abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101229701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef Darklight het volgende:
Op welk eiland viert ze nu vakantie? Of is ze weer aan het 'zeilen'
Momenteel is ze op het eiland Australie. Daar gaat haar boot op de wal voor onderhoud etc.
Ze wil ontzettend graag een trip maken naar haar geboorteland Nieuw-Zeeland, maar de Nieuw-Zeelanders voelen er nog niet echt voor om voor dat uitstapje te betalen.Dus we wachten even af wie er diep in de buidel gaat tasten om Laura's zoveelste droom in vervulling te laten gaan. Misschien Svetan en zijn management team? Svetan heeft hier immers toegezegd dat wanneer Laura weer geld nodig mocht hebben het hogere management team van het bedrijf waar hij werkt ervoor zou zorgen dat dat geld er komt zonder dat Laura ooit te weten zou komen waar het geld vandaan kwam.
Komop Svetan, je kunt het, laat Laura niet in de steek!

[ Bericht 36% gewijzigd door spuitje op 26-08-2011 20:34:06 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:56:06 #252
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_101239791
Laura moet nu een paar nieuwe zeilen zien te krijgen in Darwin want het is niet meer mogelijk om ze te repareren.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:12:12 #253
354322 Tide
pi_101240553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, dat is Rikki van haar Hyves. Die is er wel erg laat bij zeg. Zou Mercer hem de opdracht hebben gegeven Nederlandstalige media te benaderen spammen?
Ik ben geen hem maar een haar en Mercer ken ik alleen van de krantenberichten. Wat is er op tegen dat iemand zoals ik positief er tegenover staat dat een jongere zo'n reis gaat ondernemen, of ben je dan gelijk niet welkom hier? Fijn weekend, Rikki In weer en wind
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:22:09 #254
354322 Tide
pi_101241026
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef Darklight het volgende:
Op welk eiland viert ze nu vakantie? Of is ze weer aan het 'zeilen'
Ze ligt nu voor anker bij Darwin en voorlopig heeft ze geen vakantie omdat er veel onderhoud gedaan moet worden aan Guppy. Na zo'n oversteek (werken) is het eerst tijd om te slapen en weer in balans te komen. Bij iedere stop moet ook alles weer aangevuld worden met haar bijbootje en dat is niet in 1 keer hen en weer varen gedaan.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:31:19 #255
354322 Tide
pi_101241366
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef wich het volgende:
Hier de avonturen van de Diario (1991-1995), in de laatste aflevering (die online te vinden is) maakt Laura haar debuut.
Bedankt voor de link! :)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:40:50 #256
354322 Tide
pi_101241742
quote:
13s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je geen mening mag hebben. Ik stel slechts dat het typisch is om als volwassen vrouw in een topic als deze elke dag af te geven op zo'n meisje omdat je het niet kan verkroppen dat het land haar steunt. En dan haar sneu noemen. :') Als je werkelijk met belastingcenten aankomt als argument waarom zij niet zou mogen gaan heb ik echt met je te doen. Maar we weten beide dat het daar niet werkelijk om gaat. Wat een afgunst hier. :r Dat kan alleen maar van 50+ers afkomen die totaal gefaald hebben in hun eigen leven.
Nou er gaan genoeg belastingcenten naar voetbal en zeer jonge voetballertjes van Laura's leeftijd en daar hoor je niemand over! Volgens mij komt de kritiek niet van 50+ers maar van jongeren die het niet kunnen hebben...
pi_101245528
Youpie heeft het ook nog even over Laura :)
helaas kan ik niet het stukje ervoor vinden (FOUND IT :))

http://entertainment.webshots.com/video/3026583240107264647CzCQkl

[ Bericht 48% gewijzigd door Kickstart op 27-08-2011 13:07:45 ]
pi_101245700
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef Tide het volgende:

[..]

Nou er gaan genoeg belastingcenten naar voetbal en zeer jonge voetballertjes van Laura's leeftijd en daar hoor je niemand over! Volgens mij komt de kritiek niet van 50+ers maar van jongeren die het niet kunnen hebben...
Niet alleen naar voetbal, maar naar bijna alle takken van sport.
pi_101246009
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef Tide het volgende:
Laura moet nu een paar nieuwe zeilen zien te krijgen in Darwin want het is niet meer mogelijk om ze te repareren.
Je bent ook niet wijs dat je zo'n reis gaat ondernemen als je jezelf niet kunt onderhouden..
pi_101246018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Boos dat mijn toenmalige vriendinnetje was B-)
Dan weet ik wel waarom het uit is gegaan. 8-)
Je hebt spruitjes en mensen die van avontuur houden..
pi_101247424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef Tide het volgende:
Dat krijgen gaat wel lukken.
pi_101248424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef Tide het volgende:

[..]

overheden sren inderdaad veel sporten en andere culturele gemeenschaps dingen,maar daar hebben dan GROEPEN mensen baat bij, gemeenschapsgeld wordt ingezet voor de gemeenschap, niet om indivduen te sponsren omdat die zo nodig een wereldreis/vakantie willen maken
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:44:13 #263
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101248572
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:36 schreef Alleskids het volgende:

[..]

overheden sren inderdaad veel sporten en andere culturele gemeenschaps dingen,maar daar hebben dan GROEPEN mensen baat bij, gemeenschapsgeld wordt ingezet voor de gemeenschap, niet om indivduen te sponsren omdat die zo nodig een wereldreis/vakantie willen maken
Oja, daarom was bijvoorbeeld Yuri van Gelder in dienst van defensie en werd alles voor hem betaald zodat hij lekker kon sporten en snuiven. En dit is slechts een voorbeeld. Maar de vlieger gaat dus niet op.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:46:38 #264
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_101248622
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:44 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Oja, daarom was bijvoorbeeld Yuri van Gelder in dienst van defensie en werd alles voor hem betaald zodat hij lekker kon sporten en snuiven. En dit is slechts een voorbeeld.
;( Tjonge, jonge zeg, wat een zure reactie om een sporter die een foutje maakt. :N
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:50:06 #265
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101248696
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

;( Tjonge, jonge zeg, wat een zure reactie om een sporter die een foutje maakt. :N
't was niet echt een foutje, ik heb toevallig jaren in hetzelfde dorp als hij gewoond en daar was het algemeen bekend eigenlijk. Het is geen eenmalige actie geweest. Zijn pa fokt wel leuke hondjes btw. Maargoed ver offtopic. Maar het ging hier in het voorbeeld om het feit dat de overheid dus ook best investeert in individuele sporters.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:08:19 #266
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_101249106
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:50 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

't was niet echt een foutje, ik heb toevallig jaren in hetzelfde dorp als hij gewoond en daar was het algemeen bekend eigenlijk. Het is geen eenmalige actie geweest. Zijn pa fokt wel leuke hondjes btw. Maargoed ver offtopic. Maar het ging hier in het voorbeeld om het feit dat de overheid dus ook best investeert in individuele sporters.
En daar moet je dan bijhalen dat hij een keer een foutje heeft gemaakt door mogelijk iets te vroeg voor een wedstrijd iets te gebruiken? Eng hoor, drugs! :P
Of is het erg als iemand gebruikt en andere geen schade berokkent? :P Dus nu is het ineens niet avontuurlijk om de grenzen opzoeken? Wat een zure spruitjesmentaliteit :P
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_101249292
De Nederlandse marine moet zeker een fregat naast Laura's zeilboot laten varen voor de rest van haar tocht? Nederland doet immers ook mee aan vredesmisises, dus kan er ook wel miljoenen besteed worden aan een Nederlands meisjes dat 2 jaar op zeilvakantie gaat?

Volgens mij zijn de Laura aanhanger jaloers. Jaloers omdat de Nederlandse overheid miljoenen uitgeeft, maar niets financieels bijdraagt aan Laura. En wie verdient er nu meer aandacht en hulp op deze wereld dan Laura? Heeft Laura toevallig niet ergens nog Amerikaans bloed opgedaan op de zwerftocht die haar ouders gemaakt hebben toenzij nog een peuter was? dan kan ze zich ter plekke als Amerikaans staatsburger uitgeven. De USA wil vast WEL hulp bieden, er is altijd wel een vliegdekschip in de buurt die haar kan beschermen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:49:49 #268
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101250204
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef Alleskids het volgende:
De Nederlandse marine moet zeker een fregat naast Laura's zeilboot laten varen voor de rest van haar tocht? Nederland doet immers ook mee aan vredesmisises, dus kan er ook wel miljoenen besteed worden aan een Nederlands meisjes dat 2 jaar op zeilvakantie gaat?

Volgens mij zijn de Laura aanhanger jaloers. Jaloers omdat de Nederlandse overheid miljoenen uitgeeft, maar niets financieels bijdraagt aan Laura. En wie verdient er nu meer aandacht en hulp op deze wereld dan Laura? Heeft Laura toevallig niet ergens nog Amerikaans bloed opgedaan op de zwerftocht die haar ouders gemaakt hebben toenzij nog een peuter was? dan kan ze zich ter plekke als Amerikaans staatsburger uitgeven. De USA wil vast WEL hulp bieden, er is altijd wel een vliegdekschip in de buurt die haar kan beschermen.
Vage tekst. Zou mij niet boeien of de overheid daar geld aan uitgeeft. De nederlandse overheid koopt ook altijd alle gegijzelden vrij en ondersteund ook mensen in een buitenlandse cel enzo.
Ach anders komt het geld weer terecht in een falend kansen project voor een prachtwijk uuhhh krachtwijk uhh tokkiewijk.

In zijn algemeenheid vind ik wel dat mensen beter beschermd moeten worden tegen die robinhoods in roeibootjes met een snelle buitenboordmotor.
Het zou normaal moeten zijn dat je relatief veilig de wereld over kunt varen zonder piraten.
Dat heeft niets met Laura specifiek te maken.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:52:39 #269
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101250275
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En daar moet je dan bijhalen dat hij een keer een foutje heeft gemaakt door mogelijk iets te vroeg voor een wedstrijd iets te gebruiken? Eng hoor, drugs! :P
Of is het erg als iemand gebruikt en andere geen schade berokkent? :P Dus nu is het ineens niet avontuurlijk om de grenzen opzoeken? Wat een zure spruitjesmentaliteit :P
Ach de meeste drugs hebben eerder een negatieve impact op je sportprestaties dan een positieve. Ik heb ook niet echt een waardeoordeel over Yuri, hij is gewoon een mooi en bekend voorbeeld. Iedereen herinnert zich Yuri wel. En Yuri werd door mij alleen aangehaald omdat er werd gezegd dat de overheid alleen geld uitgeeft aan sporten in sociaal verband die een zeker sociaal nut hebben. Dat is niet waar.
pi_101250312
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou, de beste man heeft toegegeven jaren te hebben gebruikt. Dat was niet echt slim van hem (het gebruiken dus) want daardoor raakte hij o.a. zijn baan kwijt, maar wat het allemaal met Laura te maken heeft begrijp ik niet zo goed.
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:55:54 #271
137949 Disana
pi_101250360
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:12 schreef Tide het volgende:

Ik ben geen hem maar een haar en Mercer ken ik alleen van de krantenberichten. Wat is er op tegen dat iemand zoals ik positief er tegenover staat dat een jongere zo'n reis gaat ondernemen, of ben je dan gelijk niet welkom hier? Fijn weekend, Rikki In weer en wind
Ah oké, een vrouwelijke fan, dat is weer eens iets anders :) En wie zegt dat je niet welkom bent? Dat lees ik hier nergens. Ik vind het eerder opmerkelijk dat je je pas na een jaar in dit topic meldt - want zo lang loopt het al.

Wat heeft je bewogen nu ineens over Dekker te gaan schrijven op Fok?
pi_101250386
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Vage tekst. Zou mij niet boeien of de overheid daar geld aan uitgeeft. De nederlandse overheid koopt ook altijd alle gegijzelden vrij en ondersteund ook mensen in een buitenlandse cel enzo.
Ach anders komt het geld weer terecht in een falend kansen project voor een prachtwijk uuhhh krachtwijk uhh tokkiewijk.

In zijn algemeenheid vind ik wel dat mensen beter beschermd moeten worden tegen die robinhoods in roeibootjes met een snelle buitenboordmotor.
Het zou normaal moeten zijn dat je relatief veilig de wereld over kunt varen zonder piraten.
Dat heeft niets met Laura specifiek te maken.
Het is natuurlijk wel een keus die je als vakantieganger zelf maakt. Nu naar Libie gaan lijkt me ook niet echt slim, waarom zou je dan als zeiler wel de route door het Suezkanaal nemen terwijl ook dat wordt afgeraden?
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:58:59 #273
137949 Disana
pi_101250434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou, de beste man heeft toegegeven jaren te hebben gebruikt. Dat was niet echt slim van hem (het gebruiken dus) want daardoor raakte hij o.a. zijn baan kwijt, maar wat het allemaal met Laura te maken heeft begrijp ik niet zo goed.
Misschien heeft Dekker stiekem een fles van die kava aan boord gesmokkeld en heeft ze in Darwin liederlijk beschonken een feest in de jachtclub bezocht? :D

Het blijft stil op haar blog. Terwijl ik juist hartstikke nieuwsgierig ben wat Mercer er nou van vindt dat die 30.000 belangstellenden niet aan de kade stonden.
pi_101250658
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien heeft Dekker stiekem een fles van die kava aan boord gesmokkeld en heeft ze in Darwin liederlijk beschonken een feest in de jachtclub bezocht? :D

Het blijft stil op haar blog. Terwijl ik juist hartstikke nieuwsgierig ben wat Mercer er nou van vindt dat die 30.000 belangstellenden niet aan de kade stonden.
Maar zou ze niet ook nog naar Cairns? Of ben ik nu helemaal mis?
pi_101250703
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

quote:
De autoriteiten in Jemen hebben 325.000 dollar betaald voor de vrijlating van het ontvoerde Nederlandse echtpaar. Dat hebben het hoofd van de stam dat het echtpaar gijzelde en andere bronnen bevestigd tegen de NOS.

Eerder vandaag zei minister Verhagen van Buitenlandse Zaken dat de Nederlandse overheid géén losgeld heeft betaald voor de vrijlating van Jan Hoogendoorn en Heleen Janszen.

Volgens Verhagen betaalt Nederland nooit losgeld bij ontvoeringen. Of door anderen losgeld is betaald, is niet duidelijk. Evenmin is bekend of de ambassade heeft bemiddeld bij de vrijlating [....].
http://nos.nl/artikel/856(...)lating-echtpaar.html

Ow? De Nederlandse regering?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')