Volgens haar eigen site (de route pdf) wel. Maar Cairns staat daar genoemd vóór Darwin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:07 schreef spuitje het volgende:
Maar zou ze niet ook nog naar Cairns? Of ben ik nu helemaal mis?
En dat begrijp ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, de beste man heeft toegegeven jaren te hebben gebruikt. Dat was niet echt slim van hem (het gebruiken dus) want daardoor raakte hij o.a. zijn baan kwijt, maar wat het allemaal met Laura te maken heeft begrijp ik niet zo goed.
Je vergeet nog dat ze op 23-snarige gitaar heeft gejengeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heeft Dekker stiekem een fles van die kava aan boord gesmokkeld en heeft ze in Darwin liederlijk beschonken een feest in de jachtclub bezocht?![]()
Iedereen is welkom hier. Verwacht alleen niet dat iedereen het met je eens zal zijn of je mening deeltquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:12 schreef Tide het volgende:
[..]
Ik ben geen hem maar een haar en Mercer ken ik alleen van de krantenberichten. Wat is er op tegen dat iemand zoals ik positief er tegenover staat dat een jongere zo'n reis gaat ondernemen, of ben je dan gelijk niet welkom hier? Fijn weekend, Rikki In weer en wind
Oww, ja, natuurlijk. En Henk om de hals is gevlogen. Of zou die er nog niet zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je vergeet nog dat ze op 23-snarige gitaar heeft gejengeld
Maar dit is toch geen sport beoefenen om te winnen wat zij doet, maar een vakantie? Ik heb nog nooit belastinggeld gegeven zien worden aan de jongeren zelf, maar aan de club die ervoor zorgt dat die jeugd voor Nederland uit kunnen komen. Hebben net als alle anderen gewoon voetbalkleding en moeten enorm hard oefenen en einig vrije tijd. Moeten gewoon naar school en krijgen echt niet voor ik weet niet hoeveel geld eten/drinken/uitjes/vakanties/gitaren etc hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef Tide het volgende:
[..]
Nou er gaan genoeg belastingcenten naar voetbal en zeer jonge voetballertjes van Laura's leeftijd en daar hoor je niemand over! Volgens mij komt de kritiek niet van 50+ers maar van jongeren die het niet kunnen hebben...
Waarom niet? Als iemand goede argumenten heeft is er niets aan de handquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hier. Verwacht alleen niet dat iedereen het met je eens zal zijn of je mening deelt
Mja, ook al zijn de tegenargumenten niet wat jij of een ander er van eist, dan nog is iemand hier welkomquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iemand goede argumenten heeft is er niets aan de hand
Dat komt omdat er allerlei zijpaden worden ingeslagen naar persoonlijke verhalen en anderen, sporters, die wél een prestatie neerzetten maar die kennelijk wel afgekraakt mogen worden wegens een foutje. Dan krijg je grapjes over Dekker, die ook niet maar één keer stomdronken is geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:22 schreef paddy het volgende:
Ik snap het even niet meer. Zit ze vast? Jullie hebben het over drank aan boord smokkelen etc?
Je leest het niet goed en je interpreteert het nogal negatief, ik reageer op het laatste deel van jouw reactie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, ook al zijn de tegenargumenten niet wat jij of een ander er van eist, dan nog is iemand hier welkom
Zie het nu ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je leest het niet goed en je interpreteert het nogal negatief, ik reageer op het laatste deel van jouw reactie.![]()
Je zoekt wel gelijk het spektakel he, bij een uniek record van ons eigen zeilmeisje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:22 schreef paddy het volgende:
Ik snap het even niet meer. Zit ze vast? Jullie hebben het over drank aan boord smokkelen etc?
Welnee joh, denk dat ze slaapt. Gewoon op haar eigen boot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:22 schreef paddy het volgende:
En die 30.000 staan al dagen te wachten op een glimp van Het Zeilmeisjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welnee joh, denk dat ze slaapt. Gewoon op haar eigen boot.
Nu snap ik hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dan weer niet...Als het om LD gaat vinden sommigen het fantasties dat iemand avontuurlijk is, haar 'dromen najaagt' en haar grenzen opzoekt, en wordt kritiek op LD weggezet als 'zuur' en 'spruitjesmentaliteit' etc en is alles toegestaan om critici te bashen.
Maar als iemand op een andere manier zijn of haar grenzen opzoekt, is het ineens negatief en mag je daar wel kritisch over zijn. Dat is dan net zo goed 'zuur' en 'spruitjesmentaliteit'.
Het gaat dus om selectieve verontwaardiging..
Maar even serieus: waarom zou die advocaat dat hebben gezegd? Is toch vreemd? Of zou het nog zo kunnen zijn dat Laura wel naar Cairns gaat en meneer Mercer nu druk doende is met het voorbereiden van een grootse ontvangst aldaar? Tja, ik fantaseer ook maar wat.quote:
Nee, vlak nadat wij hem 'ontdekten' waren ze nog voor iedereen te lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waren de tweets van Lyall Mercer nou altijd al afgeschermd? Of heb ik iets gemist?
https://twitter.com/#!/LyallMercer
Dacht ik ook idd. Hoort waarschijnlijk bij het concept van crisismanagementquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, vlak nadat wij hem 'ontdekten' waren ze nog voor iedereen te lezen.
Het kan inderdaad best interessantdoenerij zijn. Schaarste maakt een goed gewilder, ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dacht ik ook idd. Hoort waarschijnlijk bij het concept van crisismanagement
Nee dat begrijp ik ook wel !quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hier. Verwacht alleen niet dat iedereen het met je eens zal zijn of je mening deelt
Lees maar eens wat verder door. NL betaalt altijd en zegt altijd dat ze niet betalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:09 schreef paddy het volgende:
http://nos.nl/artikel/856(...)lating-echtpaar.html
Ow? De Nederlandse regering?
Ik heb belastinggeld uitgegeven zien worden aan Marokkaanse probleem jochies. Die mochten op kosten van onze staat op vakantie in Marokko.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen sport beoefenen om te winnen wat zij doet, maar een vakantie? Ik heb nog nooit belastinggeld gegeven zien worden aan de jongeren zelf, maar aan de club die ervoor zorgt dat die jeugd voor Nederland uit kunnen komen. Hebben net als alle anderen gewoon voetbalkleding en moeten enorm hard oefenen en einig vrije tijd. Moeten gewoon naar school en krijgen echt niet voor ik weet niet hoeveel geld eten/drinken/uitjes/vakanties/gitaren etc hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |