maar precies hoe dit allemaal in elkaar steekt weet ik niet preciesquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoelde echt puur de spelregels, de redenen wist ik al een beetje alhoewel je met vasten echt niet beseft hoeveel honger een persoon heeft die ECHT honger lijdt. Je eet namelijk elke avond.
Hm zonder ook maar iets te nuttigen zou ik niet volhouden nee, krijg ik in de middag hoofdpijn
Mij niet adorerenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS heeft gelijk.
Sommige users worden echt zo ultiem onterecht tot held geprezenDat is wel een beetje kut aan Fok!
Lekker naïef, ik vind het een teken van diegene er niet in verdiepen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik doelde meer op honger enzo. Niet andere zaken. Wij moeten ook zekat geven, vooral rond deze tijd doen mensen dat. Zekat is geld geven aan armeren. Dat betreft een percentage van je totale jaarinkomen. Zo helpen wij ook de armeren. Vasten is btw lastiger dn je denkt, het geeft nooit precies weer hoe zij zich voelen maar zeker wel een mate ervan. Deze maand doet je ook beseffem hoe goed wij het eigenlijk hebben en dat we dat moeten waarderen. Of je het nou bullshit vindt ofniet.
Arme mensen als in arme mensen die niet aan een baan kunnen komen. Wijzelf sturen onder andere geld naar Afrika, waar mensen het lastig hebben. Over dat andere weet ik, zoals ik zei, niet precies hoe het zit. Het is iig niet schadelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Vasten is helemaal niet gezond, dat is een fabel. Je hebt al een ritme of patroon voordat je die verneukt met je vasten
Zekat is ook al zoiets, waarom zijn die mensen arm dan. Willen ze niet werken? Krijgen ze geen baan etc? Daarmee helpen zullen ze toch veel meer gebaat bij zijn. Ja als je 50 bent zonder diploma's is het onmogelijk, dat besef ik me ook nog wel. Echter 1 maandje geld wegdragen gaat ze niet de andere 11 maanden helpen.
Ja, ik snap dat je s'ochtends en s'avonds jezelf vol mag stouwen, zover was ik al.
Volgens mij staat dit buiten het geloof? is neit voor niks dat ik de punten over het geloof erbuiten hou?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef coban het volgende:
@derakker: dude, ik zeg toch dat we nooit precies kunnen voelen hoe het is? Maar zeker is het dat wij merken dat er mensen zijn die het lastiger hebben, die niks hebben. Wij voelen echt wel dat wij veel luxe hebben, dat wij het niet moeilijk hebben, dat we dat moeten waarderen. Dat we armeren moeten helpen. Ik ben geen imam, mijn uitleg kan nooit helder genoeg zijn. Maar ik weet wel dat jij, hoedan ook, mij altijd zult blijven tegenspreken als atheist.
heb liever dat kankernewbies zoals jij oprottequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:35 schreef detandenfee het volgende:
[..]
sociosaus is weg ja, ga je ook ?
Dat maakt me niet, dit is een forum en daar kan iedereen zijn mening plaatsen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef detandenfee het volgende:
'' Je kan niet voelen hoe deze mensen zich voelen, probeer dit dan ook niet... dit zal nooit lukken en wees blij. ''
verwacht je serieus hierna op een reactie
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Mij niet adoreren. Mij niet als held zien
. Dan klopt er echt iets niet met je.
oke, dat wil zeggen jij kan mij beter vertellen hoe het daar aan toe gaat ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat maakt me niet, dit is een forum en daar kan iedereen zijn mening plaatsen.
Als jij denkt dat je een beetje van hen pijn voelt door ff aantal uur niet eten en te drinken.... moet je het zelf weten.
Ik vind het een teken van dat je duidelijk niet weet hoe het er aan toe gaat, dat is jammer.
Dit staat helemaal niet buiten het geloof. Ons geloof is, ja echt waar, meer dan een boekje met regels. Ik stel voor dat je meedoet aan de ramadan, en daarna pas je bek opentrekt over wat wij wel of niet moeten doen. Maar dit aanbod zul je nooit serieus nemen, dus zul jij wel nooit weten hoe wij ons voelen tijdens het vasten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit buiten het geloof? is neit voor niks dat ik de punten over het geloof erbuiten hou?
Je kan niet voelen hoe deze mensen zich voelen, probeer dit dan ook niet... dit zal nooit lukken en wees blij.
Ik ben me er even van bewust als jou hoe 75% van de wereld in armoede leeft door ons.
Daarvoor hoef ik niet minder te eten... is hypocriet en egoïstisch als je denkt dat je dan dichter bij deze mensen kan staan.
Nee, derakker die kraakt ons geloof, in meerdere topics, gelijk af zonder een al te goede argumentatie. En dat vind ik belachelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Waarom is het beargumenteren van de ramadan direct een aanval op het geloof.. ik kan er niet bij.
Niet!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef detandenfee het volgende:
het is geen aanval op het geloof, in mijn ogen zekers niet, in tegenstelling ik zou willen dat jullie allemaal meer kennis erover zouden hebben. vandaar dat ik het toelicht. trouwens, snoop dogg is 2 a 3 weken geleden moslim geworden
Nee dit heeft niks met geloof te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, derakker die kraakt ons geloof, in meerdere topics, gelijk af zonder een al te goede argumentatie. En dat vind ik belachelijk.
nope... ik leef tenslotte niet in armoede.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef detandenfee het volgende:
[..]
oke, dat wil zeggen jij kan mij beter vertellen hoe het daar aan toe gaat ?
Ow, de argumenten die ik hier heb gelezen voerde ik zelf ook al aan. Je kunt je niet in een persoon met honger inleven door een maand te vasten terwijl je feitelijk beschikt over eten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, derakker die kraakt ons geloof, in meerdere topics, gelijk af zonder een al te goede argumentatie. En dat vind ik belachelijk.
hahaha hoe moeilijk het ook te geloven isquote:
Ik heb gezegd dat je het NOOIT helemaal kan voelen maar jullie weigeren dat te begrijpen ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, de argumenten die ik hier heb gelezen voerde ik zelf ook al aan. Je kunt je niet in een persoon met honger inleven door een maand te vasten terwijl je feitelijk beschikt over eten.
Nouja ik kap met de discussie, ik zou het iig niet volhouden.
ik ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Waarom is het beargumenteren van de ramadan direct een aanval op het geloof.. ik kan er niet bij.
Ook niet een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je het NOOIT helemaal kan voelen maar jullie weigeren dat te begrijpen ofzo.
Eerlijk gezegd wist ik al dat dit uit zou lopen in een discussie, maar wilde het toch nog proberen.
als de wereld zou leven zoals ons boek dat had voorgeschreven, zou niemand honger lijden. verdere info hiervoor is voor jou om uit te zoeken, heb je problemen op sommige onderwerpen wil ik je er wel bij helpen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee dit heeft niks met geloof te maken.
Dit heeft met vasten te maken, ongelovige mensen vast ook....
Jij beweerd een beetje te voelen hoe arme mensen zich voelen, ik zie niet in wat dit met geloof te maken heeft?
Ik vind het beetje jammer en teleurstellend dat je het geloof er bijhaalt en je daar achter verschuild terwijl geloof er helemaal buiten staat in deze discussie.
Omg ben je echt dom? Hoevaak moet ik nog dingen herhalen? Argh. Laat maar klaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee dit heeft niks met geloof te maken.
Dit heeft met vasten te maken, ongelovige mensen vast ook....
Jij beweerd een beetje te voelen hoe arme mensen zich voelen, ik zie niet in wat dit met geloof te maken heeft?
Ik vind het beetje jammer en teleurstellend dat je het geloof er bijhaalt en je daar achter verschuild terwijl geloof er helemaal buiten staat in deze discussie.
Wat heeft dit ermee te maken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:45 schreef detandenfee het volgende:
[..]
als de wereld zou leven zoals ons boek dat had voorgeschreven, zou niemand honger lijden. verdere info hiervoor is voor jou om uit te zoeken, heb je problemen op sommige onderwerpen wil ik je er wel bij helpen.
Wij hebben nooit gezegd dat we ons aangevallen voelen. Ik begrijp niet dat jullie dat denken.quote:
Wat heeft vasten met geloof te maken ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Omg ben je echt dom? Hoevaak moet ik nog dingen herhalen? Argh. Laat maar klaar.
Weet je waarom een geloof 'geloof' heet? Omdat je er in moet GELOVEN, oke? Anders begrijp je er niks van, inderdaad.
dit vat ik wel aanvallend op, dus jij bent zo een hond die denkt dat ie realistisch is om zo te denkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat heeft dit ermee te maken?
Wij hebben arme mensen nodig om zo te kunnen leven.
Het hele Westen is aansprakelijk van de armoede... we hebben arme mensen nodig.
Niet iedereen kan rijk zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Wij hebben nooit gezegd dat we ons aangevallen voelen. Ik begrijp niet dat jullie dat denken.
quote:Nee, derakker die kraakt ons geloof, in meerdere topics, gelijk af zonder een al te goede argumentatie. En dat vind ik belachelijk.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef detandenfee het volgende:
[..]
dit vat ik wel aanvallend op, dus jij bent zo een hond die denkt dat ie realistisch is door zo te denken
Dat kan, maar zij hebben andere bedoelingen ermee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat heeft vasten met geloof te maken ?![]()
Ongelovige mensen vasten ook.... voor de zoveelste keer.
Dit is wel een beetje naief... we sturen al +40 jaar geld naar Afrika en toch blijven ze arm, honger lijden etc etc.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef detandenfee het volgende:
[..]
dit vat ik wel aanvallend op, dus jij bent zo een hond die denkt dat ie realistisch is om zo te denken
Dat je het afkraakt betekent niet dat je het aanvalt in mijn ogen. Maar wel jammer dat je het op een kinderachtige wijze doet. Ik kraak toch ook geen atheisten af?quote:
omdat ze weinig verdienen met hen producten/grondstoffenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje naief... we sturen al +40 jaar geld naar Afrika en toch blijven ze arm, honger lijden etc etc.
van al dat geld wat er wordt vesrstuurd komt 10 % aan waar het nodig is. de rest gebruiken ze afrika nog armer te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje naief... we sturen al +40 jaar geld naar Afrika en toch blijven ze arm, honger lijden etc etc.
neehoor... maar wel die reden dat je vast zodat je beetje voelt wat arme mensen voelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef coban het volgende:
[..]
Dat je het afkraakt betekent niet dat je het aanvalt in mijn ogen. Maar wel jammer dat je het op een kinderachtige wijze doet. Ik kraak toch ook geen atheisten af?
In principe zijn het meestal de ongelovigen die problemen met gelovigen hebben. Zielig.
Zou ik nog mogen weten of je gelovig bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gelovig. Vaak ga ik de discussie ook liever uit de weg omdat ik ieders geloof respecteer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Zou ik nog mogen weten of je gelovig bent?
neehoor.quote:
Dat deed ik omdat jij in meerdere topics het geloof afkraakt. Sorry ofzo dan maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor... maar wel die reden dat je vast zodat je beetje voelt wat arme mensen voelen.
Verder niet, dat is het enige.
Dat je het hele geloof erbij haalt... moet je zelf weten.
Nogmaals, het gaat niet om het voelen zelf ofzo. Dat kan nooit helemaal (voor de zoveelste keer), maar meer om waardering van wat je wel niet hebt/kan en het hulp bieden aan de armeren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor.
Coban beweert dat ze een beetje kan voelen hoe arme mensen zich voelen door ff een maand een aantal uurtjes niet te eten en drinken.
Dit vind ik onzin en naïef.
Ze haalt nu het geloof erbij
Oke, dat kan. Maar meestal komt er zo'n discussie op, terwijl ik liever dit soort discussies uit de weg ga. Ik denk hetzelfde als jij, ieder gelooft/doet wat hij/zij wilt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gelovig. Vaak ga ik de discussie ook liever uit de weg omdat ik ieders geloof respecteer.
Ik wilde het geloof ansich ook niet aan de kaak stellen, meer de ramadan zelf. Ik snap het ethisch punt namelijk niet zo goed.
Ja dus vind ik het alsnog onzin want ik heb ook waardering zonder aantal uur te vasten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat niet om het voelen zelf ofzo. Dat kan nooit helemaal (voor de zoveelste keer), maar meer om waardering van wat je wel niet hebt/kan en het hulp bieden aan de armeren.
Het gaat niet ALLEEN daarom, juist meer om de andere dingen die belangrijk in de ramadan zijn, en dat zei coban ook. Jij moet begrijpend leren lezen en niet doordrammen over een dingetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dus vind ik het alsnog onzin want ik heb ook waardering zonder aantal uur te vasten.
En hulp bieden.... geld storten is het helpen van de corruptie in stand houden.
Diegene met wapens en macht krijg alles.
Je kan prima respect tonen en discussiëren tegelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Maar meestal komt er zo'n discussie op, terwijl ik liever dit soort discussies uit de weg ga. Ik denk hetzelfde als jij, ieder gelooft/doet wat hij/zij wilt.
Wij storten niet zomaar geld op een goed doel. Het gaat via een islamitische stichting/man/vrouw/whatever die zorgt dat het geld daadwerkelijk daar aankomt. Achterhouden kan niet, als moslim mag dat niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dus vind ik het alsnog onzin want ik heb ook waardering zonder aantal uur te vasten.
En hulp bieden.... geld storten is het helpen van de corruptie in stand houden.
Diegene met wapens en macht krijg alles.
jij kan het wel?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef detandenfee het volgende:
uhuhm omroep voor ''ONZ / wtf is er met jullie''
derakker schreef:
'' Je kan niet voelen hoe deze mensen zich voelen, probeer dit dan ook niet... dit zal nooit lukken en wees blij. ''
ik herhaal
derakker schreef:
bedankt voor uw aandacht
Daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het gaat niet ALLEEN daarom, juist meer om de andere dingen die belangrijk in de ramadan zijn, en dat zei coban ook. Jij moet begrijpend leren lezen en niet doordrammen over een dingetje.
Dit vind ik gewoon onzinregel zoals ik al zei.quote:-je voelt ook de pijn/honger die armeren hebben, oke wij mogen savonss dan wel weer eten maar je beseft het wel
misschien wel misschien niet, maar je kan niet stil blijven door te denken dat je het niet kan. dat is hetzelfde als kijken naar zandloper totdat die een klok wordt. er was een man die beweerde dat dat kon. lang genoeg blijven kijken naar de zandloper, dan zou die een klok worden. deze man was atheist. deze man en jij zitten op dezelfde lijn. jij bent dom hij is dom.quote:
Volgens mij kan je de ramadan niet los zien van het geloof.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over.
[..]
Dit vind ik gewoon onzinregel zoals ik al zei.
Ze ontkent het... daar gaat de discussie over, dus idd is het maar een onderdeel van de ramadan.
Want ik hou het gelovige aspect erbuiten.
Ok nogmaals, als ik vast dan mag ik een aantal dingen niet. Niet alleen eten en drinken, maar ook overbodige luxe is niet toegestaan. Je moet denken dat ik zo min mogelijk op een luxe manier moet leven. Als ondergemiddeld zegmaar. Je verlangen wordt getest, je wilt wel dit en dat maar het mag niet. Je voelt hoe vervelend en erg dat is. Je waardeert je leven meer, de luxe die je hebt. Je denkt na: "er zijn mensen die dit nooit kunnen hebben". Je respecteert ze en probeert ze zoveel mogelijk te helpen, onder andere op een financiele manier, maar ook sociaal. Ik hoop dat je het begrijpt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geld storten & vasten is nooit slecht, hoewel het weinig positieve verandering voor de armen zal brengen.
Mja ook al is het weinig, als't positief veranderd voor die armen is het nooit slecht.
Vasten daarentegen.
prima hoor, ik heb het geloof in deze discussie nergens er bij gehaald in tegendeel van coban.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de ramadan niet los zien van het geloof.
Ok ik speel ff mee... je voelt hetzelfde als arme mensen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef detandenfee het volgende:
[..]
misschien wel misschien niet, maar je kan niet stil blijven door te denken dat je het niet kan. dat is hetzelfde als kijken naar zandloper totdat die een klok wordt. er was een man die beweerde dat dat kon. lang genoeg blijven kijken naar de zandloper, dan zou die een klok worden. deze man was atheist. deze man en jij zitten op dezelfde lijn. jij bent dom hij is dom.
Excuse me ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef detandenfee het volgende:
[..]
misschien wel misschien niet, maar je kan niet stil blijven door te denken dat je het niet kan. dat is hetzelfde als kijken naar zandloper totdat die een klok wordt. er was een man die beweerde dat dat kon. lang genoeg blijven kijken naar de zandloper, dan zou die een klok worden. deze man was atheist. deze man en jij zitten op dezelfde lijn. jij bent dom hij is dom.
deels klopt dat, omdat ramadan een onderdeel is van het geloof. het zal pas compleet veranderen als op heel de wereld het boek zou worden toegepast.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ok ik speel ff mee... je voelt hetzelfde als arme mensen.
En dan? daar veranderd niks door.
ik begrijp dat het niet alleen om die reden gaat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef coban het volgende:
Natuurlijk kun je geld geven en helpen zonder te vasten, maar dan voel je niet bepaald hoe zij zich voelen. NATUURLIJK, VOOR DE KOPPIGEN ONDER ONS, ZAL DIT NIET HELEMAAL KUNNEN, maar je begrijpt het wel meer. EN NOGMAALS HET DRAAIT NIET ALLEEN OM DEZE REGEL. Oke?
adiosquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Excuse me ?
Dit is feitelijk de reden waarom ik dus kapte.
Nee, daar veranderd niks door maar je staat wel even stil bij wat JIJZELF wel hebt en de armen dus niet, hierdoor ga je meer dankbaar zijn en dus meer aan God denken (wat dus ook meer de bedoeling van de ramadan is -> God herdenken, meer bidden enzo)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ok ik speel ff mee... je voelt hetzelfde als arme mensen.
En dan? daar veranderd niks door.
ja want ongelovige mensen zijn slecht en moslims die het boek toepassen goed?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef detandenfee het volgende:
[..]
deels klopt dat, omdat ramadan een onderdeel is van het geloof. het zal pas compleet veranderen als op heel de wereld het boek zou worden toegepast.
verkeerde topicquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef Lithia het volgende:
SociosEen van de coolste FOK!ers die ik ontmoet heb.
Deze gedachte kronkel vind ik wel eng trouwens, er zijn vast moslims die het met geweld willen toepassenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want ongelovige mensen zijn slecht en moslims die het boeken toepassen goed?
Cmon dudebeetje jammer weer dit.
Ik begrijp het.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ok nogmaals, als ik vast dan mag ik een aantal dingen niet. Niet alleen eten en drinken, maar ook overbodige luxe is niet toegestaan. Je moet denken dat ik zo min mogelijk op een luxe manier moet leven. Als ondergemiddeld zegmaar. Je verlangen wordt getest, je wilt wel dit en dat maar het mag niet. Je voelt hoe vervelend en erg dat is. Je waardeert je leven meer, de luxe die je hebt. Je denkt na: "er zijn mensen die dit nooit kunnen hebben". Je respecteert ze en probeert ze zoveel mogelijk te helpen, onder andere op een financiele manier, maar ook sociaal. Ik hoop dat je het begrijpt.
Interpunctie.quote:
Ik probeer je ook helemaal niet te overtuigen , hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik begrijp dat het niet alleen om die reden gaat.
Maar ik vind het nog steeds een onzin reden en je hebt me zekers niet weten te kunnen overtuigen terwijl je het zelf ervaart.
Maargoed... het zei zo...
Ja en dat is dus jammer want dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze gedachte kronkel vind ik wel eng trouwens, er zijn vast moslims die het met geweld willen toepassen
Nou sorry, TS roept zelf dat het goed zou zijn als iedereen de Koran zou volgen.... iets met vrijheid enzo die we dan weggooienquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en dat is dus jammer want dat is niet de bedoeling.
In de koran staat namelijk dat je goed gedrag moet vertonen dus niks mis met de regels in de koran.
Thanks, ik ben echt blij dat je het begrijpt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp het.
Vooral dat stuk waardering waar je het over hebt.
Dat is inderdaad belangrijk.
Hij had het niet over geweld, het was maar een suggestie van zijn kant, en het zou ook beter zijn, je hebt hem nergens horen dwingen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou sorry, TS roept zelf dat het goed zou zijn als iedereen de Koran zou volgen.... iets met vrijheid enzo die we dan weggooien
Neehoor... ik heb mn eigen levensregels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef detandenfee het volgende:
ongelovige mensen zijn niet slecht, de gedachten die ongelovige mensen hebben is slecht. omdat ze nergens in geloven hebben ze geen levensregels. ze hebben overal schijt aan, mensen zoals jou.
ik herhaal
het zou goed zijn , wat je doet nadat je je erin hebt verdiept moet je zelf weten wat je doetquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou sorry, TS roept zelf dat het goed zou zijn als iedereen de Koran zou volgen.... iets met vrijheid enzo die we dan weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |