het is ook nooit goed bij jou!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil regen en hagel en onweer.
Ik heb hem van hqhair.com want geen cc. Ik heb hem 2 weken geleden besteld, als ik dat geweten had, hadden we samen kunnen bestellen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
waar is het beste urban decay naked palette te falen?
hoeveel heb je er voor betaald? en duurt shipping lang daar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem van hqhair.com want geen cc. Ik heb hem 2 weken geleden besteld, als ik dat geweten had, hadden we samen kunnen bestellen.
thanks!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
All you can eat wokkenOmnomnomnom
(Sjaan; leuke UI)
hypequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga deze week ergens sushi eten met m'n mams
net als dat je een tijd lang nergens een avondje langs kon komen zonder dat iedereen aan het pokeren was is het nu dat als je met iemand uit eten gaat t altijd sushi moet worden want dat is nu helemaal hotquote:
Gaan we zaterdag wel ergens biefstuk etenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net als dat je een tijd lang nergens een avondje langs kon komen zonder dat iedereen aan het pokeren was is het nu dat als je met iemand uit eten gaat t altijd sushi moet worden want dat is nu helemaal hotI WANT MEAT!
omnomnomquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaan we zaterdag wel ergens biefstuk eten![]()
Maar ik heb al heel lang geen sushi op en m'n mama ook niet
ik heb vandaag netjes gegeten en geen meuk op, trots!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb net nog Ben en Jerry's op
hoe laat moet je? ik ga duimen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben mezelf moed aan het eten, hopen dat ik niks ergs te horen krijg morgen about m'n knie.
8.20quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe laat moet je? ik ga duimen!
Zal aan je denken meidquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
8.20ben gewoon zenuwachtig, wtf
nog niet te druk om maken, straks goed slapen heb je meer aanquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
8.20ben gewoon zenuwachtig, wtf
Ja ga op tijd m'n mandje in. Tis gewoon allemaal zoveel, alles komt tegelijk en dat is gewoon kutquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog niet te druk om maken, straks goed slapen heb je meer aansnap wel dat t heel zwaar is
heb morgen leverancier over de vloer hele dag voor software die we donderdag in de lucht moeten hebben maar ik prbeer je tussendoor ff te contacten hoe t gegaan is
Ik weet niet precies wat het beestje heeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:11 schreef Sharana_LV het volgende:
tuurlijk kattenspalk ligt er weer helemaal afgaaaaaan we weer!
gebroken pootquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het beestje heeft, maar kan dat niet anders? Voor zowel jou als 't beestje heel belastend zo, en financieel lijkt het me ook geen pretje.... zoiets zouden ze toch beter vast moeten kunnen zetten, zou je denken... hoop dat je snel terecht kan
hij ligt languit op de grond te knorren heel trotsquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:33 schreef Incantrix het volgende:
Dico, ik ben aan het duimen!
Sjaan, 3 weken nog, pff.. Hoop dat hij zich in elk geval snel weer een beetje ok voelt, zo zielig als je katje zich zo rottig voelt![]()
Mijn poezemauw heeft sinds gisteravond geen medicijnen op, en tot nu toe niet gekotst. Tenminste, er lag vanmorgen wel wat, maar aan de botjes erin te zien was dat mijn andere kat. Maagzweerkat eet nooit botjes..
mja hij zat nu al in de benchquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeetje Sharaan, wat een drama... Bestaat er geen mogelijkheid dat het pootje zonder spalk goed blijft zitten om vast tegroeien? Evt als je de kat een paar dagen in een bench houdt zdat hij geen gekke dingen kan doen?
ik moet om kwart over 10 heen krijgt hij weer nieuwe spalk :R hij moet nog 3 weken dus dat wordt nog watquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh kun je het dan zo laten sjaan? Of mag je weer terug voor controle..
Vastpinnen die kat van jeTot het genezen is
![]()
Jeetje.. Misschien is vastbinden nog zo'n slecht plan nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet om kwart over 10 heen krijgt hij weer nieuwe spalk :R hij moet nog 3 weken dus dat wordt nog wat
Woot ! Vetquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi kleute Dico
Ik heb na 2 weken wachten en nog maar eens een mailtje herhalen, eindelijk een mail terug van Enchantra met het waarom het allemaal zo lang duurde
Komt er op neer dat ze ook maar mensen zijn die op vakantie wilden en dat dat allemaal op twitter terug te vinden was. Ja dat is zo logisch als ik ergens ga bestellen..dan ga ik altijd eerst zoeken of ze niet toevallig op vakantie zijn
Och erm... al dat gepluk aan de poezel omdat ze niet fatsoenlijk een spalk vast kunnen zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dit keer groen met paars hartje:
[ afbeelding ]
nu snel naar werk reageer zo op jullie reacties
envoor enchantra ...
Ik hou van elke (web)winkel exact via alle sosjul medijjja bij hoe het met ze is, jij niet? Wat raarquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi kleute Dico
Ik heb na 2 weken wachten en nog maar eens een mailtje herhalen, eindelijk een mail terug van Enchantra met het waarom het allemaal zo lang duurde
Komt er op neer dat ze ook maar mensen zijn die op vakantie wilden en dat dat allemaal op twitter terug te vinden was. Ja dat is zo logisch als ik ergens ga bestellen..dan ga ik altijd eerst zoeken of ze niet toevallig op vakantie zijn
Awhhh wat een kneusjequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
envoor enchantra ...
Oe, had ik helemaal over het kneusje heengekeken... ahwquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
envoor enchantra ...
Bwehehehequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLO PLASJE OP MIJN SCHOOT
Ik denk neem even kat op schoot omdat hij wat lag te piepen en dan tenminste stil is, maar hij kan nog niet eens staan door narcose, dus ook geen plasjes ophouden![]()
edit: hij lag zelf wel erg lekker ... volgens mij is het wraak omdat hij wer naar de DA moest en nu ff geen scheetjes kan laten, dan maar zo
Mwehehehequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLO PLASJE OP MIJN SCHOOT
Ik denk neem even kat op schoot omdat hij wat lag te piepen en dan tenminste stil is, maar hij kan nog niet eens staan door narcose, dus ook geen plasjes ophouden![]()
edit: hij lag zelf wel erg lekker ... volgens mij is het wraak omdat hij wer naar de DA moest en nu ff geen scheetjes kan laten, dan maar zo
Doen hij isquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik Peridot kan aanschaffen of niet. Hij is zo mooi
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om ergens te gaan falen maar ik weet niet waar en watfaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook wel eens... Zo irritant is datquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om ergens te gaan falen maar ik weet niet waar en watfaal
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Zat ik ook al aan te denken maar is zo duuuuuuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Oh ik dacht dat je em niet zo super vondquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken maar is zo duuuuuuur
Is ook zo, maar er zijn nog andere mooie Chanel lakjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je em niet zo super vond
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is ook zo, maar er zijn nog andere mooie Chanel lakjes
Maar zaterdag ook al Ingloten Mac
Tssss.... gewoon zonder mij naar Inglot en Mac gaan...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is ook zo, maar er zijn nog andere mooie Chanel lakjes
Maar zaterdag ook al Ingloten Mac
Kom mee danquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tssss.... gewoon zonder mij naar Inglot en Mac gaan...
Nee joh, ik kan heul niet zaterdag! Dan heb ik twee bruidjes die ik in de make-up moet zettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kom mee dan
Dan kan ik wel met korting shoppen bij de Mac![]()
Nou en wij zijn leukerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan heul niet zaterdag! Dan heb ik twee bruidjes die ik in de make-up moet zetten
Psies, centjes verdienen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou en wij zijn leuker
Maar werk is werk
Ik kom je mac pasje wel even halen dan
Ben je v/d week vrij? Mag nu toch vrij reizen en ik kan toch niet werkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies, centjes verdienen!
Ik kan m wel op de brievenbus doen als je wil?
Dit dus wij zijn veel leukerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou en wij zijn leuker
Maar werk is werk
Ik kom je mac pasje wel even halen dan
Ik ben vrij ja! In elk geval woensdag en donderdag!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ben je v/d week vrij? Mag nu toch vrij reizen en ik kan toch niet werken
PRIORITEITEN!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk twee bruidjes laten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PRIORITEITEN!!!
Van dattum dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Dat zou echt de meest lullige actie ooit zijn, twee bruidjes zonder make-up laten staan op hun bruiloftquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat afspraak = afspraak vooral
Dat jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou echt de meest lullige actie ooit zijn, twee bruidjes zonder make-up laten staan op hun bruiloft
Heb je altijd op woensdag vrij? We kunnen volgende keer anders wel weero p woensdag plannen, dan ben ik ook vrij namelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja! In elk geval woensdag en donderdag!
Kom je gezellig biertje drinken hier?
Donderdag doen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja! In elk geval woensdag en donderdag!
Kom je gezellig biertje drinken hier?
Mwehehe ja das een beetje sneuquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk twee bruidjes laten staan
evil jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou echt de meest lullige actie ooit zijn, twee bruidjes zonder make-up laten staan op hun bruiloft
jamaar je weet toch hoe zeurderig wij zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat afspraak = afspraak vooral
Wees maar niet bang hoorquote:
Nee, toevallig deze weekquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je altijd op woensdag vrij? We kunnen volgende keer anders wel weero p woensdag plannen, dan ben ik ook vrij namelijkdico heeft nu al helemaal voor zaterdag vrij genomen enzeu maar shoppen kan natuurlijk vaker
Ja, donderdag, gezellig!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Donderdag doen?
[..]
Mwehehe ja das een beetje sneu
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, laat ik eerst eens kleren aantrekken voor ik over drank begin.
Hahahah ik lachte hardopquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, laat ik eerst eens kleren aantrekken voor ik over drank begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |