Fijn!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Geweldig hier op de boot. Door t centrum geweest, veel grachten, lekkere broodjes en taart..Heerlijk weer ook.
Leuk hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Geweldig hier op de boot. Door t centrum geweest, veel grachten, lekkere broodjes en taart..Heerlijk weer ook.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef borisz het volgende:
Adelinde Cornelissen scoort bijna 89% op de vrije kuren daarmee Europees Kampioen
Ankie is aan het oefenen met een nieuwe combinatie. Het is de vraag of een jaar genoeg is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hield mijn hart vast toen Ankie stopte....
Ja dat zal best, enorm project ook!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:58 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen kijk ik naar The making of de Soldaat van Oranje.
Wat een geweldig projekt ! (rtl 7)
Vooral de audities van de jonge mensen.
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat zal best, enorm project ook!
@ Vork wat ik vandaag maak is vega, leuk en lekker. Zou niet misstaan op een restaurant kaart.
Wat maak je dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef Bluezz het volgende:
@ Vork wat ik vandaag maak is vega, leuk en lekker. Zou niet misstaan op een restaurant kaart.
Dat lijkt me nu een leuke documentaire!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:58 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen kijk ik naar The making of de Soldaat van Oranje.
Wat een geweldig projekt ! (rtl 7)
Vooral de audities van de jonge mensen.
Bonenwraps?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat zal best, enorm project ook!
Omelet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had jij in Hoorn niet een keer twee kleine gevulde tomaatjes als hoofdgerecht? Ik vond dat toen een typisch voorafjequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:34 schreef Vork het volgende:
Of een gevulde *vul hier een willekeurige nachtschade plant in. Met teveel tomatensaus natuurlijk, want dat is lekker goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |